RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
En tiiä miksi, mutta oon aina inhonnut nimiä Mirva, Virva, Virve ja Virpi. Myös Pihla on mun mielestä ruma, jotenkin ”tahmainen”. :D
Poikien nimistä inhokkeja ovat esim Juri, Jiri, Jirko, Mirko ja Marko.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miksi, mutta oon aina inhonnut nimiä Mirva, Virva, Virve ja Virpi. Myös Pihla on mun mielestä ruma, jotenkin ”tahmainen”. :D
Poikien nimistä inhokkeja ovat esim Juri, Jiri, Jirko, Mirko ja Marko.
Mirka unohtui listasta!!
Minä en pidä näistä Adessa, Jannicajessica, janessa, sun muista tekokuitumaisista.
Jorko ja Jirko, Ylva, Gunhild. Kaverin mumman nimi oli Gulli.
Yrjö. Merkityksensä takia negatiivinen mielikuva eikä mikään hieno muutenkaan. Naisilla Hjördis, kuulostaa joltain sketsihahmolta
KERKKO
SIRPA
HJÖRDIS
KERTTULI
VALPURI
Sisko ei ole ruma nimi, mutta outo nimenä. Tunnen Sisko-nimisen, joka on 40v.
Hilppa, hilpatihippaa vaan. Tulee mieleen joku tauotta puliseva ja hyrränä ympyrää pyörivä hyperaktiivinen muksu josta tulee aikusena kunnon kaikkitietävä kyläluuta.
Mervi, Mirva, Mirka ja Marjo. Kauheita sorisevia R-painajaisia joista mielikuva on röökin käheyttämällä äänellä meuhkaava pubiruusu.
Tarmo. Tulee mielikuva kalpeasta, hartiat lysyssä raahustavasta ja kaikkea muuta kuin tarmokkaasta aikamiespojasta.
Juho kuulostaa nuhasta tukkoiselta pikkupojalta, jolla vuotaa nenä : D
Repesin totaalisesti tälle