RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Venäläisnaisella sukunimenä: Kutireva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi - yök!
Ihana <3
Mä en tiedä ketään joka oikeasti pitää Heidi-nimeä rumana. Se joka niin sanoo, niin sillä on jotain hampaankolossa.
Rumimmat nimet ovat Sanni, Sanna, Jenni, Nanna, Janni ym. nannannaa-nimet. Lisätään vielä kaikenmaailman Jessicat ja Jasmiinit. Nämä henkilöt ovat aikuisenakin vauvanäänellä kimittäviä tyhjäpäitä. Ei jatkoon.
Parhaita nimiä taas ovat Ritva, Riitta, Raija, Reija, Raili, Reetta ja Tuire. Näissä on hieman rautaa rajalle -meininkiä. Tupakka, lonkero, olut ja pesemätön toosa haisee kilometrin vastatuuleen. Kunnon meininki.
Oih ihania stereotypioita. Ihmiset tuntuu haukkuvan toisten nimiä omien kokemuksien mukaan, ja nin saa alkuuns a ihanaisat stereotypiat sun muut haukkimiset kaikkia nimiä kohtaan. Nimi itsessään ei ole ruma, vaan ihminen ja persoona sen takana. En kuitenkaan väitä etteikö minulta olisi muutamaa nimeä pilattu.
Tuomi on erittäin ruma nimi naisella.
Sanni nimenä kuulostaa siltä, että torttua on tarjolla vaivattomasti.
katainen, stub, soini, haavisto, hautala, niinistö ym. ym. ym.....
Hertta, Jetta, Jatta, Elviira, Alviira, Mauno, Helli, Helma, Maila.
Vierailija kirjoitti:
Sanni nimenä kuulostaa siltä, että torttua on tarjolla vaivattomasti.
Mut Anni taas on söpö nimi.
Emma
Emma kuulostaa ilkeältä koulukiusaajalta
Varmaan omasta mielestä rumat nimet johtuu siitä että se henkilöityy johonkin sen nimiseen.
Itselle rumia nimiä ovat siis Nea ja Virpi, sillä sen nimiset henkilöt ovat minua kiusanneet.
Muuten tässä ketjussa on monia ihania nimiä ja toivon etteivät tänne kirjoitelleet opeta omille pienilleen mitään "rumista" nimistä. :(
Nuorempana inhosin nimeäni, mutta nyt tykkään siitä, koska sen lausuminen pyörähtää kivasti suussa. Au-suu suppuun, li- suupielet korviin, elikkäs Auli. UK.ssa se lausuttiin Owl eli pöllö. Mun lemppari lintu sekin.
Birgit. Lausuukohan englantilainen sen suunnilleen kuten sanan birdshit?
Nina, Nana, Tanja, Katja, Oili, Emma, Monika, Sirkka, Mirkka, Pirkko, Pirjo, Heli, Tuija, Essi
Tuukka, kuulostaa lempinimeltä, ei ollenkaan oikealta etunimeltä.
Tuire, Mervi, Virpi
Kimmo, Keijo, Yrjö
Kannatan! Ihmeen moni antanut tuon tyttärelleen.