RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Kylli, miksi ei saman tien Kulli? Onneksi tuo lienee nykyään aika harvinainen nimi.
Saana= saatana
Lisäksi saana on oikeasti miehen nimi.
Olivia on kyllä aikamoinen nimi, huoralle kenties sopii.
Markku siksi, että se kuulostaa rumalta, melkein kuin jonkinlaiselta kirosanalta. Markku on ruma nimi siksikin, että eräs Markku-niminen sukulaismies käyttäytyi minua kohtaan todella ilkeästi kun olin lapsi. Aina kun kuulen nimen Markku, niin näen hänen rumat, vihasta vääristyneet kasvonsa kun hän kerran huusi minulle, että hän tappaa minut jonkun mitättömän syyn takia eikä kukaan auttanut minua vaikka tapauksella oli todistajia.
Tuomo sen takia, että eräs kehitysvammainen Tuomo kiusasi minua pahasti ollessani lapsi. Aina kun kuulen nimen Tuomo, niin muistan, kuinka tämä Tuomo noin 15v repi minua hiuksista ja mölysi ollessani noin 5v eikä kukaan auttanut tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Numero 70 tiedoks, että Jemina on raamatussa Jobin tytär.
Itselleni tulee mieleen Jeminasta Jemeniläinen itsemurhaterroristi.
Tai sitten Kustaa, Kyllikki tai Kustaava. kirjoitti:
Kylli, miksi ei saman tien Kulli? Onneksi tuo lienee nykyään aika harvinainen nimi.
Meillä oli koulussa Külli Virosta, sattuneesta syystä käytettiin normaalia y-kirjainta
Eila. Sirkka. Eero. Toini. Pertti. Pentti. Martti. Ylermi. Raimo. Rauno. Heikki. Lari. Karri. Tyyne. Kosti. Urho. Mauno. Tauno.
Tanja, Tarja, Riitta, Mervi, Jutta, Päivi...
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kamalin on Melena. Lääketieteessä latinankielinen sana, joka tarkoittaa veriulostetta...
Olen itse hoitajana kohdannut lapsipotilaan nimeltään Melena. Kyllä täytyy ihmetellä, että vanhemmat ovat antaneet lapselleen kyseisen nimen. Ehkä kannattaisi selvittää ensin nimen tausta. Melena ammattisanana on jokapäiväisessä käytössä sairaalassa.
Petriina ja Akuliina. En tykkää tommoisista väännelmistä.
on paljon nimiä, joista en pidä syystä tai toisesta mutta harvempi nimi oin oikeastaan ruma.
poikkeuksia ovat Kersti sekä Raisa, joista ei saa sieviä mitenkään päin ...
Vierailija kirjoitti:
Heidi - yök!
Ihana <3
Pirjo, Sirpa, Tanja, Riikka