Aloitettaisko yksi pillukarvaväittely vaihteeksi?
Oikein kunnon vääntö, saisi posliinibroilerit perustella viimeisen kerran miten se lapsenomainen nahkalätyskä on hygieenisempi ja kauniimpi kuin tavallinen karvallinen :)
Kommentit (5)
Vain pedofiilit tykkää posliinista.
Rämemajavat haisee.
No niin nytpä on tämäki käyty.
Nykyään pidän siistiä viivaa tuossa häpykummulla, en jaksa enää sheivata niin tarkasti kaikkia pois. Sen kerran kun pääsee karvat kasvamaan runsaammin, olo on kieltämättä jotenkin nuhjuinen, ties mitä niihin karvoihin tarttuu. Tarttis koko ajan olla pesemässä.
Ja juu, mun mielestä huoliteltu karvoitus ihan missä tahansa osaa ruumista on kauniimpi kuin valtoimenaan rehottava pehko. Oli kyse sitten hiuksista, kainalokarvoista tai häpykarvoista.
Nykyään pidän siistiä viivaa tuossa häpykummulla, en jaksa enää sheivata niin tarkasti kaikkia pois. Sen kerran kun pääsee karvat kasvamaan runsaammin, olo on kieltämättä jotenkin nuhjuinen, ties mitä niihin karvoihin tarttuu. Tarttis koko ajan olla pesemässä. Ja juu, mun mielestä huoliteltu karvoitus ihan missä tahansa osaa ruumista on kauniimpi kuin valtoimenaan rehottava pehko. Oli kyse sitten hiuksista, kainalokarvoista tai häpykarvoista.
Olin ehkä 10v putkeen posliini ja aloitin 15v nyppimään pinseteillä karvani. Sitten epiloiden ja vahalla myös. Nykyisin käyn sokeroitavana kosmetologilla 4-5 viikon välein. Vain pieni tupsu jää häpykummun keskikohtaan, muuten aivan kaikki pois. Nyt raskausaikana tosin haluan ihan kaiken pois. Ja mainittakoon että iho "siellä" on sileä ja kunnossa ilman mitään näppyjä.
Nyt kun pääargumentit on käyty läpi, voitaisiin vaikka alkaa väitellä siitä, kellä palstalaisella on tiukin pilde. Nyt kaikki voi kilvan vakuutella täällä, miten tiukka emätin heillä on. Ehkä joku onnistuu saamaan rispektiä anonyymipalstalla?