RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Laura, ihan kuin joku muinainen sairaus kuten lepra.
Terhin ja Terhikin epäsuosio ihmetyttää minua, itse voisin hyvinkin nimetä lapseni Terhiksi, tulee pelkästään positiivisia mielikuvia ko nimestä. Ehkä tämäkin on ikäkysymys, olen jo lähes neljäkymppinen.
Torsti, Raimo, Reko, Tyko, Ensio
Raija, tosin mä tunnen vaan kivoja ja kauniita Raijoja joten alan ehkä vähän lämmetä nimelle.
Yrsa ja Ebba on kamalia
Vierailija kirjoitti:
tytöistä: Tutte, Verna, Jarna, Anu, Sanna, Janette, Janika, ym.
pojista: Sampo, Sampsa, Luca, Jere, Jami
Mun äitini nimi on Anu.
Alkuperäinen kysymys oli: rumin tietämäsi nimi. Nyt täällä luetellaan kaikki mahdolliset nimet. En ymmärrä, miksi esim. Tero on jonkin mielestä rumin nimi? Tuleeko sulle yrjöt, jos kuulet esim. sanan 'nero'? Minulle Tero on täysin neutraali nimi.
Cesse, Vietra, Haisda, Uopumi, Eivari, Laisna, Perkite, Suhli, Asemonia, Raheigra, Tuusna, Kaikko ja Suhvelia.
En ikinä antaisi ja kyse on sukupuolinetraaleista nimistä.
Kuisma, Keimo,Gottfrid,Aulis,Helmeri, Tauno,Runa
Irmeli, jotenkin tekopirtsakka nimi, Inkeri taas on kiva, Heidi, Henri, Teemu, Susanna ja Sofia (kermaperseprinsessoja), Reija, Veeti, tosi yleinen, Mikko (henk.kohtaiset syyt)
Mikä siinä Olavissa on niin rumaa mielestänne?
Minä en tykkää syystä tai toisesta muiden muassa nimistä Jennica, Jannica ja Nico, mutta mitään nimeä en koe erityisen superrumaksi. Nimen kantaja monesti muokkaa nimestään kauniin tai epämiellyttävän.