Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkaisen välit mun lapsiini kokonaan siinä vaiheessa kun lapsilisät maksetaan isälle.

Vierailija
19.02.2012 |

Mua ei enää virallisestikaan kakaroiden elämässä sitten tarvita, jos menee se ainoa virka eli lastenvaatteiden ostelu lähi-isälle.

Jep, sinä päivänä kun isä alkaa saamaan lapsilisät lapsistamme lakkaan olemasta äiti lapsilleni.

Elatusvelvollinen olen valitettavasti loppuikäni, mutta kukaan ei voi pakottaa mua tapaamaan lapsiani.

Enkä eläkeläisenä maksa myöskään elatusmaksuja itse vaan kela maksaa ne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkkeellä, ootko sosiaalipummi?

Jos oot, niin haista vittu!

Vierailija
2/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset voisivat sitten elää elämäänsä paljon paremmissa olosuhteissa, jookosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipää ei pärjää ilman apuani ja se soittaa mulle vaikka sanon että en halua kuulla siitä enkä penikoista yhtään mitään.

Voi kuule, oon yrittänyt laittaa välit poikki ainakin sata kertaa, mutta kun se ei oo minusta kiinni.

Mut sinä päivänä kun lapsilisän maksu siirtyy kusipäälle, katoan lasteni elämästä. Asun ehkä naapurissa, mutten enää tunne lapsiani.

Vierailija
4/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit poikki jo elokuussa 2010, mutta kun ei vittu onnistu eikä se johdu kyllä minusta. Olen aktiivisesti vältellyt pitämästä yhteyttä kakaroihin ja kusipäähän.

Vierailija
5/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulle tulee lapsilisät ja sä maksat elareita sen saman summan lasten isälle (kela maksaa)? Ei mitään järkeä. Totta kai lapsilisät kuuluu isälle, ei ne pelkkiin lastenvaatteisiin mene.

Mutta jaksuja sulle silti PM.

Vierailija
6/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen virallisesti edelleen lasten lähivanhempi ja kusipää on niin saamaton ettei se saa tehtyä asialle mitään.

Ilman oikeustaisteluahan se ei tule elatussopparia saamaan, eikä ilman elatussopparia kela maksa kusipäälle mun puolestani euroakaan.

Ja tottakai riitautan lähivanhemmuuden, niin sit tulee kotiselvitykset ja niissä selviää että kusipää on kyvytön hoitamaan lapsia ja lapset lähtee huostaan eikä meidän kummankaan tartte olla enää lähivanhempi.

Mut kusipää nyt on niin saamaton ettei se saa tehtyä asialle mitään.

Vierailija
7/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun lähivanhemmuus menee isälle. Eiköhän sossu pennuista huolta pidä, mua ei ainakaan enää kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
8/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit poikki jo elokuussa 2010, mutta kun ei vittu onnistu eikä se johdu kyllä minusta. Olen aktiivisesti vältellyt pitämästä yhteyttä kakaroihin ja kusipäähän.

menossa kusipään ja pentujen kanssa hoploppiin vaikka kusipää sitten mokasi senkin jutun. Mä oon niin pettynyt Psyko nyt sinuun.

Vierailija
9/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina, mut ei onnistunut kun se alko häiriköidä puheluilla ni mä aattelin että katotaan nyt vielä nämä helmikuun lapsilisät.

Ja ilman pentujahan mä voisin sekoilla ihan täysillä, nyt en voi kun penikat kärsii.

Ilman pentuja mä oisin tuhat kertaa pahempi seko mitä mä nyt oon. Pentujen takia pitää rajoittaa sekoiluja.

Vierailija
10/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että tehtailet täällä näitä tyhjänpäiväisiä toimeentulotuki- ja lapsilisäaloituksia.

Yksi vaihtoehto on myös se, että vedät niitä lääkkeitä kerralla purkillisen tai muuta vastaavaa, niin ei ole sulla ongelmia enää sen jälkeen.

Vierailija
11/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha käynti, ei täyty edes vapaaehtoisen osastohoidon kriteerit. Aikaa menee hukkaan eikä se ilmaista ole siellä päivystyksessä käydä kuulemassa ettei ole riittävän hullu vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän