Fyysinen ikäsi? Miltä näytät omasta /muiden mielestä? MInä ikäiseksi tunnet itsesi?
Kommentit (59)
Ehkä koska liikun pienten lasteni kanssa, luullaan nuoremmaksi. Nyt kun kysyt, tunnen itseni oman ikäisekseni, ehkä nuorekkaaksi sellaiseksi, koska ei ole ajatustakaan mummoudesta (vanhin vasta 11v.). Joskus taas vuosia täyttäessä, tuntee itsensä jotenkin iättömäksi, sama minä tässä olen vuosista huolimatta.
Tuskin kukaan voi erehtyä ikääni arvoidessaan, kyllä se naamasta näkyy selvästi, ja muuallakin ihon kiinteys alkaa hiljalleen vähentyä. Tietenkin kuulen silloin tällöin, että "ei kyllä uskoisi yhtään, näytät tosi paljon nuoremmalta", mutta juuri niinhän kuuluu sanoa, kun tämän ikäinen paljasta ikänsä. Se on pelkkää kohteliaisuutta.
Nuorempiin verrattuna huomaan usein olevani henkisesti noin puoli valovuotta heitä kypsempi, tosin olen ollut sitä nuoresta saakka. Alan siis vähitellen lähestyä fyysisesti henkistä ominaisikääni, mikä on ihan miellyttävää. Minusta oli kauhean rasittavaa näytellä nuorta.
Näytän muiden mukaan 30-35v
Näytän omasta mielestäni 35v
Tunnen itseni 80v
Sanotaan että olen 26-28v eikä kukaan usko kun sanon olevani 22. En pidä itseäni perus 22 vuotiaana,kun on talo ja lapsetkin. Ehkä 25?
Omasta mielestä olen suunnilleen ikäiseni näköinen. En osaa sanoa, minkä ikäiseksi tunnen itseni, se riippuu täysin päivästä. Ilmeisesti näytän jotenkin lapselliselta, koska multa kysytään usein papereita ja myös tytötellään.
En oikein arvosta sitä. En oikein tiedä, mikä asia kasvoissani saa mut näyttämään nuorelta. Ok, mulla ei ole kauheasti ryppyjä, mutta ei tässä iässä nyt muillakaan ihan hirveästi ole. Juonteita on, jos ihan läheltä katsoo.
Mä en meikkaa ja pukeudun varsinkin näin talvisin paljolti ulkoiluvaatteisiin.
mutta näytän jotain 10 vuotta nuoremmalta, koska naamaan tulee edelleen finnejä ja parran kasvu on heikkoa.
jos haluat päästä finneistäsi eroon, suosittelen käyntiä ihotautilääkärillä!
näytän ja vaikutan ulospäin ikäiseltäni, mutta tunnen itseni ehkä seitsemänkymppiseksi.
moni luulee minua n.28-vuotiaaksi. Alkossa kysytään papereita YHÄ! Olen hoikka, nätti, hyvä iho, urheilen, syön terveellisesti, en käytä alkoholia. Siinäpä ne syyt kai. Niin, + nuorisovaatteet.
Tunnen itseni 25-vuotiaaksi, paitsi väsyneenä 100-vuotiaaksi :)
Nuorempana aina luultiin vanhemmaksi. Mulla on hieman surumielisen näköiset silmät, paitsi silloin, kun hymyilen tai nauraa räkätän.
Paperit kysyttiin Alkossa viimeksi 27-vuotiaana.
Tunnen olevani fyysisesti hyväkuntoinen 4-kymppinen, joku hiljattain arvaili että olisin 35. Minulla ei ole ryppyjä eikä juuri ilmejuonteitakaan. Mutta olen vanha sielu....tuskin mua kukaan luulee ikäistäni nuoremmaksi.
Sen sijaan tunnen itseni usein ihan kakaraksi. Vastaavasti joskus taas mieliala on kuin kaiken nähneellä 7-kymppisellä.
Ota tästä ny selvää.
Omasta mielestäni näytän juuri ikäiseltäni, jotkut muut ovat sitä mieltä että näytän hieman nuoremmalta. Tunnen itseni n 22v, max. 25vuotiaaksi.
Minut arvioidaa, miehet ja naiset, 30 v
Itse tunnen itseni jossain asioissa tosi nuoreksi, 18 v esim lasten kanssa pelleilyssä ja "riehuessa". Sitten on tilanteita, joissa koen olevani 50 v järkevyyden ja ajatusten takia. Useinmiten en edes mieti ikääni; olen ja elän niin kuin minusta hyvältä tuntuu.
Fyysinen ikäni...hhmmm...paljon on sattunut ja tapahtunut mutta toisaalta olen aina harrastanut paljon liikuntaa, joltain osin 30-35 v ja joltain osin 70 v
Ikää on 45.
Näytän omasta mielestäni 45 -vuotiaalta (en pysty arvioimaan omaa ulkonäköä joten tuo on turvallinen arvaus).
Luulen, että näytän muiden silmissä n. 40 -vuotiaalta olemukseni perusteella mutta jos katsovat tarkemmin niin iän merkit ovat voimakkaammat kuin ensin luulisi.
...ja minkä ikäiseksi tunnen itseni? Ehkä n. 35 -vuotiaaksi. Joskus 45-vuotiaaksi mikä siis olenkin.
Ihmiset veikkaavat kohteliaisuuttaan minua noin 30-vuotiaaksi. Tunnen itseni 30-vuotiaaksi, en ole tajunnutkaan, että ikäni pyöristyy jo 40 vuoteen, jos tasakymmenistä puhutaan. Ihan viime aikoina olen alkanut vanhentua, kun olen joutunut käymään usein lääkärissä, ja nuoret lääkärit ovat itseäni nuorempia. Jokin aika sittenhän lääkärit olivat melkein pakosti itseä vanhempia, että ovat ylipäätään ehtineet valmistua. Mutta kun ei ole paljon tarvinnut lääkärillä käydä ennen tätä vuotta, jolloin muhun on iskenyt jostain syystä kaikki mahdolliset tulehdukset. Edellinen vanhenemispyrähdys kävi opiskeluaikana, kun en nähnyt varusmiehiä pitkiin aikoihin, kuten teininä kotikaupungissa. Teininä ne solttupojat näytti juna-asemalla ihan miehiltä, mutta sitten ne muuttui pojiksi :)
Näytän 17 -vuotiaalta.
Tunnen olevani paljon vanhempi kuin oikeasti olen, paljon, paljon vanhempi.
näytän varmaankin ihan ikäiseltäni enkä hirveästi ajattele ikääni, keski-ikäinen kuvaa varmaan parhaiten, lapset ovat kjouluikäisiä ja vanhempani ovat vanhuksia
Olen nuoren näköinen rypyistä huolimatta.
mutta taidan näyttää aika monta vuotta nuoremmalta eli noin 30-vuotiaalta. Sellaiselta olo tuntuukin. Kunto on kohtuullinen, eikä paikat pahemmin roiku.
Henkisesti olen aika lailla saman ikäinen. Luulen, että näytän myös ikäiseltäni - tosin jotkut sanovat minun olevan nuoremman näköinen, mutta se lienee kohteliaisuutta - tai heidän kokemuksensa mukaan tämän ikäisen pitäisi olla jo ikälopun näköinen..