Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi käyttäjät!

Vierailija
09.04.2012 |

Hei,

Olen miettinyt pitäisikö siirtyä huutiksesta torin käyttöön. Mutta millaisia kokemuksia teillä on torista? Onko siellä huijareita, häiriköitä yms? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksia kun huutis on aivan surkea nykyään.

Torin käyttäjät ovat ottaneet yhteyttä ja monta kauppaa on tehty. Ei ole mitään lunastamisongelmia ollut.

Olen myös ostanut muutaman tavaran torilta ja hyvin on kaikki toiminut.

Oma kokemukseni on, että tori paljon vilkkaampi kauppapaikka kuin huutis, mutta montaa mieltä voidaan olla.

Torilla ilmoittelu on ilmaista, mutta huutis kiskoo kaikesta hintaa ja siksi huutiksessa pitää myydä kalliimmala jotta saa ilmoituskulut takaisin.

Vierailija
2/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksen ylläpito kiihottaa lisäksi kaupankäynnin osapuolia riitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynyt sekä ostanut sieltä eikä mitään negativistä ole tullut vastaan. Tälläkin hetkellä lastenrattaat myynnissä.

Vierailija
4/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te jostain isommista ostoista/myynneistä (esim. Ne rattaat) tuollaisen kauppakirjan, jollaisen pohja löytyy torin sivuilta?

Vierailija
5/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huutiksen ylläpito kiihottaa lisäksi kaupankäynnin osapuolia riitaan."

Vierailija
6/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde ihan huijarilta ostelemaan? Minusta huutiksessa juuri se on hyvä asia, että voin tsekata myyjän tunnistautumisen ja palautteet. Jos on 300 positiivista eikä yhtään negaa, uskallan ostaa postituksella kalliimmankin tuotteen.

Vierailija
7/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tullaan hakemaan ostosta ja ryhdytään siinä vaiheessa tinkimään tai selittämään, että otettaisiin nämä rattaat nyt, mutta maksettaisiin ne vasta kolmen viikon päästä tms.

Vierailija
8/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin yhdistelmävaunut eikä tehty mitään kauppakirjoja.

Vierailija
9/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun noutaa tavaran, sen voi myös tarkistaa, että on ehjä. Miksi pitäisi joku kauppakirja tehdä?

Ei tulisi mieleenkään mitään isoa ostaa postin välityksellä.

Vierailija
10/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynyt ja ostanut Torilla tavaraa eikä ongelmia ole ollut. Yleensä ostajat ja myyjät ovat olleet lähialueilta, joten nouto ja tuonti on onnistunut hyvin.

Tosin muutaman kerran olen lähettänyt myyjälle viestin, että ostan tavaran ja mistä saa tulla hakemaan, niin vastausta ei ole tullut. Tavara on edelleenkin siellä myytävänä.

Vierailija
11/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te jostain isommista ostoista/myynneistä (esim. Ne rattaat) tuollaisen kauppakirjan, jollaisen pohja löytyy torin sivuilta?

ala väsäämän yksityisten kaupassa.

Vierailija
12/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tullaan hakemaan ostosta ja ryhdytään siinä vaiheessa tinkimään tai selittämään, että otettaisiin nämä rattaat nyt, mutta maksettaisiin ne vasta kolmen viikon päästä tms.

käynyt vaan ovat mielellään maksneet kun ovat halvalla saaneet.

Vierailija
13/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde ihan huijarilta ostelemaan? Minusta huutiksessa juuri se on hyvä asia, että voin tsekata myyjän tunnistautumisen ja palautteet. Jos on 300 positiivista eikä yhtään negaa, uskallan ostaa postituksella kalliimmankin tuotteen.

ostaa mitään jos paskat on housuissa heti.

Vierailija
14/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tori.fi/pirkanmaa?ca=18&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g&w=111&o=2

kyllä, mutta kyllä tuolta omansa löytää.

Vierailija
15/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminut jo vuoden.

Vierailija
16/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin huutis ja tori?

Vierailija
17/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

torilla

Vierailija
18/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tori.fi/pirkanmaa?ca=18&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g&w=111&o=3

halpa kirjoituspöytä ja siitä sais hienon.

Vierailija
19/25 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite myyny paljon kamaa huuto.net ja tori.fi sivuilla ilman sen kummempaa kommervenkkiä. Huuto.net ehkä sinällään parempi koska siellä voi myydä ja ostaa esim vaikka vain pankkitunnistautuneilta henkilöiltä jolloin jos tulee huijatuksi niin ainakin asioiden selvittelyjen luulisi olevan helpompaa. Huutonetistä luovuin, koska muutaman kerran myydessäni guessin jotain lompakkolaukku härpäkkää, joita kummitätini aina työntää minulle, niin tunnukseni suljettiin. Myöhemmin asiaa selvitellessäni, sain tietää että joku kateellinen oli ilmiantanut minut koska kuulemma myin piraattituotetta. (En kyllä usko että oli piraatti, koska mun kummitäti matkustaa paljon esim juurikin amerikassa, jossa noita guessin tuotteita myydään tyyliin jossain prismassa:) meni maku koko netistä, joten siirryin toriin. Ihan ok meni sielläkin, mutta nyt alkanut tulla ihme häirikkö tekstareita ja maileja, jossa ensin kysellään ummet ja lammet postituksista ja tingataan tuotteen hinnasta ja sovitaan noutamista viikkojen päähän sun muuta. Erään jopa jouduin estämään kun viestitteli tyyliin joka päivä joko menny, tinkasi, pyyteli kaiken maailman kuvia sun muuta. Sanoin monta kertaa että tervetuloa kattomaan, otat tai jätät, kunnes kyllästyin ja estin koko ihmisen. Enään en vastaa mihinkään muihin kun kauppaa koskeviin kysymyksiin. Ja mihinkään osamaksu tms hommiin en suostu enkä ole ikinä suostunutkaan !!!

Vierailija
20/25 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myynyt Tori:ssa varmaan 20 isompaa artikkelia (huonekaluja, urheiluvälineitä jne.). Kaikki ovat menneet viikon sisällä ilmoituksen jättämisestä pyytämääni hintaan.

Mulla on ollut puhelinnumero ilmoituksessa ja yhteydenpito on ollut täysin asiallista, pääosin tekstiviesteinä. Kaikki ostajat ovat hakeneet sovittuna aikana ja maksaneet sovitusti joko tilille tai käteisenä. Yksikin ostaja laittoi viestiä perään, että laitatko tilinumeron, että voin maksaa, kun olin unohtanut koko asian.

Vaatteita myyn edelleen huuto.netissä, mutta tuntuu ettei siellä kauppa oikein käy. Eikä löydy myöskään ostettavaa, ainakaan järkevään hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi