Fyysinen ikäsi? Miltä näytät omasta /muiden mielestä? MInä ikäiseksi tunnet itsesi?
Kommentit (59)
Nuorena tunsin itseni noin kuusikymppiseksi. Olin niin pihalla muitten nuorten maailmasta.
Nyt 44 ja henkinen ikä korkeintaan 18. Mihin tässä vielä päästäänkään. Ulkoisesti olen aina ollut n. 10 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen. Esikoista odottaessa (26v) mummot kadulla mutisivat paheksuvasti teiniäideistä. Nykyään ihmisten silmät leviää kun sanon että esikoinen on 17.
Alkossa kysytään paperit AINA. Baarissa yleensä, jopa ABC.lla kymmenen jälkeen :D Mutta pari ihan päinvastaistakin kommenttia on tullut "ai ootko sä vasta niin nuori??" ja "luulin, että oot joku 27!"
Elän tosi epäterveellisesti. En ole ylipainoinen, mutta olen todella huonossa kunnossa enkä jaksaisi juosta viittäkään kilometriä.
Omanikäiseni sanovat minua hyvin nuoren näköiseksi, koska he ovat minun laillani sokeita sille, miltä meidän ikäiset muka näyttävät - kaikki ovat mielestään ikäistään nuoremman näköisiä, sen tämäkin ketju osoittaa. Myös mun kaverini ovat mun mielestäni "ikäistään nuoremman näköisiä", mutta onhan se harhaa. En tiedä mitä itseäni nuoremmat ajattelevat iästäni, luultavasti että olen jo haudan partaalla. Ehkä ne sanoisivat, niin kuin joku nuori jossain toisessa yhteydessä arvioi, mun iäkseni "jotain 30-50". Kolmekymmentä tai viisikymmentä, ei niin väliä vanha kuin vanha.
En tiedä minkä ikäiseltä näytän muiden mielestä, mutta nyt kun olen laihtunut, on minulta taas alettu kysymään papereita jos käyn alkossa/baarissa/ostan tupakkaa. Johtuu luultavasti siitä että koska olen laihtunut, pystyn pukeutumaan taas niinkuin haluan ja koska itsetuntoni on noussut, olen alkanut käyttämään taas värejä.
Minä pidän itseäni 25-vuotiaana ihan henkisestikin ja omasta mielestäni näytän ikäiseltäni. Varsinkin nyt kun ei enää tarvitse pukeutua seepra/leopardi puolijoukkuetelttoihin (en oikeasti ymmärrä miksi +kokoihin laitetaan joku eläinkuosi..).
Monesti sanotaan että näytän nuoremmalta, paljonkin, mutta omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni, enkä miltään teiniltä haluaisi näyttää...
Alan ehkä pikkuhiljaa tuntea itseni ikäisekseni, tähän asti olen tuntenut itseni pitkään n.30-vuotiaaksi, mikä ehkä selittyy sillä että elämäntilanteeni on ollut suunnilleen sellainen mikä monilla kolmikymppisenä... Pienet lapset, talo, yms... Ehkä olen kuitenkin viimeisen vuoden aikana nuortunut ja huomannut ettei minun ehkä tarvikaan olla pelkästään kunnollinen perheenäiti mitä tässä viimeiset 5 vuotta on tullut oltua...
Täytin juuri 45 ja minut luullaan aina n.30-35 vuotiaaksi.
Henkinen ikäni on n.35v. Olen siis pienikokoinen siro nainen :)
Olen 21v ja opiskelen ammattikoulussa. Siellä minua pidetään n. 18-vuotiaana ihan vain siksi että ylipäätään opiskelen siellä. Muuten minua yleensä luullaan n. 25-vuotiaaksi. Tunnen itseni toki nuoremmaksi kuin mitä olen, mutta ehkä se kuuluu ikään kun olen nuoruuden ja aikuisuuden rajalla.
Näytän 50-kymppiseltä vaikka olen 32.
Mie näytän 30-vuotiaalta. t. Aira
Oon 49 v. Tunnen itseni nuoreksi, kroppa on aika vaivainen. Osittain kroppa tuntuu kuin olisin 90 v.
Luulen että näytän n.45-vuotiaalta.
Töissä yksi nainen sanoi olevansa 44-vuotias ja hän näyttää
mua vanhemmalta.
Eli vertaan muihin....
Jokainen luulee näyttävänsä nuoremmalta kuin on <3
Olen 28v.
Henkinen ikä ehkä 18v.
Kaupan kassan mielestä näytän alle 30v
Omasta mielestäni ainakin 35v.
Olen 27v. Omasta mielestäni näytän koko lailla ikäiseltäni, muut yleensä luulevat muutaman vuoden nuoremmaksi. Voipi johtua siitäkin, että sisäisesti olen edelleen 15-vuotias... :D
Olen nelikymppinen, siltä mielestäni näytän, sellaiseksi itseni tunnen. Hyvä ikä. Kunto on kyllä keskivertoa parempi, pidän liikunnasta ja kunto ontestattukin. Muut eivät kommentoi ikääni.
Olen 33-vuotias ja pääsääntöisesti mua luullaan nuoremmaksi. Ei kukaan nyt ole mitään tarkkaa ikää ikinä heittänyt, mutta esim. kuopusta (nyt 1v.) odottaessa ihmiset hämmentyivät kun kerroin, että mulla on jo lapsia ja että vanhin on jo melkein 9. Pitivät nuorena esikoisen odottajana. Olen hoikka ja urheilullinen, iloinen ja itsestäni huolehtiva. Omasta mielestäni näytän varmaan muutaman vuoden ikäistäni nuoremmalta. Henkisesti koen kyllä olevani ihan oman ikäiseni.
Olen 40-vuotias. Kaikki aina yllättyvät kun kuulevat ikäni. Ovat siis luulleet nuoremmaksi, mutta en ole koskaan kysynyt minkä ikäiseksi ovat luulleet. Tai no yksi työkaveri sanoi luulleensa 30-35-vuotiaaksi kun olin 38.
Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni ja tunnen myös itseni tämän ikäiseksi.
oikea ikä 57 muiden silmissä 40, omasta mielestä 30 ,
Biologinen ikäni hieman nuorempi, koska treenaan paljon. Veikkaisin, että siinä 25-27 vuoden kieppeillä.
Psykologinen ikäni on noin 30, koska elämänkokemuksen karttuminen on jättänyt jälkensä ajattelutapaani.
Sosiaalinen ikäni puolestaan on 25-30, sillä elän avoliitossa ilman lapsia, kaupungin keskustassa ja vielä opiskelenkin jatkotutkitoa työni ohessa. Yleensä tässä iässä on jo perheet perustettu sekä vakinainen duuni ja omakotitalo hankittu.
Subjektiivinen ikäni on 28. En koe olevani päivääkään sitä vanhempi :)