Olenko ainoa, jolle tulee kiusallinen olo - Soramonttuprinsessat
Olenko ainoa, jolle tulee kiusallinen olo katsoessa tota Yle TV2:en Soramonttuprinsessat-ohjelmaa?
Olen yrittänyt katsoa sitä eilistä ja viimeviikon jaksoa ja tulee kiusaantunut ja paha olo.
Kommentit (67)
Mukavan rento joulu oli äsköisessä jaksossa :)
Ei mitään jäykistelyä ja hermoilua mitä juomaa saa olla joulupöydässä. Ei mitään pukuja ja tärkeilyä... rento yhdessä oloa, ja vähän kiroilua tietty :D
Nythän ko. sarja tulee jälleen uusintana ja ei voi sanoa muuta kuin huhhuh kun tuota perheen isää katselee. Ikää on 36 vuotta tuossa sarjassa, mutta voisi luulla, että sitä on ainakin 20 vuotta vähemmän. Hirveää kiroilua ja rääkymistä koko ajan, hermo ei kestä yhtään mitään. Ja herneitä vetelee nokkaansa ihan joka asiasta; kun toinen tyttö muutti äidilleen, ei tämä isä pitänyt tyttöön mitään yhteyttä puoleen vuoteen kun otti asiasta niin nokkiinsa. Ihan kuin kostaisi teinitytölle jotain. Muutenkin tosiaan vaikuttaa siltä, että tytöt tekee tuota ajohommaakin vain koittaakseen miellyttää isäänsä. Palkaksi saavat huutoa ja haukkumista, isällä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa heistä ja hän kuvittelee tietävänsä aina kaikesta kaiken.
Tuo isä on kyllä niin keskenkasvuinen ettei mitään rajaa. Ihan kuin jotain teinien keskinäistä v*ttuilua katselisi kun katselee isän ja tytärten eloa. Kyllä vetää sanattomaksi tuota touhua katsellessa.
Mua taas hämmästyttää sen perheen röökin poltto. Nämä teinitytöt polttaa tv:ssä ihan avoimesti röökiä, vaikka se on lain mukaan kielletty. Ihme meininkiä.
Ihan kuin ne tytöt ajaisivat, kun pakko on. Tai ainakin tuli olo,että heillä on kommunikaatio-ongelmia isänsä kanssa.
Jotenkin tuntuu, että tytöt isää pelätessään ajavat kilpaa, vaikka kuinka pelottaisi.
Ihan kamalaa kuunneltavaa se miten isä puhuu tytöille. Ja tuntuu, että ne tytöt ovat kehittäneet tosi kovan nahan (tai ulkokuoren), kun pystyvät sitä puhetta vastaanottamaan. Itse olisin ihan tippa linssissä jatkuvasti, jos isäni minulle noin puhuisi.
Ihmettelen miks ajavat jos pelottaa. Se on normaalia, et eka startti pelottaa, mut jos aina sama homma, niin miks sitten ajaa? Alkaa tosiaan tuntua, et on pakkomeininkiä.
ihan tavallinen perhe ja ei isä niitä tyttöjä pakota väkisin,ohjelma ehkä raapaisee joillekin enemmän mutta pintaa syvemmällä ne ovat ihan toisenlainen mitä tv antaa ymmärtää. Joten ei nyt ihan tosi tv:n perusteella kannata tuomita perhettä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2012 klo 08:23"]
ihan tavallinen perhe ja ei isä niitä tyttöjä pakota väkisin,ohjelma ehkä raapaisee joillekin enemmän mutta pintaa syvemmällä ne ovat ihan toisenlainen mitä tv antaa ymmärtää. Joten ei nyt ihan tosi tv:n perusteella kannata tuomita perhettä.
[/quote]
Terve Sinna!
Mulle tuli ekan kerran ton isän nähtyä meleen....Kerava!!!!
Katsoin juuri ekan jakson. Aika, hmm, omaa tietään kulkeva meininki.
Hieman epäselväksi jäi isän kasvatusperiaatteet kotiintuloaikoja koskien. Hän kertoo itsellään olleen tiukat kotiintuloajat ja niin myös näillä tyttärillään. Seuraavassa lauseessa sanoo, että jos on mokannut joustamisen, siitä on tullut jotain (sanktiota?) En oikein ymmärtänyt, minkä joustamisen? Ymmärsikö joku muu?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:31"]
Ohjelma antaa tosi huonon ja ainakin osittain vääristyneen kuvan jokkisharrastuksesta........olen katsellut ohjelmaa tuntien lähinnä myötähäpeää....joka toinen sana kun on v..tu..... ja ajaminenkaan kun ei koskaan onnistu......kovin tuntuu olevan ankeaa heillä.....Oli ihan pakko kommentoida oman pojan JMharrastusta läheltä seuranneena.
[/quote]
Mä tunnen yhden jokkisharrastajamiehen ja on niiin samanlainen, kun tää ohjelman isä. Taitaa muuten olla entinen teini-iskä?
Ohjelma antaa tosi huonon ja ainakin osittain vääristyneen kuvan jokkisharrastuksesta........olen katsellut ohjelmaa tuntien lähinnä myötähäpeää....joka toinen sana kun on v..tu..... ja ajaminenkaan kun ei koskaan onnistu......kovin tuntuu olevan ankeaa heillä.....Oli ihan pakko kommentoida oman pojan JMharrastusta läheltä seuranneena.
Siis ihan kauheeta, miten jotkut voi tehdä tuollaisia töitä, ei meidän perheessä ainakaan kukaan ole koskaan tehnyt tuollaista. Miksi ne ei mene jonkun tutun firmaan vaikka harjoittelijoiksi, niin mäkin tein mun ekax kesätyöksi, sain siitä 2800e/kk, en tajuu miksi joku menee johonkin siivoo, eihän siitä saa kunnolla rahaa.
Ja miksi noi ei menny johonkin korkeakouluun? Ihan saa itseään syyttää jos tulevaisuus on harmaa, kaikkeen voi ihan itse vaikuttaa ja kaikilla ihmisillä on samat mahkut, ainakin Suomessa.
Mut hei, mä lähden nyt ratsastaa mun uudella hevosella meijän huvilalle tohon Tammisaareen, nähään hei stadin yössä ja instaillaan.
Yle uusii tämän näemmä kerran vuodessa, taas on kaikki jaksot Areenassa katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Sarja menee taas TV:ssä.
Surullista että tuolaisia WT uusioperheitäkin on maassammme.....
Lasten kasvatus niin retuperällä kuin vain ollla voi...
Tupakka ja kiroilu ovat selkäytimeen tatuoituna noilla WT olennoilla YÖK....pahaolo kun katsoo noita ressukoita.
Olisit uskottavampi jos osaisit kirjoittaa. Tuolaisia, pahaolo jne.
Mitähän tälle porukalle kuuluu nykyään? Tunteeko joku?
Anna mä arvaan? Sä olet PK-seudulta oleva nainen? Tasa-arvo ja suvaitsevaisuus ideologia.
Minusta tää on aivan ihana sarja! Koko porukka on niiiiin sööttejä! Olis mahtava saada sarjalle jatkoa.
Lämpöä, rakkautta ja välittämistä, ja kaiken huutamisen pohjalla tosi positiivinen pohjavire! Tsemppiä Grönroosit.