Kumpi on kivempi Tiede -lehti vai Tieteen kuvalehti?
Kommentit (30)
Histora lehdessä hyvin pieni fontti. Hyvin näkevänkin hankala lukea.
Ehdottomasti Tieteen Kuvalehti Historia. Itse olen ollut tilaajana jo neljä vuotta! :) Nykyään kaikki uudet tilaajat saavat myös mukavia tilaajalahjoja kaupan päälle.
Tiede on parempi. Tieteen kuvalehti on tieteen Iltasanomat.
Tiede-lehti asiallisesti kerrottua faktaa, Tieteen kuvalehti tieteen Valitut Palat.
Vertailun Tieteen kuvalehti historiaa ja Historialehteä, kumpi näistä parempi? Mitä eroa? Lahjatilaus kyseessä
Molemmat objektiivisesti surkeita lehtiä, mutta Tieteen kuvalehteä on noista hauskempi lukea.
Ehdottomasti Tiede -lehti; se on Suomessa toimitettu ja jopa siinä jopa korjataan aiemmissa lehdissä olleita virheitä - niin kuin tieteessä tulee tehdä ja tehdäänkin.
Tieteen kuvalehti on vain käännetty suomen kielelle, eivätkä sen artikkelit ole erityisen hyviä, viihteellisiä ehkä.
Olen ollut jo Tiede 2000-lehden tilaaja viime vuosituhannella ja aion tilata sitä niin pitkään kuin kykenen lukemaan. Myös noita Historia-lehtiä olen lukenut ja tilannut, mutta niitä löytyy tarpeeksi kirjastosta.
Tiede-lehden artikkelit ovat ehkä liian vaativia Seiskan ja iltapäivälehtien selaajille, mutta kaikesta uudesta tiedosta kiinnostuneelle paljon sopivampia. Ei se mitään , jos joku artikkeli menee toisinaan pahasti yli hilseen, jos vastapainona on todella hyviä kansantajuisia artikkeleja. Paha vain, että ne luettuaan haluaisi tietää asiasta enemmän. Mikä olikaan se kolmas koirapopulaatio, joka ilmestyi Eurooppaan jääkauden jälkeen aiemmin tulleitten siperialaisten ja turkkilaisten koirien lisäksi?
Mulle on tullut Tieteenkuvalehti alusta asti eli jotain 20 vuotta ja Tiede myös. Olen myös Ursan jäsen joten mulle tulee Tähdet ja avaruus. Kaikki luen aina kannesta kanteen =)