Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänsärky joka alkaa yöllä

Vierailija
30.03.2012 |

Heräsin taas 4 aikaan helvetinmoiseen päänsärkyyn.

Kävin nappaamassa kaksi Buranaa mutta kellon soidessa klo 7 pää oli edelleen kipeä.

Mulla on aika usein juuri tälläinen päänsärky. Mitä tää on? Tyyny ainakin on hyvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni, minullakin on joskus vastaavaa. Ja kun särky alkaa jo yöllä silloin sitä on vaikea saada lievittymään.

Vain oikeat migreenilääkkeet auttaa minulla.

Vierailija
2/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on jotenkin liitoksissa hartioihin myös. Tai kaularankaan, tai jotenkin lihaksiin. ennaltaehkäisevänä toimii liikunta, mutta kohtauksen aikana ei oi liikkua kun sattuu niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja se alkaa usein yöllä. Vain täsmälääkkeet auttaa. Lääkäriin siis!

Vierailija
4/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos makaa ihan hiljaa , se on suht siedettävää mutta vähänkin liikkuessa yltyy ja on sellaista hakkaavaa. Muuten ei mitään migreenin tunnusmerkkejä ole.

Täytyy käydä lääkärissä, kiitos sulle.

ap

Vierailija
5/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky ei ole yleensä oire aivosyövästä, ellei se ole sellaista joka alkaa aamuyöstä.

Toivottavasti loppu edes on kivuton =9

Vierailija
6/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ilmaantunut, miehelle oli nuorempana useinkin, nyt ei ollut vuosiin.

Vierailija
7/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli verenpaine nousi aamuyöllä ja aiheutti päänsäryn, joka oli kutakuinkin kuvaamaasi. Burana ei auttanut. Verenpaineeni syynä oli stressi eli ei käynyt edes mielessä, että liikkuvalla, normaalipainoisella 32v ikäisellä olisi tuollaisia ongelmia.

Vierailija
8/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristelee hampaitaan ja narskuttelee niitä, niin sekin voi tehdä päänsärkyä. Itse jotenkin kiristelen leukoja, teen sitä ilmeisesti myös hermostuessani ja se aiheuttaa joskus päänsäryn.

Vierailija
9/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin taas 4 aikaan helvetinmoiseen päänsärkyyn.

Kävin nappaamassa kaksi Buranaa mutta kellon soidessa klo 7 pää oli edelleen kipeä.

Mulla on aika usein juuri tälläinen päänsärky. Mitä tää on? Tyyny ainakin on hyvä.

Vierailija
10/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos makaa ihan hiljaa , se on suht siedettävää mutta vähänkin liikkuessa yltyy ja on sellaista hakkaavaa. Muuten ei mitään migreenin tunnusmerkkejä ole. Täytyy käydä lääkärissä, kiitos sulle. ap

Migreenin tunnusmerkkejä ovat juuri liikkumisesta paheneminen ja jyskyttävä särky. Kannattaa ottaa kunnolla särkylääkettä heti kun heräät tuohon, niin se menee luultavasti aamuun mennessä ohi tai ainakin lievittyy. Mutta toki on nyvä varmistaa asia lääkärissä.

t. migreenipotilas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän