Jos olet yksin toisten kotona, pengotko laatikoita? Tunnusta!
Ainakin minä pengon, erityisen tyytyväinen olen jos löydän seksivälineitä. Onko muita samanlaisia?
Kommentit (49)
Jos teen ruokaa, niin silloin tietysti keittiössä availen kaappeja ja avaan mahdollisesti jonkin kaapin turhaan kun etsin esim siivilää tai vatkainta.
En availe toisen kaappeja, en edes vessassa käydessäni.
Ja ihana huomata ettei moni muukaan penkoisi!
availen, penkoa en uskalla kuitenkaan, mutta hyvin saa tutkittua ilman pahempaa penkomista.
En tiedä, mistä tämä pohjaton uteliasuus johtuu, mutta jo lapsena pengoin kotona koulun jälkeen, kait sitä yritti jotain kivaa löytää?
Mun lapsilla on sama paha tapa, olen huomannut. Toivottavasti se jää heiltä iän myötä pois. Ja siis mun lapset eivät tiedä taipumustani.
Eli peilikaapista saatan ottaaa. Keittiössä ruokaa tehdessä toki etsin omatoimisesti tarvitsemiani esineitä.
Muutenkin mua ärsyttää jos mulle tulee vieraita, enkä ole tiskannut niin ne alkavat tiskaamaan. Pahin on oma äiti joka saattaa alkaa imuroimaan. Luoja että raivostuttaa..
Juu mäkin olen aivan innoissani päiväkirjalöydöistä! Niitä tosin luen ensisijaisesti siksi, että voisin todeta kavereillani olevan äärimmäisen surkea yhteen kirjoitus taito. Ei mua niiden sisältö kiinnosta.
Ihan vaan siksi, että ei oikeasti kiinnosta. Miesystäväni tavaroitakaan en ole penkonut, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Joskus harvoin saatan kylässä aukaista vessan peilikaapin ja katsoa sisään, lähinnä siksi että näkisin mitä kaikkea muut säilyttävät näissä kaapeissa, minulla kun ei tahdo kaikki haluamani mahtua sinne. :)
En ole ikinä penkonut toisten laatikoita tai kaappeja.
Mitä siellä nyt olisi sen kummallisempaa kuin omissakaan kaapeissa? Ja jos siellä nyt olisi vaikka luuranko, en haluaisi tietää siitä.
Mutta miehen äitipä haluaa. :) Ollaan nyt kaksi kertaa yhdessä ollessa muutettu ja molempina kertoin tutkinut kaapit mun poissa ollessa.
Kun muutettiin yhteiseen ekaan kotiin ja miehen äiti tuli käymään, hän toisteli koko vierailun: onpa teillä paljon kaappeja! (Siinä asunnossa oli tosi paljon säilytysytilaa kaksioksi.) Mitä teillä on niissä.
Totesin vaan, että mitä nyt ihmisillä on yleensä: kaaosta, pyyhkeitä, vaatteita, sukkia, kirjoja, jne. Lopulta, kun en avannut kaappien ovia, hän sanoi: mä haluaisin NIIN nähdä, mitä teillä on kaapeissa! Sanoin siihen vaan suoraan, että ihan tavallista tavaraa, ei niissä ole mitään katsomista. Alkoi ärsyttää.
Sitten, kun olin työreissulla ja ekan kerran pois kotoa pari päivää, miehen äiti oli kuulemma tullut heti lähtöiltanani kylään. Ja koulunnut kaikki kaapit läpi. :D
Mitäköhän tekee nyt, kun ollaan muutettu omaan kotiin. Onkohan vielä yhtä törkeä?
Missään en pengo toisten laatikoita enkä tavaroita.