Lue keskustelun säännöt.
Halla-Ahon uusin somaleiden yms työllistymisestä
07.04.2012 |
http://www.halla-aho.com/scripta/tyollistymisesta.html
Mielestäni hyvä kirjoitus.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kenialaiset työllistyvät hienosti, samoin kaikki aasialaiset. Lähi-idästä ja somaliasta tulleet ei sitten mitenkään. Nythän ei voida enää sanoa, että somalit ei työllisty koska työhönottajat ovat rasisteja. Miten tämä näin voi olla??