Saatanan koirat! Lapsen haalariin ilmeisesti
tarttunut koiran paskaa kun koko pesuhuone haisi sille sen jälkeen kun lapsi tuli sisälle. Voisitte kerätä ne paskat mukaanne kun niitä elukoita kerta pitää omistaa.
Kommentit (30)
hyi, se on tosiaan kuvottava se lemu, miksi se ei tuolla pihalla haise just millekkään?
terkuin koiran omistaja, ja uskokaa pois, kerään koirani jätökset.
Toi dna näyte niin naurattaa! Kunhan jokainen pitää huolen että jätä koiran jätöksiä toisen tontille niin ei mitään ongelmaa. Ja harvemmin ne koirat ihan oikeesti kenenkään tontille sontii. Se tonttihan usein loppuu Jonkun puuaida,kuusiaida, ojan sinne talon puolelle, ei hurtat sinne pääse. Ja jos ei ole talon tontilla niin se on aivan sama minne paskoo
vanha viesti mutta pakko kommentoida!! mikä on saatanan koira??? kyllä lapsella on kamala äiti kun ei osaa käyttäytyä sanotko noin lapsellekkin että saatana lapsi pyörit sitten koiran paskassa??? no olen samaa mieltä koirien pitäisi kakkia jonnekkin muualle kuin lasten mestoille itselläni on kuusi koiraa eikä ne ole koskaan kakkinut muualle kuin metsään kun pennusta opettaa ettei pihalle niin hyvin oppii mutta ärsyttää sinun kirjotus siinä mielessä että miksi syytät koiraa eihän se koiran vika ole jos omistaja ei ymmärrä mihin antaa koiran kakkia toivon että ihmiset veisivät koiransa metsään tai jos vahinko tapahtuu niin siivoaa jätökset ja teille muille toivoisin että vähän järkeä ennenkuin kirjotellaan ja syytellään syyttömiä sillä ne saatanan koirat pelastaa ihmisiä on ihmisten rääkättävinä eikä ne kirjottele saatanan ihmiset ja jos kanta on että saatanan koirat niin....metsä vastaa kuin sinne huudetaan sopikaa kun kerran olette niin viisaita ihmisiä.kaikella kunnioituksella sisko linnajärvi (kikka)
lapsesi oli vääntänyt tortut aivan itse.
Ei sillä, ettenkö haluis, että kaikki koiranomistajat jaksaisivat koukkia sen hauvelinsa kakat sieltä maasta.
Toi dna näyte niin naurattaa! Kunhan jokainen pitää huolen että jätä koiran jätöksiä toisen tontille niin ei mitään ongelmaa. Ja harvemmin ne koirat ihan oikeesti kenenkään tontille sontii. Se tonttihan usein loppuu Jonkun puuaida,kuusiaida, ojan sinne talon puolelle, ei hurtat sinne pääse. Ja jos ei ole talon tontilla niin se on aivan sama minne paskoo
kovapaisen typeria?
Ja teilla on viela otsaa vaahdota Suomen puhtaasta luonnosta kun metsanreunat on taynna haisevaa koirankakkaa.
t. ihmetteleva ulkosuomalainen.
paikkoja. Niissä voi olla paljon ikävämpiäkin yllätyksiä kun koiranläjä.
miten mukavia ihmisiä nuo koiranomistajat ovat? Saisivat tukehtua pullaan, kuten elikkonsakin.
välillä kiskaisen sälekaihtimet ylös juuri kun koiranpaskottaja antaa rekkunsa kiehnata oikein sopivaa ulostuspaikkaa mun etupihalta
kyllä kiskovat murren hiiteen nopeesti kun verhot aukee
mun mielestä on ihan helvetin törkeetä paskantaa toisen pihaan, miettikää nyt, en minäkään toisten pihoissa käy sontimassa
ja kun koirille allerginen lapseni aikanaan muuttaa pois kotoa, otan kyllä välittömästi koiran. MUTTA seuravan kerran kun näen koiranulkoiluttajan ilman paskapussia ja koiran siinä vieressä vääntämässä paskaa, niin otan sen paskan maasta ja hieron sen koiranomistajan naamaan.
Ap:een oma muksu on itse vääntänyt ne paskat, niin se on!