Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, naurattaa naapuri kun järjestää valmistujaisjuhlat laikkariksi

Vierailija
09.04.2012 |

valmistumisen kunniaksi!!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan osaa lukea:) voitte nyt naureskella tyhmyydelleni, ja olla parempia (enkä nyt tarkoita sitä varatuomaria, joka oli aivan asiallinen).

Uhoa nyt vielä kuinka kovapalkkainen amis menee lakkoon. :D

t. Katellinen amismamma (ketä muuten kadehdin, eli mitäs ammattia sinä kovin fiksun oloinen av-mamma edustat?)

Vierailija
42/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pitäisi esim. sairaalan tilat ja pinnat puhtaina, jos "laikkareita" ei olisi tekemässä omaa, tärkeää työtään ?

Kyllä tulisi amk-hoitajille ja yliopistokoulutetuille, osastonhoitajile sekä lääkäreille "hieman" lisähommaa potilashuoneiden, vessojen siistinä pitämisessä jos surkean alhaiseen kastiin kuuluvat "laikkarit" menisivät vaikka lakkoon!

Siivoustyön tärkeyden huomaat silloin, kun sitä ei tehdä! Jo alkaa roskikset pursuamaan iltaan mennessä...

Ja kyllä, olen siivonnut Tukholman sairaaloita myöden, siltä taustalta osaa arvostaa ko. työtä. Vaikkapa nykyisessä työssäni, jolloin kyllä vähintään tervehdin laitoshuoltajia. Sitä kun eivät monet työpaikallani tee, on "laikkari" heidän mielstään sitä alinta kastia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pidätte huolen, että päiväkoti jossa lapsenne saa hoitoa, omaa vain sellaisia hoitajia jotka ovat käyneet lukion.

(Ai niin, päiväkodithan on nykyään täynnä täysin kouluttamattomia ihmisiä)

Vierailija
44/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko AMK:hon tai jopa yliopistotutkintoon.

Vierailija
45/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juhlitaan amiksesta valmistumista tai lentoemännäksi tms? Juhlitaanhan jotain ripille pääsyäkin, vaikka siinä on pohjana vaan joku viikon leiri :D Ja joka kevät tuhansia ylioppilaitakin vaikkeivät he edes valmistu mihinkään ammattiin. Ammattiopinnot sentään vaativat jotain osaamista, ylioppilaaksi pääsee kun lukee vikana iltana ennen tenttiä..

t. Ylioppilas, lähihoitaja ja KTM, jokaista niitä juhlinut

ps.silti mä aion juhlia kaikkia mahdollisia elämän saavutuksia. Ja osallistun myös kaikkiin juhliin lähipiirissä, elämässä pitää olla iloa ja iloisia tapahtumia.

Vierailija
46/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pitäisi esim. sairaalan tilat ja pinnat puhtaina, jos "laikkareita" ei olisi tekemässä omaa, tärkeää työtään ?

Kyllä tulisi amk-hoitajille ja yliopistokoulutetuille, osastonhoitajile sekä lääkäreille "hieman" lisähommaa potilashuoneiden, vessojen siistinä pitämisessä jos surkean alhaiseen kastiin kuuluvat "laikkarit" menisivät vaikka lakkoon!

Siivoustyön tärkeyden huomaat silloin, kun sitä ei tehdä! Jo alkaa roskikset pursuamaan iltaan mennessä...

Ja kyllä, olen siivonnut Tukholman sairaaloita myöden, siltä taustalta osaa arvostaa ko. työtä. Vaikkapa nykyisessä työssäni, jolloin kyllä vähintään tervehdin laitoshuoltajia. Sitä kun eivät monet työpaikallani tee, on "laikkari" heidän mielstään sitä alinta kastia :(

Vierailija
47/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juhlitaan amiksesta valmistumista tai lentoemännäksi tms? Juhlitaanhan jotain ripille pääsyäkin, vaikka siinä on pohjana vaan joku viikon leiri :D Ja joka kevät tuhansia ylioppilaitakin vaikkeivät he edes valmistu mihinkään ammattiin. Ammattiopinnot sentään vaativat jotain osaamista, ylioppilaaksi pääsee kun lukee vikana iltana ennen tenttiä..

ps.silti mä aion juhlia kaikkia mahdollisia elämän saavutuksia. Ja osallistun myös kaikkiin juhliin lähipiirissä, elämässä pitää olla iloa ja iloisia tapahtumia.

Vierailija
48/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että heillä on noin säälittävä naapuri kuin ap. Vaikka tuskin siitä häiriintyvät.

T. Akateemisesti koulutettu äiti, joka aikoo järjestää juhlat, mistä koulusta lapset nyt sitten ikinä valmistuvatkin

Vierailija
49/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin moni pitää valmistujaisjuhlat lukion jälkeen, vaikkei siinä valmistuta mihinkään..Kävin 3 vuotta yleissivistävää koulutusta ja sitten valmistujaiset...Hahahahahahahah..

Ja tää on joo provo, peace.

Vierailija
50/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksesta valmistuminen ei ikävä kyllä vaadi kovin paljon.

Provoilunne kuivuu kokoon.

Vierailija
51/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekulle vaativaa - kaikkia kun ei ole samanlaisilla älynlahjoilla siunattu. Pitäisikö näiden vähemmän fiksujen ja filmaattisten sitten ryömiä häpeissään seinänvieriä pitkin, kun ei ole sitä tohtorintutkintokaan? Eikä tietenkään ole minkäälaista oikeutta iloita siitä omasta saavutuksestaan?

Se, mikä on yhdelle saavutus, ei ole sitä automaattisesti toiselle. Ja toisaalta, miksi kaikkien pitäisikään tavoitella yliopistotutkintoa?

Itse olen korkeasti koulutettu, mutta nyttemmin "downshiftannut" takaisin alkuperäisen kiinnostukseni pariin, käsityöläisalalle. Ja olen onnellinen näin.

Vierailija
52/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan kertoo jotain ihmisen viitseliäisyydestä ja

Vierailija - 09.04.12 04:23 (ID 14636555)

älyn lahjoista, kumman valitsee: lukion vai amiksen. Sori, mutta se on fakta eikä mikään arvostuskysymys.

Sehän riippuu täysin siitä, että tietää mitä isona haluaa, ei kaikkiin ammatteihin tarvita lukiota. Miksi "tuhlata" lukioon yli kaksi vuotta, sieltä ei valmistu miksikään, pelkkä ylioppilas ei ole mikään! Sitäpaitsi noissa lukioissa on todella paljon sellaisia luusereita, jotka rimaa hipoen pääsevät neljässä vuodessa lakin kanssa sieltä, eivätkä vieläkään tiedä tulevaisuuden koulutuksesta ja ammatista sen enempää kuin peruskoulun kahdeksannella luokalla. Moni on jo pitkällä ammattiopinnoissaan samassa ajassa.

Minulla on lapsia montaa sorttia, yksi suoritti lukion M:n papereilla, toisella kesken vielä, mutta yli ysin ka:lla mennään, kolmannesta tulee sokerileipuri ja loput käyvät vielä peruskoulua...

Kaikkien valmistuminen mistä tahansa oppilaitoksesta on minulle ja meille aina juhlan paikka, myös peruskoulun loppumista ollaan juhlittu, onhan sekin yksi etappi elämässä, eikä yhtään vähäisempi kuin rippikoulu!

Vierailija
53/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MRSA yms. kivat pöpöt sen kuin leviää, 3 kk kurssin tietotaidon pohjalta.

t: sairaaloissa työskentelevä

Vierailija
54/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivoonsa ja kateuteensa

No, meidän pöljälle ollaan katellisia sitten kun se tienaa rahaa ja elättää perheensä. Kun taas se teidän niin "helvetin fiksu muksu" vielä opiskelee kymmenenkin vuoden päästä ja kun vihdoin valmistuu niin saa paskapalkkaa!

Joo teidän ompelija-postinjakaja on ihan helvetin kovilla tienesteillä. :D :D :D

jatkossa töitä kuin siivoojille ja hoitajille ja ehkä kampaajille, kaiken muun tekee ulkomaalaiset maahanmuuttajat paljon pienemmällä palkalla ja lyhyemmällä koulutuksella kuin nämä suomalaiset amisuhoajat, mitä tulee ns. parempiin amistutkintoihin eli sähkö- ja automaatiopuoleen niin ne hommat on Suomesta jo viety ulkomaille, ei niiltä aloilta enää hommia löydy

Paras tapa varmistaa hyvä elintaso ja hyvä duuni on edelleenkin korkeakoulutuksen ja yliopistotutkinnon hankkiminne. Amiksen mainostaminen on ollut pelkkää opetusministeriön propagandaa, ei mitään muuta, etteivät koulut jää tyhjilleen.

15 000 työtöntä maisteria. Et ilmeisesti ole itse yliopistoa nähnytkään, vaan haaveilet jotain wannabe-elämästä. Yliopistossa opiskelevat venyttävät nyt valmistumistaan, kun tietävät jo ettei töitä ole.

Vierailija
55/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivoonsa ja kateuteensa

No, meidän pöljälle ollaan katellisia sitten kun se tienaa rahaa ja elättää perheensä. Kun taas se teidän niin "helvetin fiksu muksu" vielä opiskelee kymmenenkin vuoden päästä ja kun vihdoin valmistuu niin saa paskapalkkaa!

Joo teidän ompelija-postinjakaja on ihan helvetin kovilla tienesteillä. :D :D :D

jatkossa töitä kuin siivoojille ja hoitajille ja ehkä kampaajille, kaiken muun tekee ulkomaalaiset maahanmuuttajat paljon pienemmällä palkalla ja lyhyemmällä koulutuksella kuin nämä suomalaiset amisuhoajat, mitä tulee ns. parempiin amistutkintoihin eli sähkö- ja automaatiopuoleen niin ne hommat on Suomesta jo viety ulkomaille, ei niiltä aloilta enää hommia löydy

Paras tapa varmistaa hyvä elintaso ja hyvä duuni on edelleenkin korkeakoulutuksen ja yliopistotutkinnon hankkiminne. Amiksen mainostaminen on ollut pelkkää opetusministeriön propagandaa, ei mitään muuta, etteivät koulut jää tyhjilleen.

15 000 työtöntä maisteria. Et ilmeisesti ole itse yliopistoa nähnytkään, vaan haaveilet jotain wannabe-elämästä. Yliopistossa opiskelevat venyttävät nyt valmistumistaan, kun tietävät jo ettei töitä ole.

Vierailija
56/80 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni hieman kyllä ihmetytti, kun järjestettiin suuret valmistujaiset kun rouva valmistui lentoemännäksi. Koulutus oli kestänyt huimat kuusi viikkoa. Siinä itse kun oli vääntänyt seitsemän vuotta akateemista loppututkintoa, tuntui hassulta kun juhlat oli ihan samantasoiset kuin omat valmistujaiseni....

Vierailija
57/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä järjestetään tyttärelle juhlat ammattiin valmistumisen johdosta. Viime vuonna juhlimme pojan valmistumista ammattilukiosta. Ja juhlat ovat samanarvoiset. Olen ylpeä äiti molempien lasteni saavutuksista. Eikä kävisi mielessäkään aliarvioda kenenkään saavutuksia, saatikka opintoja.

Vierailija
58/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin niin tavallisia asioita että eipä niitä juuri kannattaisi juhlia. Sitten kun suorittaa ylemmän korkeakoulututkinnon tai väittelee, on ehkä juhlinnan paikka. Niihin ei nimittäin jokaiikka pystykään.

Vierailija
59/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuttava järjestää juhlat, kun lapsensa pääsee ripille, ja naapuri järkkää juhlat, kun hänen lapsensa saa valkolakin... Apua, pitäkö nyt tukehtua pullaan, kun naurattaa niin kovin?

kun nuorempi pääsee esikoulusta. Ihan vain kun ei ole muita juhlia tässä keväällä. Ja onhan se eskarin lopetus hieno juttu! Pääsee oikeaan kouluun.

Vierailija
60/80 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja välittävä ihminen. Viitseliäs kun järjestää juhlat ja hieno äiti/isä kun arvostaa lastaan.

Pakko vielä lisätä että onko olemassakaan liian pientä syytä järjestää juhlia??

Sitäpaitsi on hienoa että lapsi valmistuu ammattiin, oli se mikä ammatti hyvänsä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi