Oikeasti, Reino Nordin soittaa hinausauton, koska autonrengas puhki!
Eikö osaa todella vaihtaa rengasta? Luulisi Marian haluavn miehen eikä tuollaista vätystä.
Kommentit (65)
Ja siellä se R.Nordin kökötti katselemassa, kun hinausauton kuljettaja vaihtoi renkaan. Tuskin kuuluu vakiona hinauksen yhteyteen.
Ja siellä se R.Nordin kökötti katselemassa, kun hinausauton kuljettaja vaihtoi renkaan. Tuskin kuuluu vakiona hinauksen yhteyteen.
ensinnäkin komppaan 1:stä. ,Johan ne autossakin siinä mietti pitäsköhän laittaa turvavyöt kun autot veteli niin kovaa siinä tiellä,ja todella siihen sitten rengasta vääntämään. ja kyllä muuten varmasti kuuluu siihen varustukseen,työtä teki siinä missä reino omansa
Asun tosin ulkomailla ja paikallisen autoliiton jäsenenä on täysi ja maksuton palvelu, jota myös miehet käyttää jopa tuollaisissa tilanteissa!
Olin aikeissa kirjottaa vähän enemmän, mut paskaaks täs. Sanon vaan, että jos ne renkaat on jollain koneella laitettu tiukkaan paikalleen, niin siinä väännät niitä auki lihasvoimallas maailman tappiin saakka.
ja minulla on paikallisen Autoliiton turva-jäsenyys, johon kuuluu täysi matkanjatkamispalvelu.
Tyhmä olisin, ellen soittaisi jotakuta apuun.
Lisää vaan yliopistoon väkeä niin ei enää osata perustaitoja.
Lisää vaan yliopistoon väkeä niin ei enää osata perustaitoja.
Ihmisillä on kuukausikortti autoliittoihin maksettuna tälläisiä tilanteita varten :D Menisitte bussilla tai junalla.
Meidän autossa ei ole vararengasta. Monessa muussakaan uudessa autossa ei ole.
BMW-klubin kultajäsenyys johon sisältyy mm. Autoliiton paikalliskerhon kaikki palvelut hinauksineen päivineen. Ei tulis mieleenkään ruveta vaihtelemaan rengasta jossain huitsinnevadassa räntäsateessa kun kakarat kiljuvat takapenkillä. Helpommalla pääsee kun soittaa hinausauton tai peräti autonkuljetusauton paikalle (automaattivaihteista autoahan ei saa hinata).
*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*
kun kaiken saa maksettuna ja laitettuna.
Meidän autossa ei ole vararengasta. Monessa muussakaan uudessa autossa ei ole.
tyyliin citymaasturit ja arvatkaa onko sitä kiva ruveta kaivamaan sieltä kuran keskeltä etenkin kun se on jumittunut sinne vuosien aikana kun ei sitä ole koskaan aikaisemmin tarvittu
Juuri näin, paino sanalla LAISKA, se sinä olet.
Mm. siksi en käy ansiotyössä, olen siitä kyllä aikaisemmin palstalla kertonut monta kertaa. Onneks mun ei tarvii tehdä ansiotyötä elääkseni ja elättääkseni perhettäni. Olis kauheeta jos olisin laiska ja olis pakko käydä duunissa, eihän siitä mitään tulis. Mutta nyt mun oletun työpaikan saa joku sellainen ahkera joka sitä oikeasti tarvitsee, toivottavasti. Oon kyllä ollut työelämässä mutta en mene takaisin edes aseella uhattuna.
En ole kateellinen. Meillä on rahaa riittämiin, silti molemmat perheen aikuiset osaavat tuollaiset tilanteet hoitaa.
sehän just tuossa viestissä kertoi että on rikas,akateeminen ja kotiäiti,kolme sanaa unohtui sulta
eräs toinen :D
Miten kukaan täysi-ikänen on noin kädetön ettei kykene rengasta vaihtamaan?
Jihuu!!