RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Petra, mua on jo pienenä jotenkin ällöttänyt tää nimi...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 09:00"]
Yrsa.
Valitettavasti en voi ajatella, että kukaan Yrsa on mukava.
Yrsa on minustakin kaikkein rumin nimi! Se kuulostaa ei-toivotun lapsen nimeltä. Tulee mieleen lähinnä joku rikkaruoholajike tai jokin vastaava.
Yrjö on myös ihan kamala nimi. Ja Urpo.
Tiedän myös yhden tyttölapsen joka pari vuotta sitten sai nimekseen Mäy (lausutaan Mei) Enkä ymmärrä miksi joku vanhempi antaa lapselleen sellaisen nimen?
Missä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kamalin on Melena. Lääketieteessä latinankielinen sana, joka tarkoittaa veriulostetta...
Ja sitä on annettu sekä tytöille että pojille!
Vierailija kirjoitti:
Olavi on mustakin ihana!
Vitut ole, tulee joku 80v kekkosen näköinen vanha paska mieleen. HYI VITTU.
Lilli, Heli, Rory, Ursula, Kyllikki, Rosa, Inari, Irmeli, Kirsikka
Minja, Milka, Milja, Mirja, Mirka
Nanna, Nanne, Nana, Netta, Nuppu
Mun työkaveri on Svetlana. Se on kyllä järkky nimi, vaikka ei kotimainen ookkaan.
Sarita, Rosita, Miranda ym mannenimet.
Pirjo. Tulee mieleen joku pirin ja purjon risteytys.
Mikä tahansa nimi, missa on Ö- tai Ä-kirjaimia. Sorry sukulaisemme Yrjö, en pidä nimestäsi. Se on yhdessä Kyöstin kanssa rumin miehen nimi.
Roni, Luca, Nico, Yasmine ja kaikki muut white trash -nimet. Myös kaikki väkisin väännetyt ja itse keksityt tyyliin Jennamilia, Jonella, Julieeniina jamitänäitänyton.
Vierailija kirjoitti:
Roni, Luca, Nico, Yasmine ja kaikki muut white trash -nimet. Myös kaikki väkisin väännetyt ja itse keksityt tyyliin Jennamilia, Jonella, Julieeniina jamitänäitänyton.
Vielä huviitavampia ne ovat silloin kun selvästi ulkomainen nimi on vahingossa kirjoitettu pieleen, eikä edes pappi ole huomannut. :)
Öystin. Tiedän miehen Norjasta lähtöisin.
Tanskalaista Perilliset -sarjaa katsoessani mietin, että kylläpä sarjan naisilla on rumia ja vanhanaikaisia nimiä: Gro, Solveig, Signe...
Suomalaisista nimistä Arja.
Vierailija kirjoitti:
Öystin. Tiedän miehen Norjasta lähtöisin.
Taitaa olla kuitenkin Öysten.
Itsekin tiedän erään.
Marina. Voi vaan kuvitella millainen persoona.
Anu. Erityisesti jos sukunimi tai toinen etunimi alkaa S-kirjaimella. Anu S. :(
Kaikki muka-muodikkaat Lucat, Nicot, Nemot, Janicat, Jennicat, Riannat jne epäsuomalaiset etunimet.
Muhammed ei innosta koska tietää kyseisen kaverin aikoinaan syyllistyneen pedofliliaan.