Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omat paksut selluliittiset reiteni vaihtaisin mielellään kapoisiin kinttuihin, ja taitaapa tytsyllä olla isommat tissitkin kuin itsellä.

Kun vaan sais pitää tän vitun valloittavan oman luonteensa, niin kroppa vois mennä vaihtoon kyllä!

Vierailija
2/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulla oli aika lähellä tuollainen, mutta kun on kerännyt tuohon päälle ylimääräistä rasvaa, isot rinnat eivät näytäkään enää kovin kivoilta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon, ettei tuollaista tule vastaan. Miellyttää ehkä efebofiilejä, tai pedofiilejä. Tulee mieleen 12-13 -vuotias tyttö, mikä nyt ei aikuisen silmään kauhean seksikästä ole.

Tuokin korjaantuisi todella hyväkroppaiseksi vähän rasvaa syömällä. En voi ymmärtää, miksi kroppa pitää joko viedä liian läskiksi tai liian laihaksi, kun kultainen keskitie on paitsi terveellisin, myös ehdottomasti kaunein.

Vierailija
4/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lailla tuollainen minulla on mutta ei siitä mitään sen erityisempää iloa kyllä ole. Tissit on tosin ilmeisesti pienemmät.

Vierailija
5/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. n. 31

Vierailija
6/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän rumempi napa ja ehkä pienemmät tissit (jos tosta nyt rintojen kokoa pystyy sanomaan)

Ja saman ikäinenkin on vai? 23?

Mulla tosin on 2v. lapsi :)

Vierailija
7/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, ettei hänelläkään ole tuollaista kehoa. Photoshop on uusi keksintö jne...

Liian vähän muotoja ja liikaa luurankoa. Pari kiloa lisää ja nam ;)

Vierailija
8/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimulla on paljon paremmat haukkarit, ihme narukäsi.

Vierailija
9/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalooni tyytyväinen, mutta tuo naama kelpaisi. Sitä kun ei voi treenaamalla parantaa :)

Vierailija
10/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se oo niin justiinsa :)

Vierailija
11/22 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan ole mikään pikkutytön kroppa tai pedofiilin unelma, voin kuvitella ne valaat jotka tuota huutelee...

Ainoa miinus vähän löysähköistä käsivarsista, niissä voisi olla enempi lihasta.

t:n33

Vierailija
12/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ruipelo. Läskiys on asia erikseen, vähäinenkin löllö ja roikkuva rasva saa minut voimaan pahoin. Mutta yhtä kammottavaa on tuollainen muodottomuus. Aivan varmasti 10-vuotiailla pojillakin on komeammat kurvit.

Vierailija
13/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman lateikkaampi nyt, muuten ei paljon erilainen, mutta vatsa todella arpinen :(

Vierailija
14/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin haluaisin tällaisen, mutta ilman silkkareita:

http://akalol.files.wordpress.com/2010/09/kim-kardashian-bikini.jpg

Vierailija
15/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuon mallinen kroppa, ja nuorempana olin tuon näköinen, siis kapea lantio ja isot rinnat. Hoikkana se oli ok, mutta kun painoa kertyi, niin ei minulle kasvanut naisellista lantiota, vaan rinnat vain kasvoivat, ja maha pömpötti. Minusta tuo ei edes näytä erityisen laihalta, ei kaikilla ole isoa peppua.

Vierailija
16/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ovat naiselliset kaaret? En haluaisi...toisaalta itse kun olin yhtä hoikka niin silti mulla oli lantion kaari.

Vierailija
17/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kaippa kroppani tuollainen aikalailla onkin. Mitä nyt muutama kilo enemmän kun tuolla tytöllä. Aika nuoren näköinen tyttö muutenkin.

Mietin tuota mahanahkaani vaan, että seisoessa se näyttää aika lailla tuolta, mutta jos vähänkin kumartaa tai istuu niin kolme raskauden venyttämä nahka näyttää kauhealta :D että ehkä en edes viitsi laihduttaa niitä muutamaa kiloa pois, silloin nahka vaan rytistyy entisestään.

Vierailija
18/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lanteikkuutta tule lihomalla.Itselläni on tuon mallinen kroppa, ja nuorempana olin tuon näköinen, siis kapea lantio ja isot rinnat. Hoikkana se oli ok, mutta kun painoa kertyi, niin ei minulle kasvanut naisellista lantiota, vaan rinnat vain kasvoivat, ja maha pömpötti. Minusta tuo ei edes näytä erityisen laihalta, ei kaikilla ole isoa peppua.

Esim. mummollani oli samantyyppinen kroppa kuin tällä, koko ikänsä. Painoa kertyi vanhemmiten, 9 lapsen jälkeen, vatsaan ja rintoihin. Ei kaikille kasva korostuneita lanteita tai takapuolta. Eli ei niiden puuttuminen tosiaan ole mikään pikkutytön merkki. :D

Vierailija
19/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mummollani oli samantyyppinen kroppa kuin tällä, koko ikänsä. Painoa kertyi vanhemmiten, 9 lapsen jälkeen, vatsaan ja rintoihin. Ei kaikille kasva korostuneita lanteita tai takapuolta. Eli ei niiden puuttuminen tosiaan ole mikään pikkutytön merkki. :D

Merkityksillä on vissi ero. Ylempänä puhuttiin nimenomaan pikkutyttömäisestä vartalosta, jollainen tuolla ap:n linkittämällä naisella on.

Vierailija
20/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuon mallinen kroppa, ja nuorempana olin tuon näköinen, siis kapea lantio ja isot rinnat. Hoikkana se oli ok, mutta kun painoa kertyi, niin ei minulle kasvanut naisellista lantiota, vaan rinnat vain kasvoivat, ja maha pömpötti. Minusta tuo ei edes näytä erityisen laihalta, ei kaikilla ole isoa peppua.

Oliskin niin että muodot kasvaisi lihoamalla. Mulla ei ole tissejäkään, mutta keskivartaloon kertyy kaikki jos lihoan. Mulla on tuollainen kroppa miinus tissit plus isompi keskivartalo (myös ihan luusto on keskivartalossa iso, mikä kyllä katkaisee sen vartalon suoruuden mutta ikävä kyllä vähän väärästä kohtaa.)

Vastaus alkup. kysymykseen, kyllä mä VOISIN tuollaisen kropan ottaa, vaikka tosiaan mielellään ottaisin lantion kaarta pikkuisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan