RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Ei löytyny mun nimeä tältä listalta hihhihhii! On mulla niin kaunis nimi :)
Pälvi (jonka tunnen, ja on ihana ihminen) ja Pasi tai Patrik.
ei voi olla totta, tai sit vanhemmat ei ole osannut suomee, luulin et puhutaan suomalisista nimistä
voi pentu parkaa!!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:52"]
Ja nämä nykyajan Janita, Janica yms. Ei sovi yhtään suomalaispennuille
[/quote]
Ja vielä Yanitha tai Yazmine. Ja naurettavat gettonimet kuten Shanequa tai Precious.
Mua siis oikesti oikein naurattaa nää Muna-nimiset pentuparat. Voi sitä kiusaamisen määrää
Pruit. Naisen nimi. Siis PRUIT. Ihan kun jotain olis roiskahtanut :D
Ruut ja Pruit, pierusiskokset, miksipä ei.
Mikäs on sun mielestä Ullassa vikana? taipuu monelle kielelle, eikä tarkota mitään outoo?
Rumimpia ovat juurikin nämä wt-nimet eli kaikki Jadette, Jonna, Ninnu, Nanna, Jade, Jasmin, Nico, Mico.
Vanhemmista nimistä pari sellaista, jotka saisivat vaihtamaan nimeä:
-Tuija, Raija, Raili, Saija, Tanja
Miehistä:
-Jarkko
-Jorma
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:25"]Brita
[/quote]
Todellakin todellakin ruma!
Tuire, Taija, Tanja, Sirpa, Irma, Leena, Jutta, Hanne, Anne
Jermu, Mico, Miro, Santtu(lempinimenä menisi mutta ihan virallinen nimi..), Tytti, Virve(HYI), Terhi, Kerkko, Jennica, Jenniina ym..
Pakko sanoa myös nimi Sonja, mikä on sääli sillä nimi itsessään on kaunis, mutta erään henkilön myötä siitä on tullut kaikkien aikojen inhokkinimeni.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 01:35"]Pikkulapsi, lähes vauva, Olavi, YÖK. Aivan järkyttävää, ei voi käsittää.
[/quote]
Ja sinun nimesi on?
Veeti on okdetus, kaikki Veetit, varsinkin jos sukunimi alkaa vorna...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:13"]
Pruit. Naisen nimi. Siis PRUIT. Ihan kun jotain olis roiskahtanut :D
Ruut ja Pruit, pierusiskokset, miksipä ei.
[/quote]
Ainakaan Suomessa ei ole vrk:n mukaan Pruit-nimistä henkilöä. Oliko tuo Pruit ulkomaalainen vai oliko tää keksitty juttu? :D
Arja, Yrjö, Paulus, Pietu, Paavali, Pauliina
Saara, Jenna, Johanna