Kokemuksia sinettipidennyksestä?
Kampaaja suositteli mulle sinettejä ja olisin mielelläni kuullut kokemuksia. Pilaako ne omat hiukset? Mitä tykkäsit?
Kommentit (10)
ollut monta vuotta. Ihan kivat. Olishan se toki kivempi jos olisi omia hiuksia... En osaa sanoa onko jotain omaa pilaantunut, kun en tiedä millaiset omat on.
Ompelu sopi mulle kirkkaasti parhaiten. Sineteistä iso osa lähti lopulta pois niin, että hiukset katkesivat. Teippien irrottaminen oli kivuliasta ja niiden reunat alkoivat jossain vaiheessa näkyä. Sinetit olivat suht huomaamattomat, siitä plussaa. Samoin niitä piti nostaa harvemmin kuin esim. teippejä.
Paljonko olette maksaneet? Mulla maksais n. 500e ja pk-seudulla siis.
ap
on niin helppo kun on ne klipsi systeemit.Senkun
laittaa tukan päähän kun huvittaa ja ottaa illalla pois.Nimittäin mulla oli teipit ja ihan ok olivat,silti mua aina häiritsi ne kun nukuin tai kun pesin tukkaa.En halua enää sellasia mitä ei voi ottaa pois.
Itse ompelin ne klipsit tai mitkä pinnit nyt onkaan siihen samaan tukkaan joka oli teipeillä,kätevää.
Ja ehdottomasti oikeaa hiusta kannattaa käyttää!!Niihin klipseihin voi laittaa vaikka jotain eri väristäkin osaan niin saa raitoja vaikka.Netistä löytyy kaikki tarvittava.Eikä niitä klipsejä huomaa kun se tulee sinne hiuskaistaleen alle.
on niin helppo kun on ne klipsi systeemit.Senkun
laittaa tukan päähän kun huvittaa ja ottaa illalla pois.Nimittäin mulla oli teipit ja ihan ok olivat,silti mua aina häiritsi ne kun nukuin tai kun pesin tukkaa.En halua enää sellasia mitä ei voi ottaa pois.
Itse ompelin ne klipsit tai mitkä pinnit nyt onkaan siihen samaan tukkaan joka oli teipeillä,kätevää.
Ja ehdottomasti oikeaa hiusta kannattaa käyttää!!Niihin klipseihin voi laittaa vaikka jotain eri väristäkin osaan niin saa raitoja vaikka.Netistä löytyy kaikki tarvittava.Eikä niitä klipsejä huomaa kun se tulee sinne hiuskaistaleen alle.
Klipsit saa pidempään tukkaan, mun tukka on aika lyhyt. Ja mun mielestä noi klipsit on aika työläät laittaa itse, oon kokeillut niitä.
ap
taas oon tykänny.En kyllä ymmärrä miksi ei polkka- tukkaan vois laittaa,mut ehkä sit ei.
Mä oon just sen nopeuden takiakin tykänny.Puhutaankohan samasta systeemistä :)
Edulliset ja helpot laittaa. Mulla laittaessa menee noin 5 min, että en sitä kyllä vaivalloisena tai aikaa vievänä voi pitää.
taas oon tykänny.En kyllä ymmärrä miksi ei polkka- tukkaan vois laittaa,mut ehkä sit ei.
Mä oon just sen nopeuden takiakin tykänny.Puhutaankohan samasta systeemistä :)
Toimii pidemmässä tasapitkässä tukassa, mutta ne näyttää hassuilta polkkamittaisessa tukassa. Klipsejä myy eri nettikaupat, kaverilla on sellaset.
ap
Kampaajat tuskin sanovat mitään negatiivista pidennyksistä, koska ovat kuiteskin melko arvokkaat.
ap