Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, Reino Nordin soittaa hinausauton, koska autonrengas puhki!

Vierailija
05.04.2012 |

Eikö osaa todella vaihtaa rengasta? Luulisi Marian haluavn miehen eikä tuollaista vätystä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään mä en ymmärrä millainen tampio ei _osaisi_ vaihtaa rengasta? Jos vaan pultit saa avattua, voipi olla aika tiukassa.

Jos kiristettu oikeaan tiukkuuteen, ei ole tiukassa.

Vierailija
62/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos eivät ole tuliterät renkaat? Vaan tyyliin toista tai kolmatta kesää tulossa käyttöön?

Mulla ainakin autossa hälyttää tota tasapainotusta joka kerta on renkaat vaihdettu. Ja muutenkin, pitäähän ne tasapainottaa.

Taas on naisia kusetettu, vai että renkaat pitää tasapainottaa joka kerran kuin vaihdetaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 00.30 yöllä melkein säkkipimeässä hevoskuljetusvaunusta tyttären näyttäessä valoa hiipuvalla taskulampulla ja hevosen möykätessä kuljetuskopissa. Jos vaan olisin voinu teettää sen jollakulla muulla, niin takuulla olisin teettänyt mutta ei vaan voinut. Ikinä ennen en ollut rengasta autosta vaihtanut mut toisaalta enpä ikinä ennen sen hevosen hankkimista ollut ajanut edes kevytperävaunun kanssa.

Miksi ei ole kunnon taskulamppua matkassa? Ja miksi vaunua ja hevosta vetää renkaanvaihtotaidoton ihminen? Eikö talossa ole miestä? Hyvä ettei tapahtunut mitään pahempaa kun eläin mukana.

Eli tarvittavaa ajokorttiluokkaakaan ei ole ajaaksesi yhdistelmää laillisesti. Yhdistelmän kokonaismassa sanelee ajokorttiluokan.

Vierailija
64/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään mä en ymmärrä millainen tampio ei _osaisi_ vaihtaa rengasta? Jos vaan pultit saa avattua, voipi olla aika tiukassa.

Jos kiristettu oikeaan tiukkuuteen, ei ole tiukassa.

Ja jos käyttää oikeita työkaluja ei ole ongelmia.

Vierailija
65/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos eivät ole tuliterät renkaat? Vaan tyyliin toista tai kolmatta kesää tulossa käyttöön?

Mulla ainakin autossa hälyttää tota tasapainotusta joka kerta on renkaat vaihdettu. Ja muutenkin, pitäähän ne tasapainottaa.

Varmasti tasapainotetut täristävät kun vannesovittimet jätetään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme