Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet yksin toisten kotona, pengotko laatikoita? Tunnusta!

Vierailija
11.04.2012 |

Ainakin minä pengon, erityisen tyytyväinen olen jos löydän seksivälineitä. Onko muita samanlaisia?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ja lapsena pengoin kyllä.

Vierailija
22/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koske edes kotona miehen henkilökohtaisiin tavaroihin, vaikka jättäisi niitä levälleen. Eikö teillä penkojilla ole mitään käytöstapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lainattiin silloisen poikaystäväni kanssa isäntäväen liukuvoidetta, kun oltiin kahdestaa heidän kotonaan ;)

Vierailija
24/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en penkoisi. En edes oleile yksin toisten kodeissa...

Vierailija
25/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esillä olevia tavaroita katselen. Keittiössä toki etsin tarvitsemani. Olen silloin tällöin kavereilla talon- ja koiranvahtina eikä tulisi mieleenkään penkoa toisten tavaroita.

Vierailija
26/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pengo. Jos toinen luottaa minuun niin, että saan olla heillä itsekseni niin en tosiaan halua rikkoa sitä luotta musta. Ja samoin luotan kotonani oleviin ihmisiin.

Vierailija
27/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole epärehellinen enkä sairaalloisen utelias.

Vierailija
28/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopillani on yläkerta, johon minulla ei ole lupa mennä. (siellä on anopin mielestä niin sotkuista)

Kastelen heillä aina kukkia, kun anoppi on matkoilla.

Siskoni sanoi kerran, et mene sinne yläkertaan kun he ovat poissa!

Mutta en mene,koska on kielletty.

Yksityisyys ja toisen kunnioitus on oltava.

Vierailija
29/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pengo. Vammainen länkisääriexäni oli sellainen haiseva rotta, joka penkoi muiden kamoja näiden huomaamatta. Todella ala-arvoinen paska koko tyyppi muutenkin. Pthyi!

Vierailija
30/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole niin utelias. Keittiön laatikoista voin etsiä jos tarvitsen jotain, muuten kysyn.

Vierailija
31/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme nyk. poikaystävän kanssa yhteen, niin totta kai pengoin kaikki hänen tavaransa läpi kun hän oli töissä!

Vierailija
32/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vessan kaappeihin katso vieraassa paikassa. Teen kotisiivouksia ja en ikinä ole kenenkään kappeja kaivellu. Ainoastaan jos jotain tursuaa kaapin oven välistä, niin olen sen verran ovea avannu, että olen työntäny vaatteen/esineen sinne kaappiin. Mut ei tulis mieleenkään alkaa tutkia, et mitä siellä on.

Vierailija
33/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auon ovia ja kahtelen,esim. kylppärin kaappeja

Vierailija
34/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei ole riittävästi mielenkiintoa. Toiseksi, jos tekisin niin, niin tuntisin huonoa omaatuntoa ja se näkyisi naamastani. Kolmanneksi, pelkäisin, että kaapit on kuitenkin viritetty jollain langattomilla langoilla, joiden vuoksi jäisin kiinni... :p Mutta kyllä suurin syy on se, että en ole kiinnostunut kenenkään kaappien sisällöstä.

Vierailija
35/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapit on kuitenkin viritetty jollain langattomilla langoilla

Vierailija
36/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muiden kaapeissa on. AP voisi hakeutua hoitoon sairautensa kanssa.

Vierailija
37/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tulisi edes mieleenkikään.Kuuluu mielestäni jo alkeellisimpiinkin käytöstapoihin. Toisten kotia ja tavaroita on kunnioitettava. Koskee myös hyllyillä tai pöydillä olevia tavaroita, niihin ei kosketa.

Vierailija
38/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tosin mieluisin löytö ei ole seksivälineet vaan esim. päiväkirja. Exästänikin tuli ex kun löysin hänen lähdettyä hakemaan unohtunutta sushiriisiä kaupasta, hänen päiväkirjansa. Luin, ja siellä oli hänen tosi ajatuksiaan minusta: että koko ajan mietti viitsiikö tuon läskikasan kanssa enää olla, sitä kuinka haaveili muista, muttei minuakaan iljennyt jättää kun pelkäsi että teen jotain itselleni. Tosielämässä mies oli koko ajan esittänyt hyvin rakastunutta ja että kaikki on hyvin. Jätin miehen päiväkirjalöydön jälkeen, koskaan kertomatta että olin lukenut sen päiväkirjaa.

Vierailija
39/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myönnän että vessassa käydessäni yleensä kurkistan hiljaa peilikaappiin. en tiiä miksi, ei sen sisältö edes kovin paljoa minua kiinnosta enkä edes odota löytäväni sieltä mitään jännää:D

mutta muita paikkoja en availe ilman lupaa. varsinkin yöpöydänlaatikot kierrän kaukaa(kaikki tietää kyllä miksi)

Vierailija
40/49 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pengon uteliaisuuttani, etenkin jos on jäänyt sellainen mielikuva, että haluavat salailla jotain. Mitä avoimempi ystävä/sukulainen on, sitä vähemmän minua kiinnostaa penkoa. Mutta etenkin tuollaset "siihen huoneeseen ei saa mennä"-tyyppiset jutut varmistavat, että jos jään yksin niin takuulla menen katsomaan mitä sieltä löytyy...