RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Urmas ,Uolevi,Samuli,Samu,Kyösti,Lyyli,Helga
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 02:21"]
Olavihan on tosi kaunis nimi! Tuija on kamala.
[/quote]Joo Tuija ja Tuire on ihan kuin jotain naisen sukupuolielimen kutsumanimiä. "Törkkää kalusi tuireeni!"
Ritva, tunnen kyllä kivan ja kauniin menestyneen, mutta hän ei itsekään tykkää. Ja kuitenkin veli on Mika, joka on ihan ok
Naiset: Mimosa, Linnea, Jemina, Ursula, Izma/Isma, Jarna, Nanette.
Miehet: Urpo, Panu, Patte, NUUTTI, Kaapo, Luca, Eeli, Jali, Jami.
Mun nimi on Ulla Elina, eli pentuna ellaulina, aikusena olen alkanut tykätä nimestä. Onks se jotenkin hirvee? Antaisitko omalle työtlle?
Suomen Väestörekisteristä löytyy mutuama naisparka jonka nimi on Muna. Ajatelkaa Muna Elin. Tai Muna-Marjatta. Tai Naima-Muna.
Ja nämä nykyajan Janita, Janica yms. Ei sovi yhtään suomalaispennuille
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:50"]
Suomen Väestörekisteristä löytyy mutuama naisparka jonka nimi on Muna. Ajatelkaa Muna Elin. Tai Muna-Marjatta. Tai Naima-Muna.
[/quote]
Taitavat olla Intiasta päin lähtöisin. Siellä Muna ei ole kovin harvinainen nimi. Ainakin toivon, ettei syntyperäisiä suomalaisia Munia ole kovin paljon.
Milla, Oona, Anna, Karoliina, Martta, Heidi, Viivi
Lilli,Salla,Ulla ei puutu kuin Pilli jaPulla
Timi, Tino, Pyry, Jali, Panu. Erityisesti Jali tuo mieleen, että vanhemmat ei osaa sanoa ärrää. Niin ja Jami, juu naminami.