RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Vierailija kirjoitti:
JORMA. Se tarkoittaa myös penistä.
Jorma on isäni nimi. Anneli äitini. Molemmat nimet on häväisty, eivätkä ne oikeasti tarkoita mitään alapään asioita.
Rakkaitten vanhempieni nimiä pidän ihan tavallisina ja jos joku näitä kuulteni häpäisee, saa kuulla ainakin olevansa ääliö. Kaikista nimistä voi vääntää jotakin ja se on kiusaamista.
Nämä nimet ovat rakkaiden isovanhempieni antamat.
Edelleen Esteri, kaikella kunnioituksella mummovainaata kohtaan. Ja hyvänä kakkosena Marketta.
Pidän kovasti luontonimistä, mutta Tuija muodostaa poikkeuksen. Ei nätti nimi lainkaan. Jostain syystä kaikki tuntemani Tuijat ovat myös olleet melko erikoisia tapauksia...
Pia, kova ja töksähtävä nimi josta tulee mieleen entinen koulukiusaaja ja nykyinen elämäänsä kyllästynyt keski-ikäinen pubiruusu.
Naurattaa tämä valitus "vanhojen ihmisten nimistä". Se Irmeli 60v on myös joskus ollut teini, eikä yksikään sukupolvi saa tästä asiasta myönnytystä. Olen itse syntynyt 1980 ja 90-luvulla Tanjat, Sadut, Jannet ja Mikat olivat nuorten nimiä, nyt nelikymppisten nimiä. Oliviat ja Adatkin ovat jonain päivänä 30, 40, 50... Ja joku sanoo että Olivia on ihan karsea mummonimi, yök!
Emilia syystä, että lasta aletaan kutsumaan Empuksi.
Samoin Emil ja Eemeli, heitäkin kutsutaan Empuiksi.
Aina kun joku puhuu "Empusta" mietin onkohan lapsi tyttö vai poika?
Emppu rimmaa myös ompun kanssa.
"Emppu on Omppu" voi laps rukkaa jos sattuu olee pyöree.
Samoin Eveliina koska muunnetaan eveksi tai Empuksi.
Lotta, koska rimmaa sanan potta ja rotta kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Emilia syystä, että lasta aletaan kutsumaan Empuksi.
Samoin Emil ja Eemeli, heitäkin kutsutaan Empuiksi.
Aina kun joku puhuu "Empusta" mietin onkohan lapsi tyttö vai poika?
Emppu rimmaa myös ompun kanssa.
"Emppu on Omppu" voi laps rukkaa jos sattuu olee pyöree.
Samoin Eveliina koska muunnetaan eveksi tai Empuksi.
Mulla sama..
Akuliina, Kasperiina... Nämä ovat mielestäni aivan järkkyjä, ihme väännöksiä miesten nimistä, vaikka ainakin Akuliinasta sanovat, että on historiallinen/vanha nimi. Olkoon, mutta se ei muuta sitä, että nimi on ruma kuin mikä.
Elviira, kuulostaa joltain kanalta.
Jarna on aika hirveä. Tulee mieleen semmoinen sepelimyllymäisellä naisäänellä nariseva akka, joka on lisäksi susiruma. Oli kerran aika paha, kun tapasin ihan hyvännäköisen Jarnan. Siinä oli ristiriitaa kerrakseen!
Jopi