Poika tulee taas!
Oliko väärin toivoa hartaasti että toinen lapsi olisi tyttö kun kerta poika jo on?!
UÄ käynnillä näin sen mitä en toivonunut, poika tulee siis taas.. tuli aivan järkyttävä pettymyksen tunne ja jopa viha miksi en voinut tyttöä tällä kertaa odottaa? En halua kahta poikaa!! Anoppikin manasi jo etukäteen ettei tämän suvun miehet tyttöjä kykene tekemään!! Lohduttipas todella paljon! Tietysti tärkeintä kaikessa että on terve vauva masussa mutta sukupuolta on vaikea sulattaa, ehkä se ajan kanssa menee. Mies lohdutti että pitää sitten vielä kolmas kortti katsoa mutta enpä tiedä haluanko jos sekin on taas poika!!
Kommentit (33)
voit ihan rauhassa tuntea noin, ja hyvä, että tuuletat tunteitasi. Sitten, kun vauva syntyy, tuskin edes muistat ajatelleesi noin.
Ei pahalla mutta yleensä lapsia tehdään niiden itsensä takia, ei sukupuolen. Meillä on kolme tyttöä ja ei ole mitään väliä vaikka seuraavakin on. Kun rupesimme odottamaan kolmatta tyttöä niin siskoni sanoi hyvin ivallisesti että tytöt on hankalampia ja tavallaan ärsyttävämpiä. Heillä on itsellään sekä tyttö että poika ja siksi hyvin katkera meille koska he eivät saa lapsia luomusti. Joten jotenkin piti piikitellä meitä.
Mutta ihan tosi, yhtä ihana se toinen poikakin varmasti on.
Ei pahalla mutta yleensä lapsia tehdään niiden itsensä takia, ei sukupuolen. Meillä on kolme tyttöä ja ei ole mitään väliä vaikka seuraavakin on. Kun rupesimme odottamaan kolmatta tyttöä niin siskoni sanoi hyvin ivallisesti että tytöt on hankalampia ja tavallaan ärsyttävämpiä. Heillä on itsellään sekä tyttö että poika ja siksi hyvin katkera meille koska he eivät saa lapsia luomusti. Joten jotenkin piti piikitellä meitä.
Mutta ihan tosi, yhtä ihana se toinen poikakin varmasti on.
mutta ei se meille yllätyksenä tullut. Mutta lapsiakin on monenlaisia. Oli kumpaa sukupuolta tahansa.
Meillä on neljä poikaa peräjälkeen ja kyllä ollaan ylpeitä poikasarjastamme! Eihän niitä lapsia itselle edes tehdä vaan omaksi itsekseen. Tarkoitan sitä että lapsethan ovat vain lainassa.
T. äiti ja pojat 13,6,4 ja 2
varmasti jokainen äiti toivoo myös tiettyä sukupuolta vaikka sitten salaa joten turha täällä ketään syyllistä. Itse ainakin toivoin tytön jälkeen poikaa sitten taas jossain vaiheessa ruskeasilmäistä tyttöä sekään ei vielä riittänyt toivoin vielä yhtä vauvaa joka "sai" tulla mitä oli tullakseen kun kaikki toiveet oli jo täytetty =D
että toiset saa molempia sukupuolia ja itse vain sitä toista peräjälkeen...
kumpikohan on ikävämpää? Se, että tulee "väärää peräjälkeen" vai ei lapsia lainkaan tai vain yksi, kun toivoisi enemmän? Ootte te uskomattoman kiittämättömiä!
"varmasti jokainen äiti toivoo myös tiettyä sukupuolta vaikka sitten salaa joten turha täällä ketään syyllistä. "
Minä voin ainakin käsi sydämellä sanoa että en VARMASTI ole toivonut tiettyä sukupuolta. Ainut mitä olen VARMASTI toivonut että vauva on terve.
ei tosiaan ollut millään tapaa sukupuoli mielessä, kun se vauva vihdoin tuli. En edes halunnut tietää raskausaikana.
että toiset saa molempia sukupuolia ja itse vain sitä toista peräjälkeen...
ja pahinta tässä on se, että tätä surua ei saisi tuntea. Lapseton saa surra aidosti ja kaikki ymmärtää...mutta jos joku jää ilman tyttöä tai ilman poikaa, niin sitä ei saa surra. Sen surun kanssa pitää olla yksin. Ja se tekee siitä paljon vaikeampaa...
mä ymmärrän sua täysin. Tsemppiä, Kyllä se siitä!
Toi nyt on tommonen klisee, että pitäis olla tyttö ja poika. Onhan meitä monia, joilla monta poikaa. Pojat on superihania niinkuin varmaan tytötkin. Mutta se, että pitäis olla molempia on ihan kuin jotain barbielämää, hei kaikkee ei voi saada!