Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on kivempi Tiede -lehti vai Tieteen kuvalehti?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut Tieteenkuvalehti alusta asti eli jotain 20 vuotta ja Tiede myös. Olen myös Ursan jäsen joten mulle tulee Tähdet ja avaruus. Kaikki luen aina kannesta kanteen =)

Vierailija
22/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Histora lehdessä hyvin pieni fontti. Hyvin näkevänkin hankala lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Tieteen Kuvalehti Historia. Itse olen ollut tilaajana jo neljä vuotta! :) Nykyään kaikki uudet tilaajat saavat myös mukavia tilaajalahjoja kaupan päälle. 

Vierailija
24/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede on parempi. Tieteen kuvalehti on tieteen Iltasanomat.

Vierailija
25/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen kuvalehti

Vierailija
26/30 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede-lehti asiallisesti kerrottua faktaa, Tieteen kuvalehti tieteen Valitut Palat.

Vierailija
27/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun Tieteen kuvalehti historiaa ja Historialehteä, kumpi näistä parempi? Mitä eroa? Lahjatilaus kyseessä

Vierailija
28/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat objektiivisesti surkeita lehtiä, mutta Tieteen kuvalehteä on noista hauskempi lukea.

Vierailija
29/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Tiede -lehti; se on Suomessa toimitettu ja jopa siinä jopa korjataan aiemmissa lehdissä olleita virheitä - niin kuin tieteessä tulee tehdä ja tehdäänkin.

Tieteen kuvalehti on vain käännetty suomen kielelle, eivätkä sen artikkelit ole erityisen hyviä, viihteellisiä ehkä.

Vierailija
30/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo Tiede 2000-lehden tilaaja viime vuosituhannella ja aion tilata sitä niin pitkään kuin kykenen lukemaan. Myös noita Historia-lehtiä olen lukenut ja tilannut, mutta niitä löytyy tarpeeksi kirjastosta.

Tiede-lehden artikkelit ovat ehkä liian vaativia Seiskan ja iltapäivälehtien selaajille, mutta kaikesta uudesta tiedosta kiinnostuneelle paljon sopivampia. Ei se mitään , jos joku artikkeli menee toisinaan pahasti yli hilseen, jos vastapainona on todella hyviä kansantajuisia artikkeleja. Paha vain, että ne luettuaan haluaisi tietää asiasta enemmän. Mikä olikaan se kolmas koirapopulaatio, joka ilmestyi Eurooppaan jääkauden jälkeen aiemmin tulleitten siperialaisten ja turkkilaisten koirien lisäksi?