Corexin ja Life Detox. Uskallanko tilata?
Siis oletteko tällaisesta kuulleet tai kokeilleet. Uskaltaisikohan sitä kokeilla vai onko huuhaata. Tosin, en halua laihtua kuin 5kg. Olen niin halunnut jo miltei 4vuotta.
Kommentit (44)
Voi kun olisin lukenut näitä aikaisemmin. Todella jouduin pahaan ansaan. menetin 200 € vaikka palautin kaikki mitä olivat lähettäneet. Kävi mullekin sama tilanne kuin muille. He väittävät, että olen lähettänyt 14 päovän jälkeen. Olin tyhmä ja laiton visakortini numerot. Voi kun voisi tehtä joku adresi ja voisi kaikki allekirjoita ja valita asiasta. Its olen ulkomalainen ja suomenkielilini ei ole tarpeeksi hyvä, että voisin aloita sellainen.
Tunnustan, että tein sen virheen, että tilasin nuo 2 EUR ja 3 EUR maksavat paketit.
Vaikka peruutin tilaukseni heti näytteiden tulon jälkeen, tuli parin viikon päästä paketti ja MasterCard-kortiltani oli veloitettu 120 EUR ja 160 EUR.
Palautin paketit, mutta eivät suostu palauttamaan rahojani.
MasterCard-kortti suljett, rikosilmoitus tehty, vielä pitää tehdä reklamaatio pankille.
Ja tulos on vielä epävarmaa...
Ihmetuotteita laihdutukseen ei ole. On olemassa joitakin rasvasieppari tuotteita, jotka vähentävät rasvan imeytymistä ja näitä saa esim. apteekista. Myös suomalaisista terveysnettikaupoista on turvallista ostaa laihdutustuotteita ja niihin pätevät suomalaiset kuluttajansuojalait ja niissä ei yleensä sitouduta kestotilauksiin, vaan maksat tilaamasi tuotteen heti. Suomalaisten terveyskauppojen myymät tuotteet ovat ainakin yhtä päteviä, kuin nämä ihmetuotteet, jos ei parempiakin.
Myös erilaiset vähäkaloriset ateriankorvikkeet auttavat nälän hallinnassa. On myös täysin ilmaisia dieettiohjeita katso esim. http://www.laihduttaminen.com . Yleensäkin laihtumisessa on kyse siitä mitä syöt ja paljonko kulutat ja tässä vähäkaloriset tuotteet ovat hyviä.
Minullekkin kävi samoin...eipä ole enää pankkikorttia, kävin sulkemassa sen ja huomenna palautan saamani paketit. Voi meitä hyväuskoisia hölmöjä, jotka haluaa laihtua... EI ENÄÄ KOSKAAN TÄLLAISTA! ÄLKÄÄ SORTUKO IHMISET SAMAAN VIRHEESEEN!