Olen lihava ja en ole ennen ymmärtänyt hävetä kilojani
ennenkuin olen täällä palstalla ollut. Ihan kauheeta jos ihmiset oikeasti katselee kaupassa mun ruokakärryyn mitä osta, tuijottaa rannalla tai uimassa, nauraa vaatteilleni ja tulevat vielä keskustelemaan nettiin että "arvatkaapa mitä minä näin tänään uimahallissa"
Olen ollut ihan hyvällä itsetunnolla varustettu, pidän uimisesta ja käyn perheen kanssa eri tapahtumissa.
nyt olen tullut vainoharhaiseksi että ihmiset tuijottaa ja pitäisikö mun nyt hävetä itseäni ja olemustani?
Pelkään kun lapsi menee kouluun että jos hänen kavereillaan on tuollaisia vanhempia kuin täällä, haukutaanko häntäkin lihavan äitinsä vuoksi?
nim. 167cm ja 115kiloa.
Kommentit (24)
17 nyt vaan kertoi yhden totuuden elävästä elämästä. Olen ihan fiksu ihminen. Synnyttänyt neljä lasta, kohta viidennen. Ja en koe, että raskaudet olisi naiselle mikään syy lihota. Tähän usein vedotaan.
Olen simpsakka 155 cm ja 45 kiloa noin normi kuosissa. Nyt raskaana viimesillään (rv 39) 53 kiloa.
Anoppi oli melko pulska täti ja appiukko sitten siihen totes, et ne on nuo raskaudet (8 lasta) pulskistaneet tuon meidän mummon. Anoppi sano siihen, että ei todellakaan ole. Kyllä olen kuule ihan muuten saanu itteni syömällä tähän kuntoon. Raskaudet ei ole lihottanu kertaakaan.
En oikeesti jaksa ymmärtää miten joku 160 cm pitkä voi painaa 100 kiloa tai yli. Miten helvetistä sitä ihminen pystyy mättämään evästä kurkusta alas??? ja läskit tursuaa..
millaisen "ihan fiksun" äidin lapsista kasvaa juuri noita kiusaajia.
Luuletteko että kaikki hoikat ihmiset olisivat automaattisesti kauniita? Ei todellakaan. Hoikkia ja susirumia ihmisiä on paljon!
Pitäisikö minun lihavan äitinä opettaa lapseni haukkumaan näitä? Miksi lihavat on vapaata riistaa?
Miksi lihavat on vapaata riistaa?
Koska ruma ei voi itselleen mitään (tai no leikkauksilla nykyään), mutta lihava on lihava omasta tahdostaa. Niin ja tästä voi laskea ne kaikki viisi kappaletta sairauden takia mukamas lihoavat.