Apua, mun kandisemmaan ei ilmottautunut muita kuin minä :(
Ja tarvitsen ne nopat toinen semma täynnä, opettaja sanoo että keskustelee toisen proffan kanssa että mitä tehdään. Mua ahdistaa kamalasti, etten pääse semmaan. Oon tehnyt jo 158/180 opintopistettä, että ei ole montaa jäljellä..,
Kommentit (14)
Kyllä se järjestyy. Varmaan pääset siihen toiseen ryhmään, jos olet ainoa.
Pääset varmaan siihen toiseen ryhmään. Tsemii!
Tuskin semmaa edes järjestetään jos olet ainoa osallistuja. Tarvitsee kuitenkin opponoida jonkun työ, ainakin meillä.
Kiitos tsemppaajille. Olen murehtija ja tää ahdistaa
Kaikki aikanaan.
Juuri oli uutisissa miten nykynuoret ei osaa keskittyä ja rauhoittua...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin semmaa edes järjestetään jos olet ainoa osallistuja. Tarvitsee kuitenkin opponoida jonkun työ, ainakin meillä.
Joo. Proffa/opettaja/mikälie kirjoittikin että se perutaan. Mutta ikävää olisi jos en mahdukaan siihen toiseenkaan. Mitä sitten teen.
Varmasti otetaan toiseen. Kysy sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Proffa/opettaja/mikälie kirjoittikin että se perutaan. Mutta ikävää olisi jos en mahdukaan siihen toiseenkaan. Mitä sitten teen.
Todennäköisesti mahdut. Oppiaineet saavat valmistuneista opiskelijoista rahaa.
Juu, kaikki ne haluaa että valmistut.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti otetaan toiseen. Kysy sitä.
Opettaja lupasi selvittää asian huomenna ja sitten palata asiaan. Toivon parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipsi salaa sisään.
Totta kai asia järjestyy ja pääset semmaan. Yliopisto saa sun valmistumisesta rahaa. Ihan rauhassa vaan, joskus näitä tapahtuu ja aina asia hoituu. :)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai asia järjestyy ja pääset semmaan. Yliopisto saa sun valmistumisesta rahaa. Ihan rauhassa vaan, joskus näitä tapahtuu ja aina asia hoituu. :)
Oot varmaan ihan oikeassa. Kiitos! T ap
semmasemma