Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertotaulukyselyssä vasta kuudes vastaus, oli oikeastaan
10.04.2012 |
vastaus kysymykseen.
Huvittaa vain kun ajattelee, mitä kysyttiin.
Tätähän tää netti on, kuraa kunnolla niskaan. Kyllä vertaistuki on poikaa.
Kommentit (3)
Mulle tuo tyydytystä se, kun välillä aina joku kehuu, että oli hyvä vastaus tai että on kanssani samaa mieltä.
Että ei täällä kaikki ole vain vastaan väänkääjiä ja provovastauksia tehtailevia :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaan vasta kasi. Mutta eiköhän sekin kelpaa asiallisten vastauksien kategoriaan.
Alue: Aihe vapaa
asiallinen