Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysinen ikäsi? Miltä näytät omasta /muiden mielestä? MInä ikäiseksi tunnet itsesi?

Vierailija
09.04.2012 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan säännöllisesti parikymppiseksi, paperit kysytään aina Alkossa jne.

En osaa sanoa miltä/minkä ikäiseltä omasta mielestäni näytän, haluaisin näyttää ikäiseltäni.

En mä ehkä ihan kolmekymppiseksi itseäni tunne, mutta en myöskään kaksikymppiseksi.

Vierailija
2/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnen itseni vieläkin siksi 17-vuotiaaksi, joka ihan hetki sitten olin! vuodet menee niin nopeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän: 40v

Tunnen: 30v

Muut pitävät: 45v

Vierailija
4/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 15, luultiin yli 18-v.

Nyt 30, luullaan 20-v.

Vierailija
5/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea ikä 44, muiden silmissä 35, omasta mielestä 18, fyysinen kunto 90v.

Minkäsliseksi kuvittelette minut ;)

Vierailija
6/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti 28, mutta ilmeisesti näytän kohtuullisen nuorelta, kun käytännössä kaikki pojittelevat ja papereita saa näyttää aika usein. Tunnen itseni aika nuoreksi, sillä en tee "aikuisten juttuja". En vieläkään tiedä, mikä minusta tulee isona. En käytä alkoholia enkä polta. Minulla ei ole ajokorttia. En ymmärrä politiikasta enkä juuri mistään muustakaan, mihin liittyvät sanat vero, talous, brutto tai prosentti. Entiset koulukaverit ajelevat paikalle autolla, juovat sivistyneesti kahvia ja puhuvat politiikasta. Minä tulen pyörällä, otan mehua enkä jaksa kuunnella näitä ihmisiä.

Silti minulla menee ihan hyvin. Löytyy niin työpaikka kuin perhekin. Jos perhe nyt on jokin saakelin yleispätevä mittakeppi siihen, kuinka hyvin ihmisellä menee.

Vierailija
7/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kai suunnilleen ikäiseltäni. Henkisesti olen sangen jälkeenjäänyt. Ei ole perhettä, seurustelua eikä muuta ns. normaalia asiaa ollut elämässäni. Mikäs tässä. :)

Vierailija
8/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kai suunnilleen ikäiseltäni. Henkisesti olen sangen jälkeenjäänyt. Ei ole perhettä, seurustelua eikä muuta ns. normaalia asiaa ollut elämässäni. Mikäs tässä. :)

Tosin olen säilynyt myös fyysisesti nuorekkaana ilman kummempia yrityksiä.

Vierailija
9/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän vähintään 37-vuotiaalta ja henkisesti olen jossain 15-vuotiaan pojan tasolla. Ainakin huumorintaju jääny sinne.

Vierailija
10/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olevansa nuorempia kuin mitä ovat..

30 vuotiaaksi asti jouduin näyttämään paperit alkossa. Olen lyhyt 150 cm ja 45 kiloinen. Varmaan tästä johtuen.

Olin 28 ja kolmen lapsen äiti, kun muutimme. Naapuri pyysi mua kanssaan lähibaarissa käymään. Olutta menin ostamaan, niin vaadittiin paperit. Piti sitten lähtä kotona käymään. Ikäraja oli 18. Vuolaasti pyyteli tarjoilija anteeksi. No mitäs tuosta..

Nyt olen 40 v ja enää ei papereita kysytä Alkossa eikä baarissakaan :D Mut suurta hämmennystä olen tuntemattomille monesti aiheuttanut, kun sanon vanhempien lapsieni olevan 21 ja 19 vuotiaita.

Vierailija
11/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän (kuulema) alle 40v ja tunnen itseni noin 150 v. Fyysisesti olen ok kunnossa.

Vierailija
12/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän kai kolmekymppiseltä, tunnen itteni 22-vuotiaaksi. En tiedä mitä muut luulee.

Vierailija
13/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen näytän paperit alkossa vieraillessani.

Vierailija
14/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden veikkaukset iästäni osuvat aina välille 24-28. Itsekin tunnen itseni noin 25-vuotiaaksi. Kun näen ikätovereitani esim. tv:ssä, pelästyn oikein, miten vanhoilta he näyttävät.

Vierailija
15/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden veikkaukset iästäni osuvat aina välille 24-28. Itsekin tunnen itseni noin 25-vuotiaaksi. Kun näen ikätovereitani esim. tv:ssä, pelästyn oikein, miten vanhoilta he näyttävät.

20-vuotiaaksi asti tunsin itseni ja minua myös luultiin paljon ikäistäni vanhemmaksi. Viimeistään 25-vuotiaana puntit kääntyivät sitten päin vastoin.

Vierailija
16/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöiltä. Usein olen katsellut naisia ja arvioinut ikää. Aina on mennyt alakanttiin tyytllin;näyttää 50-v mutta onkin 35-v. Ylipaino vanhentaa monia. Tähän vastanneet ovat olleet hoikkia ja siksi näyttävät nuoremmilta. Ehkä myös harrastukset ovat olleet sporttisempia.

Itse olen 45-v ja näytän 45-v.

Vierailija
17/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 37, tunnen olevani 45, ulkonäkö ryppyinen finninaama eli plus-miinus -tilanne on sit varmaan noin 37.

Vierailija
18/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöiltä. Usein olen katsellut naisia ja arvioinut ikää. Aina on mennyt alakanttiin tyytllin;näyttää 50-v mutta onkin 35-v. Ylipaino vanhentaa monia. Tähän vastanneet ovat olleet hoikkia ja siksi näyttävät nuoremmilta. Ehkä myös harrastukset ovat olleet sporttisempia.

Itse olen 45-v ja näytän 45-v.

Enkä muutenkaan ulkonäöstäni huolehtinut. Ruokailutottumukset ovat kyllä ihan ok, herkkujen satunnaista mussuttelua lukuunottamatta. Painoindeksini on normaalin ylärajalla.

Itse veikkaan, että oma fiilis vaikuttaa asiaan eniten. Silloin kun tunsin itseni ikäistäni vanhemmaksi (esim. 18-vuotiaana samastuin eniten kolmekymppisiin naisiin), minua myös luultiin ikäistäni vanhemmaksi. Nyt kun tunnen olevani ikäistäni nuorempi, niin luulevat muutkin.

t. 17

Vierailija
19/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut "sijoitetaan" aina sinne parinkympin tienoille. Olen siis 28 ja kaksi lasta siunaantunut ;) Ystäväpiiri koostuu 20-35 ikäisistä daameista joten tuntuu ainakin välillä että missä seurassa sattuu olemaan silloin.... Tosin alkossa saa näytellä papereita aina :) Alle 18 kun olin näytin "ikäistäni" vanhemmalta ja kun 20 tuli täyteen alkoi tämä "nuorentuminen" Nykyään alan jopa nauttia siitä että luullaan 8-10 vuotta nuoremmalta. Itse ainakin veikkaan että pituus voisi olla yksi tekijä että luullaan nuoremmaksi... vaatteista se tuskin johtuu koska ostan ne yleensä jostain muualta kuin "nuorisoliikkeistä"

Vierailija
20/59 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä lapsena vanhaksi vanhenin, en nuor' ole koskaan ollut"

Olen 30 v., näytän varmaan n. 40 v., tunnen itseni sata vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi