RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Riittaa on mahdoton lausua kauniisti. Rita on ihan nätti nimi.
Öky kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuire, Milka ja Verna. YÖK
Nuo kolme mainitsemaasi nimeä kyllä olen nähnyt ihmisten niminä mainitun ,mutta tuosta neljännestä (tuota oikein isolla kirjoittamastasi) en ole varma olisinko koskaan tavannut ketään ihan sen nimistä...
Taitaa olla joku läheinen tuttusi,kun haluat sen erottuvan noin selvästi noista harvinaisemmista nimistä ?
Yäk olisi hieno nimi pahoinvoinnista kärsineen lapsen äidille :D
Virve, Tanja, Sara, Tiia, Niina, Irmeli
Kaisa on tosi ruma nimi yööööks.
Vierailija kirjoitti:
Sonja on maailman rumin naisen nimi.
Sonja on maailman kaunein nimi.
Ihana, sointuva vanha kelttiläisnimi, vai onko se Uralilta?
Voisin antaa omalle tyttärelle.
Mun mummo oli Kustaava. Hirveä. Kuulostaa ihan joltain tolpalta, jota vasten pissataan.
Eikö voisi ennemmin listata kauneimpia nimiä? Mitä ihmiset saa tällaisesta toisten haukkumisesta?
Marina.
Edelleen rumin nimi mitä koskaan kuullu.
Rumia nimiä ovat Elena ja Marja-Leena, ovat myös erityisesti sisältä rumia. Nimi on enne.
Sari on mun mielestä ollut aina ihan kamala nimi - ihan pikku tytöstä asti. Pentti ja Pertti ovat myös jotenkin rumia nimiä.
Sari. Kaikki sarit ovat leuhkoja, ylimielisiä kiipeilijöitä, ilkeitä.
Ulkomaisista joku Patty, Tammy, Tamsy tms. Tiedän, että ne on lähinnä lempinimiä (Patriciasta, Tamarasta tms.) mutta, ne nyt vaan on rumia ja kovia.
Suomalaisista nimistä Ylermi on aika hassu, tai Pärttyli. Uolevi. (sen sijaan Olavi on ihana myös lapsen nimenä) Muunnoksia nekin varmaan ihan sinänsä kivoista nimistä. Naisten nimistä Ritva ja Virve/Virva on kamalia.
Mun mielestä ruma nimi on paskal
Emilia, Essi ja Lotta.
Jotenkin näistä nimistä tulee ensimmäisenä mieleen tietynlainen ihminen, joka on tosi pinnallinen, teini aikana bailaa täysillä ja räkii muiden päälle, aikuisena ei pysy mopo käsissä ja läheiset kärsii.
Ja johtuen siitä, että kaikki Emiliat, Essit ja Lotat ovat tämän tyyppisiä, toiset tietenkin vielä huumeilla höystettyinä.
Että täällä on sairaat huvit joillakin. Haukkua toisten nimiä. Hankkikaa nyt herranjumala apua mielisairauteenne raukat. Kiusaajia isolla joukolla. Voi HÄVETKÄÄ!!!
M39
Vierailija kirjoitti:
Että täällä on sairaat huvit joillakin. Haukkua toisten nimiä. Hankkikaa nyt herranjumala apua mielisairauteenne raukat. Kiusaajia isolla joukolla. Voi HÄVETKÄÄ!!!
M39
Heti tuli akapeukku yhdeltä teistä mielisairaista kiusaajista. Samaa mieltä tuon m39 kanssa👍n34
Pirkko, Pirjo, Irene, Sari, Meri, Merja,
Venla, Jonna, Jenna, Jenni, Jennikat ym. variaatiot.
Erkki, Jori, Juhani, Kalevi, Vertti, Veikko, Riku.