Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, naurattaa naapuri kun järjestää valmistujaisjuhlat laikkariksi

Vierailija
09.04.2012 |

valmistumisen kunniaksi!!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekulle vaativaa - kaikkia kun ei ole samanlaisilla älynlahjoilla siunattu. Pitäisikö näiden vähemmän fiksujen ja filmaattisten sitten ryömiä häpeissään seinänvieriä pitkin, kun ei ole sitä tohtorintutkintokaan? Eikä tietenkään ole minkäälaista oikeutta iloita siitä omasta saavutuksestaan?

Se, mikä on yhdelle saavutus, ei ole sitä automaattisesti toiselle. Ja toisaalta, miksi kaikkien pitäisikään tavoitella yliopistotutkintoa?

Itse olen korkeasti koulutettu, mutta nyttemmin "downshiftannut" takaisin alkuperäisen kiinnostukseni pariin, käsityöläisalalle. Ja olen onnellinen näin.

Vierailija
62/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisjuhlijoiden painoindeksi saa olla enintään normaalin alarajalla, miehillä se saa olla normaali. Nykyiset tai aikaisemmat mallintyöt katsotaan eduksi, sekä huippu-urheilijan tausta. Oma purjevene olisi hyvä olla, mutta myös Rotary Clubin jäsenyys kelpaa.

Onko mitään kauhemapaa, kuin juhliva läski? No on - amislainen, juhliva ( läski! )!

Vain akateeminen saa iloita, muiden täytyy itkeä koko ajan!

Köyhät saavat juhlia, mutta vain erityisluvalla.

Lupaa voi anoa näin Äitienpäivisin av-mammoilta ja anomukseen liitetään alapääkuva, tissikuva ja kuvat lapsista (mukana on oltava äidin itsensä kirjoittama, mahdollisimman ilkeä haukkumaruno, jossa anomuksen esittäjä haukkuu omien lastensa ominaisuuksia ja ulkonäköä niin, että av-mammat varmasti ymmärtävät, ettei ammattikoulun käyneet pidä omia lapsiaan minään, vaan häpeävät heitä. Paras runo palkitaan. ).

Lukihäiriöisten on aina katsottava koko juhlan ajan lattiaan ja puhua vain kysyttäessä.

Ohuthiuksisten on mentävä kahvipöytäjonoon aina viimeisenä - se on ehdoton sääntö!

*Juhlijoiden hiustenkasvun tiheys mitataan kaikilta juhlaan tulevilta ovensuussa erityisellä päänahkatestillä, jonka suorittavat yhdessä: Diplomi-päänahkaprofessori, KTM, VTM,

juristi, yleislääkäri, urologi-ja gynegologi ja kunnanjohtaja.

( Jos miehellä on esim.Dressamanistä ostetut halvat housut, niin niihin kurkistetaan; köyhä mies hyväksytään juhlimaan vain, jos hänellä on erityisen iso penis ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin niin tavallisia asioita että eipä niitä juuri kannattaisi juhlia. Sitten kun suorittaa ylemmän korkeakoulututkinnon tai väittelee, on ehkä juhlinnan paikka. Niihin ei nimittäin jokaiikka pystykään.

Et kai sitten perheessäsi juhli myöskään joulua tai syntymäpäiviä? Ne ne vasta tavallisia ovatkin, joka vuosi ja kaikilla!

Vierailija
64/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksi, mitä naapurin mammat mahtavat ajatella kun juhlia on joskus ihan muuten vaan, apua, ehkä ne nauraa mulle koko ajan yksinäisten verhojensa takana?

Hyvä muistaa aina synkistellä. Täytyykin kysäistä mitä naapurin setä oikein ajatteli kun järjesti juhlat eläkkeelle päästessään. Häh. Mikäs saavutus se oikein on?! Eikä ollut edes hienossa ammatissa! Lisäksi kaverit juuri kutsuivat tupaantuliaisiin. Älytöntä! Hahhahaha. Jokainenhan sitä joskus asuntoa vaihtaa, miten kehtaavatkin tuollaista juhlia?

Vierailija
65/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyn lahjoista, kumman valitsee: lukion vai amiksen. Sori, mutta se on fakta eikä mikään arvostuskysymys.

Haluan kysyä tältä vastaajalta seuraavaa: olen käynyt lukion, amiksen ja seuraavaksi suuntaan yliopistoon. Mitä tämä kertoo minun älynlahjoistani?

Vierailija
66/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitoshuoltajiks menee amikseen ne jotka ei oo mihinkään muualle linjalle päässeet tai jotka sossu on pakottanut opiskelemaan johonkin ammattiin. Se on ihan yleisesti tiedetty juttu."

Miten tämä liittyy siihen että ei saisi oman töitä?

Mistä linjalta, yliopstostako tulleet ne työt tekee?

Vierailija
67/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lukioon pääse nykyisin helpommalla kuin amikseen. Tiedän montakin ihmistä jotka ovat menneet lukioon vaan siksi kun todistus ei ole riittänyt esim. parturikouluun.. Henkilökohtaisesti arvostan kaksoistutkinnon suorittaneita. Eivät vaan ole laiskotelleet lukiossa vaan ovat samalla lukeneet itselleen ammatin. Siitä on hyvä jatkaa yliopistoon kun on ammatti alla. Eivät laiskottele vanhempien rahoilla vaan saavat helpommin työtä opiskelu aikana.

Vierailija
68/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin lapsistani on aikanaan saavutus valmistua laitoshoitajaksi tms. vaatimattomaan ammattiin, niin takuulla sitä valmistumista juhlitaan. Siitäkin olen varma, että sivistyneet (akateemiset) sukulaisemme eivät varmasti nyrpistele nenäänsä, vaan iloitsevat kanssamme. Lapset ovat erilaisia, mutta kaikki yhtä rakkaita.

Vierailija
69/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sekö on sitten väheksyttävämpi ammatti kuin jokin muu. Opiskelu vaatii kyllä ihan yhtä paljon työtä kuin mihin tahansa ammattiin valmistuminen.

Kertoo älyllisestä tasostasi aika paljon. Mutta naureskele sinä vaan tyhjää...

Vierailija
70/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lukee kirjoituksesi täältä ja tunnistaa itsensä?

Vierailija
71/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset juhlii nimipäiviä ym. "pikku" juhlia... Toiset ei juhli edes häitä tai lakkiaisia... Itse ole suvusta jossa juhlitaan ihan kaikkea, eli varmaan juhlittaisiin myös laikkariksi valmistumista!!

Mikään ei ole huono syy juhlimiseen!! :D

Vierailija
72/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onhan se selvää, että olet vaan kateellinen, koska sitä ei ole ollenkaan:)

Kukaan fikfu ihminen ei naura toisten koulutuksille, tutkinnoille tms. ja sydämen sivistys on se tärkein tässä elämässä, jota sinulla ap. ei ole!

Vierailija
73/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on niin erilaisia, kaikki eivät halua päteä muiden silmissä statuksillaan, vaikka älyäkin olis. Itsekin olen yo ja lähihoitaja ja voisin varmasti olla myös akateeminen jos haluaisin, oli sen verran hyvä yo-todistus, jonka sain jo vuosia ennen lähihoitajan tutkinnon suorittamista. Lukio oli kuin lastenleikkiä muuten lähihoitajakoulutukseen verrattuna, ihan totta!

Vierailija
74/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma työpaikka lopuksi elämää...

Laitoshuoltajiks menee amikseen ne jotka ei oo mihinkään muualle linjalle päässeet tai jotka sossu on pakottanut opiskelemaan johonkin ammattiin. Se on ihan yleisesti tiedetty juttu.

että minunkaan työpaikallani ei voi päästää ketä tahansa suoraan kadulta hoitamaan laboratorioiden tiskejä.

Tietyissä analyyseissä on todella tärkeää ettei astioissa ole mitään jäämiä. Siinä ei perus vesipesu auta. Että hahaa, meillä arvostetaan laikkareita, ilman heitä olisi turha tehdä töitä.

Vierailija
75/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollaatte toisten ammatteja ja juhlia:(((( Kyllä voi ihmisen mieli olla SAIRAS. JOkainen työ on arvokas, ja samoin jokainen ihminen on juhlien arvoinen..

Vierailija
76/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset juhlii nimipäiviä ym. "pikku" juhlia... Toiset ei juhli edes häitä tai lakkiaisia... Itse ole suvusta jossa juhlitaan ihan kaikkea, eli varmaan juhlittaisiin myös laikkariksi valmistumista!!

Mikään ei ole huono syy juhlimiseen!! :D

Vierailija
77/80 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan se on tullut selväksi,että sossu elättää. "Pidä vain lapsi vaikka opiskelet ja miehesi on työtön, sossulta saatte kaikki etuudet ja tuet joilla pärjäätte."

Sen takia ne varmaan on niin katkeria ja inhottavia? johen sen täällä jo huomaa!

Vierailija
78/80 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt lukioon vaikka olisin helposti päässyt, keskiarvo oli 9.3.

En mennyt siksi, kun tiesin mitä halusin "isona tehdä".

Menin ammattikouluun ja koulun ohessa tein työtä, johon valmistuin ja pääsin käsiksi jo hyviin ansioihin kun muut lopetteli lukiota.

Tällä hetkellä olen oman alani Diplomi-Inssi. Näes kun amispohjalta voi edetä ja vieläpä helpommin oman alansa inssiksi.

Etuna vielä se, että OSAAT oikeasti työn, etkä vain teoriassa, olet tienannut jo paljon ennen kuin nämä lukioilaiset edes miettivät mihin pääsevät ja menevät.

Itse en valinut lukiota koska olisi mennyt ne vuodet hukkaan.

Vierailija
79/80 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pidätte huolen, että päiväkoti jossa lapsenne saa hoitoa, omaa vain sellaisia hoitajia jotka ovat käyneet lukion.

(Ai niin, päiväkodithan on nykyään täynnä täysin kouluttamattomia ihmisiä)

Kertoo kyllä suvusta aika paljon, jos lukion käymistä pidetään suurena meriittinä....

Vierailija
80/80 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi itse tiedän, että normaali vanhempi rakastaa lastaan koulutuksesta huolimatta :)

Ja toisekseen, on se nyt kumma, ettei ihmiset saa järjestää juhlia, jos sille on aihetta :)

Aivan sama mikä se syy on :)

Kateelliset ihmiset huutelevat ja haukkuvat yms.

Mikä muukaan syy siihen on? Takaraivossa hakkaa tieto, että hei, tuo on hommannut sellaisen ammatin missä viihtyy ja vielä kehtaa JUHLIA sitä!!

Onko kys. herjaaja sitten valinnut ammatin, mihin on vanhemmat pakottaneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä