mitä ajattelette ihmisestä, joka pesee pyykkiä pääsiäispyhänä kerrostalossa
Talon pesukoneella. Minusta jokseenkin törkeetä.
Kommentit (60)
pyykkiä+ kaksi isoa karvalankamattoa
...miten ihmeessä se ketään voihäiritä...
jos joku siis pesee pyykkiä pääsiäisenä niin se on sinun mielestäsi verrattavissa siihen, että joku menee metelöimään toisen uskonnolliseen juhlaan?
Pyykinpesu ei ole missään määrin kenenkään häiritsemistä tai toisen uskonnollisen juhlan häiritsemistä.
Ilmeisesti kukaan ei nyt kuitenkaan ole vienyt sitä pesukonetta keskelle juhlamenoja?
Minulla pyörii parhaillaan koneellinen pyykkiä, samoin tiskikoneen laitoin pyörimään ja kerrostalossa asumme. Eipä edes käynyt mielessä, että pyykkikone jollain tapaa häiritsisi jonkun uskonnollista juhlaa. Ajattelinpa laittaa myöhemmin toisenkin koneellisen pyörimään kun kerran on aikaa ja arkisin on taas vähemmän aikaa pestä.
ja pesisit ne vasta tiistaina työpäivän jälkeen?
no jos monta koneellista pestään niin enpä usko että pelkästään yrjöilyistä on kyse. ap
Vaatteita likaantuu, pyyhkeit ja lakanoita.
Ainakin silloin kun pienistä lapsista on kyse, tai vähän rajummasta taudista.
mitä ajattelette ihmisestä, joka pesee pyykkiä pääsiäispyhänä kerrostalossa
että joku pesee pyykkiä. Ei siinä sen kummempaa.
Mitäs pitäs ajatella? Jotain ihmisten keksimän Ziisuksen ylösnousemusjuhlaako?
ja pesisit ne vasta tiistaina työpäivän jälkeen?
no jos monta koneellista pestään niin enpä usko että pelkästään yrjöilyistä on kyse. ap
Vaatteita likaantuu, pyyhkeit ja lakanoita.
Ainakin silloin kun pienistä lapsista on kyse, tai vähän rajummasta taudista.
ja tuossa tilanteessa alkaa jo oikeasti olla pakko pestä. ap
Pyhävapaiden kirkollinen merkitys on hävinnyt tavallisen ihmisen elämässä tuhkatuuleen, joten ihan sama kun ei nyt poraamaan ala..
Nää provot on kyllä mainioita.. Ei ketään voi olla edes tosissaan tän kysymyksen kanssa. Kerrostalon järjestyssäännöissä olisi varmasti kielto pyykinpesusta pyhinä jos se olis katsottu haittaavaksi toiminnaksi.
Mä tulin juuri töistä (pyhänä, ajattele!) ja mies on täällä siivonnu ja pyykänny koko päivän (kerrostalossa!!!)! Aion myös laittaa vielä omia hienosteluvaatteita koneellisen pyörimään sekä leipoa ja valmistella huomisen aterian vieraille, koska olen huomennakin töissä! Näin jumalatonta se on meno meillä!
Voi jessus:'D En ole mitään mieltä. Tällä hetkellä on päivän kolmas pyykkikonelastillinen menossa (tosin omalla koneella) ja asun kerrostalossa. Ihan on lupa tulla valittamaan, muttei kukaan ole ainakaan vielä tullut. Täällä on noin 40 asuntoa, joilla on viikolla kiertävät pyykkivuorot, eli jos on sunnuntaina se pyykkivuoro, niin tuskin naapuri välittää onko joulu, pääsiäinen tai juhannus, kunhan saa pyykkinsä pestyä:D
3 koneellinen menossa :) Olin 2 viikkoa ilman konetta mutta nyt kun sen sain, niin pestävää riittää! Mulla on muutenkin siivouspäivä tänään, mattoja ei koiranpennun takia ole eikä niitä tarvitse hakata :)
että hänellä on likaista pyykkiä ja että ne pitää pestä.
Ne, jotka haluavat viettää uskonnollisia pyhiä rauhassa saavat etsiä itselleen sellaisen paikan missä muut eivät häiritse heitä. Ihan oikeasti, miksi muiden pitäisi hyppiä uskovaisten pillin mukaan kun kansasta arviolta 1% on oikeasti uskossa. Tapauskovaisilla ei juurikaan ole varaa vaatia mitään uskon nojalla.
Ne, jotka haluavat viettää uskonnollisia pyhiä rauhassa saavat etsiä itselleen sellaisen paikan missä muut eivät häiritse heitä. Ihan oikeasti, miksi muiden pitäisi hyppiä uskovaisten pillin mukaan kun kansasta arviolta 1% on oikeasti uskossa. Tapauskovaisilla ei juurikaan ole varaa vaatia mitään uskon nojalla.
Mä tulin juuri töistä (pyhänä, ajattele!) ja mies on täällä siivonnu ja pyykänny koko päivän (kerrostalossa!!!)! Aion myös laittaa vielä omia hienosteluvaatteita koneellisen pyörimään sekä leipoa ja valmistella huomisen aterian vieraille, koska olen huomennakin töissä! Näin jumalatonta se on meno meillä!
...kuitenkin olla varovainen sen uunin kanssa, saattaa häiritä naapuria näin pyhänä. Max 200 astetta, ettei tule sanomista! ;)
Miten päiväsaikaan pyykkien peseminen on mitään käytöstapoja vastaan? Ainakaan minä en ole pitänyt normaalia "metelöintiä" sunnuntaisin mitenkään pahana.
Tietenkin ajattelen, että henkilö on idiootti. Jos hänellä on tapana usein rikkoa taloyhtiön sääntöjä, teen kirjallisen valituksen.
ap