YES!!!! Työmarkkinatuen tarveharkinta puolison tulojen osalta poistetaan!!
Enää ei tarvitse kuulua nollatuloisten kerhoon! Jes, jes, jes!
Kommentit (21)
Nyt lusmujen ei tarvitse mennä enää koskaan töihin???????????
Paljon kiitoksia!
Terveisin veronmaksaja
Et kai suunnittele olevasi kotona??? Etsit sairaan ahkerasti töitä ja varmsti löydät...vai ajattelitko että elätän teidät mammat!
Ei kiitos.
muka selviää jollain kuppasella työmarkkinatuella...sehän on ihan hiton pieni raha...
eikö kuutonen? :)
Työkkäri on kuulemma velvoitettu tarjoamaan jatkossa kaikille töitä, mikä tarkoittaa, että kaikenmaailman pienet osa-aiksiivouksetkin pitää ottaa vastaan toiseltakin paikkakunnalta.
Ammattisuojaa ei ole.
Siinäpäs sitten irvistelette!
muka selviää jollain kuppasella työmarkkinatuella...sehän on ihan hiton pieni raha...
..jos saisivat työmarkkinatuen suuruisen summan. Tekevät sentään täysipäiväistä työtä. Ja te kasvatatte lihojanne.
Yhteiskunnallinen vääryys numero yksi on se, että opiskelijoiden pitää opiskella ja sitten tehdä yötyötä, jotta eläisivät kun yksi väestönosa makaa kotona tekemättä mitään.
mitään työpaikkoja,sanoivat että löydän niitä kyllä itsekkin (ammatti alalta jolta itse töitä löytää) se riippuu niin paljon työkkäristä ja sen virkailijoista. tähän mennessä ollut vain hyviä eikä sellaisia pakottajia. ammattisuojakin mulla on koko ajan pysynyt
..jos saisivat työmarkkinatuen suuruisen summan. Tekevät sentään täysipäiväistä työtä. Ja te kasvatatte lihojanne.
Yhteiskunnallinen vääryys numero yksi on se, että opiskelijoiden pitää opiskella ja sitten tehdä yötyötä, jotta eläisivät kun yksi väestönosa makaa kotona tekemättä mitään.
aikanaan eläneet sitä opiskelijan elämää ja osa nykyisistä opiskelijoista saa tulevaisuudessa työttömyyskorvausta. Luuletko sinä ihan tosissaan, että työttömät ovat koko elämänsä ajan työttömiä ja työllisillä on työpaikka? Se porukka vaihtuu koko ajan.
Nyt ei työttömät nosta persettään sieltä sängyn pohjalta.
mitään työpaikkoja,sanoivat että löydän niitä kyllä itsekkin (ammatti alalta jolta itse töitä löytää) se riippuu niin paljon työkkäristä ja sen virkailijoista. tähän mennessä ollut vain hyviä eikä sellaisia pakottajia. ammattisuojakin mulla on koko ajan pysynyt
Sossupummi sinäkin olet.
vaikka itellä ei ole pelkoakaan joutua työmarkkinatuelle...
:D
Jos opiskelijat maksaisivat opintonsa itse, eikä heille maksettaisi opiskelemisesta palkkaa, voisi jotenkin vielä ajatella että heille kuuluisi jonkinlainen toimeentulotuki jos ei muuten pärjää.
Mutta niin kauan kun yhteiskunta kustantaa joka vätykselle kymmeniä tuhansia maksavat opinnot tukineen päivineen, ei oikein auta kuin olla kiitollinen.
Sellaista ei enää ole. Voidaan toki pari kuukautta katsoa ja jos ei työllisty niin siitä vaan ojia kaivamaan, joka sekin on ihan kunniallinen työ verrattuna työttömyyteen.
saatan jopa harkita työmarkkinoille siirtymistä eli työnhakijaksi menoa, kun tiedän, että työkkäri saattaa tosissaan alkaa panostaa siihen, että saisin ihan oikeasti edes jonkun työ- tai harjoittelupaikan, jotta heidän ei tarvitsisi maksaa minulle sitä työmarkkinatukea. Jos olen työnhakija tämän nykyisen lain mukaan, niin työkkäriä ei voisi vähempää kiinnostaa, saanko töitä. Kun ei yhteiskunta ole velvoitettu maksamaan minulle mitään, niin eivät he minuun vaivaudu mitään panostamaankaan. Työpaikat ja harjoittelupaikat menevät nuorille ja kauniille.
Nyt voit tilata vaikka lehden, uutinen tästä oli noin kuukausi sitten:-). Olen samaa mieltä, kaikilla pitää olla siihen oikeus perhesuhteesta riippumatta.