Corexin ja Life Detox. Uskallanko tilata?
Siis oletteko tällaisesta kuulleet tai kokeilleet. Uskaltaisikohan sitä kokeilla vai onko huuhaata. Tosin, en halua laihtua kuin 5kg. Olen niin halunnut jo miltei 4vuotta.
Kommentit (44)
Kuinka nämä kaikki tilanteet on nyt päättyny ko näistäki nyt alkaa olemaan jo hyvän aikaa?! Ootteko saanu rahoja takaisin tai kuinka kova selvittäminen asiasta on ollut?
Tilasin vuosi sitten keväällä Detox-laastarinäytteet, koska vakuutettiin, että ei sitoudu niin yhtikäs mihinkään. Luin kaikki tosi tarkkaan, ennen kuin laitoin visan numeron. Ja jumalauta, heti kun tilaus oli tehty, ilmestyivät ne oikeat tilausehdot näkyviin! Siinä se huijauksen ydin oli. Peruutin tilauksen välittömästi, mutta kun luin netistä kokemuksia tosta firmasta, soitin heti seuraavana aamuna Luottokuntaan ja kerroin tapauksesta. Tiesivät kyllä huijauksesta ja käskivät kuolettaa kortin heti. Näin tehtiin.
näytepakkaus tuli, palautin sen ja se siitä. Tosin sen 2e maksoin.
Ensinnäkään tuommoiset tuotteet ei ikinä toimi, rahaa vaan menee. Laihduttaessa noinkin pientä määrää et edes mitään valmisteita tarvitse, vaan pientä ruokavalion ja/tai liikunnan säätöä.
Mutta pahempi on että ko. sivuilla kusetetaan että kyseessä olisi joku kuluttajatutkimussivu, joka kriittisesti tutkii näitä valmisteita, ja antaa positiivisen arvion, kun tosiasiassa kyseessä on valmisteen mainossivut joilla esitetään tutkimattomia huuhaaväitteitä.
mainostetaan postimaksujen hinnalla, mutta todellisuudessa sitotuu maksamaan 160e.....
http://www.formlife.com/?class=Page&action=showTerms¶ms[:q]=1528
Älä missään nimessä tilaa! Googlettamalla selviää, että kyseiset tuotteet ovat huijausta.
Voi itkujen itku. Taisin tehdä emämunauksen. Tilasin Corexinin aloituspaketin toissa päivänä Facebookin mainoksen perusteella ja heitin sinne visan tiedot tosta vaan. Se oli hetken mielijohteesta tehty ostos. Yleensä olen tarkka näissä asioissa, joten ei ole kovinkaan tunnusomaista minulle. Nyt sitten odottelen vatsa kuralla, mitä seuraamuksia siitä tulee. Täytyy seurata tarkasta verkkopankkia, ettei sieltä veloiteta ihan mitä vaan. Täytynee mennä kuolettamaan kortti heti, kun jotain tapahtuu. Jos ei poliisi eikä kuluttajavirastokaan voi mitään tehdä, olen nyt ihan omasta syystäni pinteessä. Voi itkujen itku......
Itsekin tyhmänä tein saman jutun, että viime viikolla tilasin kyseisen corexinin aloituspaketin. Huomasin tosin heti tilauksen tehtyäni, että toimitusehdoissa olikin maininta tästä pakollisesta jatkotilausostosta. Se oli piilotettu kyllä niin hyvin tilauksen sisään, etten sitä siksi huomannut tilausta tehdessä. Varsinkin kun se pirun mainos todellakin antoi ymmärtää, että mitään jatkotilauksia ei tarvita. Laitoin heti tilauksen perään viestiä kyseiselle formlife firmalle, että perukaa tilaukseni saman tien. Mitään kuittausta asiaan ei ole tullut, tosin tuota kolmea euroakaan ei onneksi vielä kortilta ole mennyt, eikä kyllä tuotettakaan tullut. Joten toivottavasti homma on tällä selvä. Tosin vähän kyllä pelottaa se, että visatiedot on nyt kyseisellä huijausfirmalla... Miten voikin olla näin tyhmä...
olis tämä mun aloittama ketju aiheesta....
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1595849/varoitus_ala…
Nyt heti kuoletat kortin niin minä tein juuri nyt illalla soitin korttien sulkuun joka on auki 24t etteivät saa otettua sieltä rahaa enempää. En aijo lähettää kyseisiä tuotteita takas mutta jos sieltä kohta tulee uusia palautan ne heti.
Minäkin juuri laitoin korttini jäihin, saanhan viikon kuluttua uuden! Tämä oli huijausta, ei mitään eroa painonssa, vaikka kolme viikkoa olen jo käyttänyt kolmen euron näytepakkauksesta. Myöskään minä en huomannut että tämä jatkuu ja ei voisi perua ym- tililtäni oli siis kortilta veloitettu 160e ja tuli kaksi pakettia...ei tällaista kestä kukaan, liian kallista ja ei mitään mahdollisuutta muka perua!
Toivottavasti kukaan ei tilaa vain sen takia että tarjous on todella hyvä! Koska samalla sitoutuu tilaamaan myös seuraavan 2 kk:den paketin normaalilla hinnalla!!
Jossakin siinä mainoksessa, tilauksen yhteydessä tulee hyväksyttyä ehdot, että on 18-vuotias ja sitoutuu myös tilaamaan yhden normaalihintaisen paketin eli 2 kk:den tuotteet.. Tanskasta tilatuilla tuotteilla on 14 vrk:den palautusoikeus vastaanottopvästä lukien, luulen että luottokortti kannatta myös kuollettaa ennen kuin seuraava erä laskutetaan! Tässä tietoa etämyynnistä EU:ssa: http://www.ecc.fi/fi-FI/postimyynti/. Ja addressit.com:ssa on myös adressi kysesen firmaan saattamisesta vastuuseen: http://www.adressit.com/tanskalainen_formlife__life_detox_ja_corexin__v…. Ja tässä kuluttajaviraston sivu reklamaation tekemistä varten: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ajankohtaista/tiedotteet/2010/tied…
Kiitos tuhannesto kaikki tänne kirjoittaneet! Säästitte minulta useamman satasen? Tilasin myös k.o tuotteet. Kun tuotteet tulivat heräsi jostain epåäilys. Googlasin tuotteet ja päädyin tänne. Seuraavana päivänä suljin korttini. Ja samana iltana tuli tuosta "yrityksestä" säpöä että emme onnistuneet veloittamaan tililtäsi seuraavaa tilaustasi! Eli olisivat heti napanneet uuden summan kun edelliset tuotteet olivat saapuneet. Ja mainoksesta kyllä saa sellaisen kuvan että tilaat vain näyteet... Joten suur kiitos vielä teille! Terveisin: Hölmö
Ei kannata tilata! Huijausta olivat ja nyt saavat velottaa 158 euroa suoraan Visa-kortilta eikä tilausta saa millään peruttua. Asiakaspalvelu toimii vain englanniksi. Mitä jos ei osaa kieltä. Täyttä ryöstöä. Jouduin tilaamaan uuden Visakortin jotta saan nuo rosvot pysäytettyä.
FormLife mainostaa useilla eri web-osoitteilla.
Jos näette heidän mainoksensa, tehkää tämä
- Mainoksen oikeassa yläkulmassa ruksi. Kun viet hiiren sen päälle, tulee teksti "Ilmianna mainos".
- Valitse "Piilota tämä mainos"
- Valitse syyksi "Muu" ja kerro sitten, miten sinua on huijattu
kiitos netti keskustelujen suljin korttini saman tien, huijaukseen mentyäni mukaan. tilasin molemmat ILMAISET koepakkaukset. Toisesta kerkesi mennä vain se 2e postarit. Eli sen ne lähettivät vaikka olin mailannut heti seuraavana päivänä heille peruutuksestani! ja tehnyt sen myös heidän kotisivuillaan. He pitkittää yhteyden ottoa siihen kahteen viikkoon jolloin peruutus mahdollisuus on myöhästä.
nyt väittävät mulle ettei heillä ole ilmaisia tuotteita koskaan. ja että olemme hyväksyneet ohjeet ja säännöt tilaamalla paketit. niitä ei ollut tilaus sivulla missään! jos he kertovat normaali hinnan tilaus sivulla pienellä präntillä, niin eihän se sitä tarkoita että sitoutuu jatko tilaajaksi otettuaan ilmaisen KOEPAKETIN.
Jaana Mannista eikä kuluttaja uutisia ole olemassakaan. Sivut päivittyy joka päivä, päivämäärät vain muuttuvat, kommentit pysyvät samana, tuote nimi saattaa vain muuttua.
Palautan tuon paketin tänään avaamattomana, ja jos eivät ota postissa sitä vastaan ilman kuluja niin jääköön palauttamatta. mulla on kortti suljettu, ei pääse ryöstämään tuota 2e enempää.
Todella ammattitaidolla tehdyt huijaus sivut johka moni varmasti haksahtaa näin kevään kynnyksellä ennen kesää! ja suomenkieliset "Ilmais tilaus" sivut, ja kaikki suojatut korttimaksu kohdat yms, niin eihän sitä tavallinen tallaaja tajua tulevansa huijatuksi.
virheistä oppii.
Tästä pitäs oikeesti tehdä ilmoitus johkin?! montaako he vielä kerkiävät huijaamaan samalla tavalla...?!!?!
No älkää tilatko!!
Siis miten joku tilaa lukematta tilausehtoja? Itse katselin noita samoja, mutta koska en löytänyt tilausehtoja, jätin tilaamatta.
Noihan on AINA sellaisia, että ensin "ilmainen" näyte ja sitten automaattinen toimitus ja laskut jatkossa. Oli sitten kyse levyistä, kirjoista, rintaliiveistä tai laihdutuslääkkeistä.
Te jotka nyt olette kerenneet tilata, niin kuolettakaa korttinne ennen kuin maksuja peritään.