Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko netistä löytää itselle fiksun, hyvän miehen?

Vierailija
09.04.2012 |

Pari vuotta sitten erosin pitkästä liitosta, enkä sen jälkeen ole suonut ajatustakaan miehille.

Nyt kuitenkin ero ja entiset asiat on paketoitu ja tuntuu siltä, että olisin valmis ja haluaisin tutustua johonkuhun kiinnostavaan.

Itse kuitenkin kaipaan sellaista luotettavaa ja turvallista miestä. En käy kaupungilla esim. ravintoloissa kuin hyvin harvoin, joten se ei ole varmaan se oikea paikka etsiä seuraa.

Mutta onko jollain kokemus, että netti-ilmoituksella esim. voisi saada oikeasti asiallista ja fiksua seuraa? Itse kun olen epäluuloinen sen suhteen.

Paljon ajattelen vielä itselläni olevan annettavaa tässä elämässä, olen vasta 35 kuitenkin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella mukavan, hienotunteisuudessa aika kömpelön, mutta todella kiltin miehen Vauvan Aihe vapaalta :D Eli kaikki on mahdollista kunhan vain itse uskallat tarttua tilaisuuden tynkiin :)

Vierailija
2/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta tutustuttu mieheni kanssa 9 vuotta sitten. 7 vuotta ollaan oltu kihloissa, 5 naimisissa, meillä on 3-vuotias tytär ja toista lasta toivotaan. Molemmat ollaan mielestäni mukavia, tavallisia ja onnellisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin Suomi24:lta mukavan miehen.

Olen eronnut 4 vuotta sitten ja laitoin reilu vuosi sitten ilmoituksen sinne. Kymmenkunta treffiä tuli käytyä, ennenkuin tämä "löytyi". Ja usko oli kyllä koetuksella...

Tämä herra on mukava, turvallinen, ei halunnut heti hypätä sänkyyn yms. Joten tuli oikein hyvä fiilis ja ollaan nyt seurusteltu usempi kuukausi.

Vierailija
4/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten, minä tosin chatista. :) Ja ekalla riuhtaisulla, hänellä meni pari vuotta etsiessä deittipalstoja... :)

Vierailija
5/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun hullun stalkkerin joka vainoaa sua vuoden parin epäonnisen treffin jälkeen, tai jonkun nettiaddiktin asperger-sekopään joka listaa sulle ominaisuuksiasi tai jonkun mukavuudenhaluisen "nää mun 3 lasta riittää meille"-yh-isän joka tuuppaa lapsensa yksin sinun hoidettavaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi