RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Jannika tai Jannica, Elviira, Mervi, Pirjo, Tarja, Kyra, Kiira, Laila
Edgar on aika kolkko nimi. Oli sitten englantilaisella tai suomalaisella. Tulee mieleen tummat hiukset, mustat kulmakarvat ja viirusilmät. Taapero joka esiteltäisiin Edgariksi, kyllä hymyilyttäisi.
Oma nimeni Essi. On vanhemmat mahtaneet vihata lastaan, ja onhan ne.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti, Yrjö, Uuno ja Urpo
Yrjö on just kuninkaallinen nimi :D Mun ukin nimi oli Yrjö ja se aina nuorempana nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Mirva, Veeti, Jonne
Aina kun näen nimen Veeti jossain, niin tekee mieli sanoa jööti :--D
Tämä on kyllä hullua. Ihminen ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään omaan nimeensä. Se on vanhempien valinta joten turha syyllistää ihmisiä heidän nimistään!
Tälläisiä ketjuja kerätään ja ihmiset saavat jonkun ajatuksen toisten nimistä. Sitten kun joku esittelee itsensä niin tehdään tällaisten inhokkiketjujen pohjalta arvio jostakin ihmisestä NIMEN perusteella?! Suoraan sanoen vammasta touhua.
Leevi, Veeti ja Ronja. Joku näissä nimissä tökkii.
Varsinkin Ronja on omituinen nimi. Se voisi olla verbinä "ronjata". Tarkoittaisi riitelyn aloittamista tai v-mäisten kommenttien heittelyä.
Perttu tulee mieleen pers reikä
Kaikki kummallisilta teennäisiltä prinsessanimiltä kuulostavat. Esim. Adeliina, Benjamin, Jessica, Alessia ja vastaavat. Tulee vaan hirveä myötähäpeä kun kuuleekin noita nimiä ja vanhempiensa sivistystaso on samantien selvillä.
Ruut on rumin nimi ikinä. Kuulostaa joltain pierulta tai röyhtäykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Oma nimeni Essi. On vanhemmat mahtaneet vihata lastaan, ja onhan ne.
Eihän Essi ole kamala nimi. Tykkään, että on ihan kiva.
Verna, Veeti, Jessica, Pirjo, Reiska, Daniel, Jonne, Tuulia
Moni näyttää vierastavan vierasperäisiä nimiä, mutta ei tiedä, että niitä on meillä paljon: Sofia, Julia, Aada, Emma, Alma, Elisa, Ella, Isla, Olivia jne.
Vielä löytyy ihmisiä, jotka kauhistelevat outoja nimiä. Sitten kun kaveri antaa tällaisen nimen ja siihen tottuu, niin yks kaks se onkin hyvä nimi.
Hemminki, taas hirveä hämminki!