Hulluin treffikokemuksesi?
Kommentit (8)
Siellä se hakee tälläkin hetkellä seuraa.
Pahin on varmaan mun eka "nettideittikokemus" 2000-luvun alussa. Mies antoi ymmärtää olevansa kiltti, herkkä, romanttinen ja komea. Treffeille saapui suoraan 80-luvulta repäisty peräkammarinpoika liian suurine silmälaseineen ja ruskeine nahkatakkeineen. Luoja tietää miksi ihmeessä suostuin tapaamaan myöhemminkin, ehkä olin liian rikki juuri tapahtuneesta erosta ja halusin itsetunnon pönkitystä. Ja sitä tältä tyypiltä sai. Nopeasti mies osoittautui myös todella pelottavaksi. Toisilla treffeillä se ilmoitti että on jo käynyt valitsemassa mulle kihlasormuksen (hrrr). Lisäksi kertoi kantavansa edelleen kaunaa jollekin ala-asteen opettajalle ja että oli käynyt rukkailemassa tämän auton jarruja tms. Pelkäsin oman henkeni puolesta jonkin aikaa sen jälkeen, kun karistin tyypin elämästäni. Hyi.
Toinen vähän samaa kategoriaa oli tyyppi, joka vaikutti ihan normaalilta. Kuitenkin kesken treffien kertoi kantavansa aina mukanaan puukkoa, kun koskaan ei tiedä millainen hullu tulee vastaan. Jep.
Kolmas nettideitti vuosia myöhemmin oli ilmeisen vaaraton, mutta muuten kyllä omituinen. Kerran se oli tulossa mun luokse iltaa viettämään ja soitteli kysyäkseen voisiko tuoda jotain. Sanoin puhelimessa että jos haluaa, niin ok. Arvatkaa mitä se toi? Yhden purkin raejuustoa. ROmanttista. Not.
Siinä ehkä ne pahimmat, ainakaan tähän hätään en edes halua muistella enempää.
eipä siinä paljoa saatu puhuttua kun mies yritti hallita koko ajan koiraansa, koira hyppi mun sylissä välillä, haukkui ja ulisi. Mies raahasi koiraa edestakas ulos ja sisään ja vessaan ja makkariin...sama ulina ja ravaaminen jatkui..
Päättelin, että jos mies ei saa rotia koiraansa niin ei siitä ole mihinkään muuhunkaan, kiitin kahvista ja poistuin. Puhelinnro meni älä vastaa-osastoon :)
Olimme sopineet, että poika tulee minun kotikaupunkiini ja menemme käymään eräässä kesätapahtumassa.
Hämmästykseni oli suuri, kun tyyppi ilmestyi paikalle mukanaan äitinsä ja siskonsa! Äiti vaikutti yhtä hämmästyneeltä - ilmeisesti poikansa ei ollut kertonut heillekään tulleensa jotain tyttöä tapaamaan. Olin aikamoisen nolona, mutta en ymmärtänyt lähteä poiskaan.
Koko vierailun ajan poika pysytteli tiiviisti perheenjäsentensä kintereillä eikä meillä ollut lainkaan kahdenkeskistä aikaa. :D
Jos saan joskus pojan, toivon voivani opettaa hänelle ajoissa sen verran tytöistä, ettei mene tekemään vastaavanlaista temppua kellekään tyttöparalle. XD
on pitkä ketju aiheesta, ja hauska! http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/301287/kuvaile_typer…
Siellä se hakee tälläkin hetkellä seuraa.