Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet yksin toisten kotona, pengotko laatikoita? Tunnusta!

Vierailija
11.04.2012 |

Ainakin minä pengon, erityisen tyytyväinen olen jos löydän seksivälineitä. Onko muita samanlaisia?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni järkyttävää!

En voi uskoa, että omassa ystävä tai tuttavapiirissäni noita olisi.

Vierailija
2/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin todella pahasti, jos joku penkoisi kaappejani ja laatikoitani. Se on törkeää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hyvin hyvin vaikea uskoa omien tuttujen harrastavan tuollaista.

Vierailija
4/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperia, mutta siis en todellakaan urki.

Vierailija
5/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä viallinen, kun ei ole tullut mieleenkään?

Ehkä en ole tarpeeksi ollut yksin toisten kotona?

Vierailija
6/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä saattoi olla joskus alle teini-ikäisenä tuollainen vaihe, että ihan kielletyn huumassa tuli katsotuksi jonkun kaappiin tms. kylässä. Ja ainostaan lapsellehan se on ihmeellistä, koska ihan arkista tavaraahan useimmilla on. Tai sitten jos löytyi myös jotain muka jännää, kuten vaikka kaverin vanhempien kondomeja, niin tuntui että itsellä on nyt niistä ihmisistä jotain salaista tietoa. Aikuisena naurattaa oma hölmöys silloin. Ja suorastaan säälittää, jos joku vielä aikuisena saa kiksejä jostain kaappeihin kurkistelusta. Jäänyt kehitys aika pahasti junnaamaan...

Vierailija
7/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen yllättynyt että noinkin moni sanoi penkovansa kaappeja !!!

Toki nuorena lapsenvahtina ollessani saatoin lasten kanssa järjestellä heidän vaatekaappinsa. Siis otettiin pienet pois jne nykyään en tekis sitäkään ilman vanhemman lupaa. Silloin se tuntui vain työltä jolla auttaa veljen perhettä. Ja muutenkin lapsenvahtina joutui väksisin tekeen ruokaa toisen keittiössä jne. Mutta turhaan en ole koskaan penkonut kaappeja jne.

Anoppilassakin katselen kyllä kirjahyllyssä olevia kirjoja mutta kysyn luvan lainata niitä jos joku kiinnostaa. Ja suljetuille kaapeille ei tulisi mieleenikään mennä.

Suoraan sanottuna ei kyllä edes kiinnostaisi toisten kaappien penkominen.

Vierailija
8/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koske toisten tavaroihin. vien vain postit pöydälle ja poistun äkkiä.

Vierailija
9/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena katselin kyllä valokuvia albumeista, joita oli hyllyissä esillä, kun olin lapsenhoitajana. Tosin tässä oli myös tarkoitus viihdyttää lasta kuvia katselemalla ja niistä juttelemalla.

Vierailija
10/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutin silloisen poikaystäväni luokse, jouduin tunnustamaan, että olen muuttanut täydellisen tylsimyksen luokse, joka ei osaa pitää kaappejaan siisrinä. Mitään jännää tai edes vähän mielenkiintoista ei löytynyt. Jotain jännää ilmeni sitten kyllä myöhemmin..

Kun muutimme nyk. poikaystävän kanssa yhteen, niin totta kai pengoin kaikki hänen tavaransa läpi kun hän oli töissä!

Vierailija
11/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

availee pikkuvessan kaappien ovia. En tykkää! Meillä käy kyllä usein vieraita.

Itse en vahingossakaan kattele kuin vitriiniä enkä koske mihinkään. Vessassakin käyn jo kotona!

Vierailija
12/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan kaivaa vanhoja lapsuudenaikaisia valokuva-albumeita kaapeista ja katsella niitä. Mulla on hyvä kotikasvatus ja kohteliaat käytöstavat myös ihan yksin ollessani.

Vierailija
13/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pengo muitakaan paikkoja. Tollainen on törkeää.

Vierailija
14/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole penkonut laatikoita tai kaappeja koskaan toisten kodeissa, edes anopilla. Keittiön kaapeista joutuu joskus ottamaan ruokaa ja astioita, mutta ei siellä mitään suurempia ylläreitä normaali-ihmisillä olekaan.

Ja meillä ei ole ap:lle edes lääkekaappia kylppärissä pengottavaksi, ei tarvi meille tunkea.

Vierailija
15/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyn veskissä tai kylppärissä niin usein tsekkaan peilikaapista tms että minkä merkkisiä hajuvesia rouvalla on. En siis suihkuttele niitä enkä koske muutenkaan- katson vain merkit.Olen hieman hajuvesifriikki...

Vierailija
16/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pengo.

Mutta meillä on tällaisia naapureita:

Kerran lähdin lasten kanssa viemään kirjettä 300m:n päähän postilaatikkoon, enkä laittanut ulko-oveamme lukkoon. Kun tulimme takaisin, naapurin setä seisoi keskellä olohuonettamme. Siinä sitten selitteli jotain, että tuli kysymään olisiko lainata poraa. Mies näytti niin hermostuneelta ja nolostuneelta, että naurua pidätellen annoin hänelle akkuporan, jonka akussa ei ollut virtaa. Parinkymmenen minuutin päästä hän palasi ja kysyessäni toimiko kone, vastasi hän, että hyvin pelasi.

Vierailija
17/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nää penkojamoukat on provoja. Ei oo kyllä arvostus kovin korkealla sellaista kyylää kohtaan, joka lähtee toisen kaappeja tonkimaan heti kun silmä välttää. Eikö teidän penkojien mielestä tuo ole "vähän" epäkunnioittavaa? Vai oletteko sitä porukkaa joka ei välitä sellaisesta asiasta kuin kunnioitus?

Vierailija
18/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten juomalasia, hammastahnaa tai särkylääkettä, otan.

Tiedän, että ainakin kaksi kaveriani penkoo aivan kaiken. En oikein tajua sitä tapaa..

Vierailija
19/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette voi tietää onko asunnon omistaja jättänyt "ansoja" varallesi.. noloa se olisi, kun jäisitte kiinni.

Vierailija
20/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en pengo, mutta kerran sinkkuaikoina pengoin mielenkiintoisen miehen asuntoa ulkomailla hänen majoitettua mut luokseen ja oltuaan itse töissä. Sem koommin en ole penkonut.