Olenko ainoa, jolle tulee kiusallinen olo - Soramonttuprinsessat
Olenko ainoa, jolle tulee kiusallinen olo katsoessa tota Yle TV2:en Soramonttuprinsessat-ohjelmaa?
Olen yrittänyt katsoa sitä eilistä ja viimeviikon jaksoa ja tulee kiusaantunut ja paha olo.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Taas menee tää sarja yle2:lla 😂
Vuoden vanha viesti taas ajankohtainen. Varmaan kuudes uusintakierros jo menossa.
Taas tää pyörii uusintana. Jokohan nuo Make ja Sinna on eronneet? Onko Makella jo uusia lapsia?
Sinna oli tosi nätti, toivottavasti on löytänyt fiksumman miehen Makesta erottuaan.
Mitähän perheelle kuuluu nykyään?
Minä vuonna jaksot oikein kuvattu?
Kazoin Sorumonttuprinsessat ekaxi wuonna 2012 kun se tuli ensi kertaa telcusta.
Vierailija kirjoitti:
Kazoin Sorumonttuprinsessat ekaxi wuonna 2012 kun se tuli ensi kertaa telcusta.
😂👍
On se kyllä kumma miten jotkut saavat "tanssiparin" itselleen tilanteessa kuin tilanteessa. Katsoin äsken tuon laiva-jakson, ja olikohan 2-3 eri henkilöä keiden kanssa Makella oli parranpärinää. Siis yhden illan aikana nokkapokkaa useamman eri henkilön kanssa! Ottaen vielä huomioon että Maken seurana oli kameramies, joka varmasti "suojelee" miestä pahimmilta tappeluilta. Sitten mennään lopulta hyttiin itkemään vaimolle että miten taas tuli porukkaa soittamaan suuta, ihan kuin itsessä ei olisi mitään vikaa. Tangoon tarvitaan aina kaksi.
Maken kaltaisia ihmisiä löytyy etenkin nuorista ihmisistä valitettavan hyvällä prosentilla. Se on kyllä kumma juttu että tappelut tuntuvat osuvan aina samoille kavereille. Toiset eivät koskaan joudu kärhämään, toiset joutuvat joka kerta. Ja vika tietenkin aina muissa.
Toinen kaksosista on mennyt eilen näköjään naimisiin
Onko prinsessoilla jo lapsia? Tuollaiset pimut lisääntyy aika nuorena 😁
Katoin sarjan ja sitten löysin sinnan blogin. Ei kauheesti yllättänyt mitä kulisseissa tapahtu
Löysin myös blogin, olisi kiva tietää mitä Markolle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Katoin sarjan ja sitten löysin sinnan blogin. Ei kauheesti yllättänyt mitä kulisseissa tapahtu
No, mitä siellä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Missä se blogi on?
Hei haloo, älysukupolvi... Sinnan blogi löytyy kun googlaa Sinnan blogi... TornadoAlley.
Tsemppiä Sinnalle jatkoon! Elämä voittaa kyllä ja aikanaan olo helpottaa.
Tarttis varmaan lopettaa ite tuo Alkon käyttö, vaikka ei nyt lähellekään tuommoista ole minun juominen. Liikaa kuitenkin tulee tissuteltua. Sen verran koskettaa tuo Sinnan teksti. Ei oo helppoa ollut Sinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se blogi on?
Hei haloo, älysukupolvi... Sinnan blogi löytyy kun googlaa Sinnan blogi... TornadoAlley.
Tarttis varmaan lopettaa ite tuo Alkon käyttö, vaikka ei nyt lähellekään tuommoista ole minun juominen. Liikaa kuitenkin tulee tissuteltua. Sen verran koskettaa tuo Sinnan teksti. Ei oo helppoa ollut Sinnalle.
En lue blogeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se blogi on?
Eli se likka juo yksin kotona?
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/sinna-lantea-rakastaa-harvi…
Sattuipa sopivasti oli juuri uutisissa
Tietääkö joku mitä perheelle kuuluu nykyisin? Onko Sinna ja Make eronneet niin kuin jossain on väitetty