Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi käyttäjät!

Vierailija
09.04.2012 |

Hei,

Olen miettinyt pitäisikö siirtyä huutiksesta torin käyttöön. Mutta millaisia kokemuksia teillä on torista? Onko siellä huijareita, häiriköitä yms? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanu ja myynyt. Mitä kalliimpi huonekalu sitä pidempi myyntiaika, juuri möin sohvan 400 eurolla, myyntiaika 2vkoa. Yhteensä tänä vuonna 700 eurolla olen myynyt tavaraa. En jaksa myydä mitään pienempää, huonekaluja lähinnä. Lisäksi itse ostan huonekaluja ja sisustustuotteita sieltä, ja lasten harrastejuttuja..

Vierailija
22/25 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt jo pitkään samanaikaisesti huutiksessa ja torissa. Torissa kauppa käy paremmin, mutta kyllä niitä kauppja huutiksenkin puolella tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle on sattunut aika impulsiivisia ostajia, jotka haluavat tulla hakemaan todella lyhyellä varoitusajalla (esim. tunnin päästä), kun sattuvat olemaan ohikulkumatkalla ja jotkut jättävät tulematta ilman, että ilmoittaa asiasta. Aikaisemmin olin joustava ja siirtelin omia menoja ostajien takia, mutta nyt olen viisastunut.

Olen myös laittanut ilmoituksiin, ettei hinnoissa ole neuvotteluvaraa, mutta sitten kuitenkin tingataan haettaessa. Näitä tapauksia on siis ollut monta.

Huuto.netissä on asiallisempaa porukkaa varmaankin palautejärjestelmän takia, mutta huutis on nykyään aika kuollut.

Vierailija
24/25 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista en ole käyttänyt vuosiin, maksullisuus tökkii. Myyn kaiken myytävän kirppareilla tai tori.fi. Kauppa käy hyvin, hupikyselijöitä on jonkun verran. Aina yleensä hinnasta tingitään, joskus annan tinkiä mutta en sellaisesta tavarasta mikä menee heti kaupaksi.

Kaikki ei ymmärrä käsitettä vain nouto ja joillain on tosi omituisia kiemuroita. Mutta pääasiassa ihmiset on järkeviä ja homma hoituu.

Vierailija
25/25 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanois, että tori.fi: kään kovin hyvä myynti/ ostopaikka olisi. Melkeinpä uutta tavaraa ja mielummin vielä takuun kanssa siellä saa kaupaksi parhaiten. Smart-tv, Apple-kännykkä, pelitietokoneet, uudet järjestelmäkamerat yms. menevät yleensä muutamassa tunnissa kaupaksi. Tinkijöitä kyllä riittää vaikka kuinka alhaisen hinnan laitat ja kalleimmissa tuotteissa ehdotellaan jopa osamaksulla ostoa. Tavallista hyväkuntoista käyttötavaraa kuten esim. vaatteet, astiat, muutaman vuoden vanhat kännykät ja viihde-elektroniikka käy huonosti kaupaksi tai sitten tulee, niin älyttömiä ostotarjouksia, ettei niihin viitsi edes vastata. Aikoinaan oletin tori.fi olevan lähinnä "nettikirppikseen" verrattavissa olevan osto/myyntipaikan. On nykyään mennyt uuden tavaran jobbarien kauppapaikaksi ja/ tai sitten älyttömiä hintoja tuotteistansa pyytävien myyjien myyntipaikaksi. Terve kohtuuikäisten- ja hintaisten tuotteiden paikka se ei enää mielestäni ole. Olen toki kauppoja siellä tehnyt ja en ole tullut kuitenkaan huijatuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme