RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Elli ja Petri
Hauska juttu sinänsä, koska kuuntelen paljon Petri Nygårdia. Ellistä tulee mieleen joku kultalusikka suussa syntynyt täydellisyys, joka tunnetaan hyvin yläasteella pissimäiestä ja ’minä olen paras’ luonteestaan
Airi, Aimo, Kyösti, Kaija.
Liisa ja Leena.
Uolevi, Sirkka.
Nico, siitä tulee hikka mieleen.
Kysyttiin ruminta nimeä, ei rumimpia. Joten älkää kirjoitelko listoja vaan koettakaa päättää, mikä nimistä on rumin.
Luin koko ketjun, en taida olla päästäni ihan terve.
Joku on moneen kertaan tuonut esiin, että Sonja on muka ehdottomasti maailman rumin nimi. Ei todellakaan. Sointuva, pyöreä, kaunis. Kauniille kaksostytöille sopisi hyvin nimiksi Sonja ja Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Vilja. Vain koska tulee mieleem koulukiusaaja.
Oliko vilja p
Jade
Hanna-Kaisa
Tiia
Immi
Sirpa
Katja
Essi
Allan
Roosa
Hanna
Elli
Emilia
Janita
Reijo
Taru
Ulla
Mauri
Seppo
Tero
Minttu
Suvi
Luukas
Vierailija kirjoitti:
Jade
Hanna-Kaisa
Tiia
Immi
Sirpa
Katja
Essi
Allan
Roosa
Hanna
Elli
Emilia
Janita
Reijo
Taru
Ulla
Mauri
Seppo
Tero
Minttu
Suvi
Luukas
Tässä taas yksi idiootti, joka ei osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen. Rumin nimi?
Ketään ei kiinnosta pitkät listasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulu?
RIIKKA, RIITTA, PELLERVO, TELLERVO, KYLLIKKI, RITVA, KIA, MIA, PIA, KIIA, MIIA, PIIA, TIA, TIIA, LI, II, JENNI (maailman tylsin nimi ikinä), HERMANNI (naurettava nimi), YRJÖ (se tarkoittaa vain slangiksi oksennusta, mutta mielestäni se on ihan NIMENÄ todella ruma), REETTA, REETA, ELINA, NIKO, NICO, MIKO, MICO... MINNA, HANNA... ja lista jatkuu... Vihaan tämän tyyppisiä nimiä.
Kauniita ovat esimerkiksi Isabella, Erik, Anton, Aaron, Indira.
Sari. Kaikki Sarit ovat olleet ilkeitä, ylpeitä, paskanjauhajia.
Ps. Minä ymmärsin aloituksen täydellisesti, mutta kun rumia nimiä on niin sairaan paljon, niin miten valitset niistä rumimman??
Ps. Minä ymmärsin aloituksen täydellisesti, mutta kun rumia nimiä on niin sairaan paljon, niin miten valitset niistä rumimman??
Japanilaisen taitoluistelijan Rumin "Rumi Suizu" toinen nimi on Suizu. Joten vastaan Suizu ja lukitsen vastauksen.