Mies uhkailee erolla, kun en haluaisi viettää juhlapyhiä hänen perheensä kanssa
Miehelle on perhe tärkeä. Kuitenkin on hänen isänsä kanssa tullut riitaa enkä haluaisi viettää pyhiä heidän kanssaan kireän tunnelman vuoksi. Mitä te tekisitte? Olen kllä yrittänyt parhaani, mutta se on niin vaivaantunut ilmapiiri kaikille.. riita on todella suuri ja miehen isä ei ole halukas asiasta keskustelemaan/sopimaan.
Kommentit (6)
Jos mies haluu välttämättä mennä niin hän sitten menee...ei kai sinne koko perheen aina tartte mennä.
Jos teillä on lapsia niin lapset voivat mennä joskus mukaan jos haluavat.
Ei kai heti voi erota jos toinen ei tee niinkuin MINÄ haluan...
No, jos ette muuta keksi niin isäkin kai kelpaa syyksi!
Täällä en syytä viitsi sanoa. Mies ei ymmärrä minun näkökantaa, vaan on niin isin poikaa. Tuskaiselta tuntuu, kun mies syyttää minua kun en muka sovi..hänen isänsä se ei sopia halua :(
ap
Jos mies ei ole ymmärtänyt sun kantaa asiassa, niin sun kannattaa yrittää esittää asia jollain uudella tavalla, jotta sun näkökulma menisi miehelle jakeluun.
Ja luonnollisestikin sun pitää myös oikeesti kuunnella miehesi kanta asiaan ja tosissasi miettiä, jos siinä olisi kuitenkin jotain oikeaakin pointtia.
Mutta periaatteessa joo miehen kuuluu olla sun rinnalla. Mutta ei se tarkoita, että miehen on pakko olla sun kanssa samaa mieltä vaikka hän ei olisi. Jos sun mielestä sienet maistuu hyvälle ja miehen mielestä ei, niin olisiko miehen vain pakko tykätä sienistä siksi, kun sinäkin tykkäät. Ei mies sillä ala tykkäämään sienistä, että sinä sanot, että kyllä ne on hyviä. Mutta toisaalta ei miehen tarvi myöskään ilkkua koko suvulle, että kun tuo vaimo hölmöyttään tykkää sienistä, vaikka oikeesti ne on niin pahoja kuin vain voi olla.
Onneks meillä molemmilla on ihanat sukulaiset ja vanhemmat, voi viettää pyhät missä vaan.
Onko vanhukset jo kovinkin vanhoja? Ne on sellasia känkkäränkkiä ja osaa vihoitella pitkäänkin. Jos on niin lapsellinen ettei tahdo sopia niin voi voi.
Toisaalta ei nyt kannata luovuttaa ja heittää hanskoja nurkkaan.
Mikä voi olla niin iso asia sinulle ja hänelle? Jos miehesi mielestä se on "not a big deal" ja ei asetu rinnallesi ja puolusta??