Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, Reino Nordin soittaa hinausauton, koska autonrengas puhki!

Vierailija
05.04.2012 |

Eikö osaa todella vaihtaa rengasta? Luulisi Marian haluavn miehen eikä tuollaista vätystä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa mun nauraa.

aika kädetön saa olla jos ei osaa rengasta vaihtaa, oli sit kaupungista tai amiksesta..

rengas!! :D

lol

Vierailija
42/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa mun nauraa.

aika kädetön saa olla jos ei osaa rengasta vaihtaa, oli sit kaupungista tai amiksesta..

lol

Mitä väliä sillä on jos joku kutsuu hinausauton????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa mun nauraa.

lol

Sinä et osaa lukea, LOL!

Vierailija
44/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

Mm. siksi en käy ansiotyössä, olen siitä kyllä aikaisemmin palstalla kertonut monta kertaa. Onneks mun ei tarvii tehdä ansiotyötä elääkseni ja elättääkseni perhettäni. Olis kauheeta jos olisin laiska ja olis pakko käydä duunissa, eihän siitä mitään tulis. Mutta nyt mun oletun työpaikan saa joku sellainen ahkera joka sitä oikeasti tarvitsee, toivottavasti. Oon kyllä ollut työelämässä mutta en mene takaisin edes aseella uhattuna.

pettää sua ja rakastuu nuorempaan naiseen. Tapahtuu joskus kun miehes on lähellä 50 v. :)Sitten voi olla hieman hankala päästä töihin vaikka olisi halua ja tarvetta.

Vierailija
45/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää sua ja rakastuu nuorempaan naiseen. Tapahtuu joskus kun miehes on lähellä 50 v. :)Sitten voi olla hieman hankala päästä töihin vaikka olisi halua ja tarvetta.

Vierailija
46/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. siksi en käy ansiotyössä, olen siitä kyllä aikaisemmin palstalla kertonut monta kertaa. Onneks mun ei tarvii tehdä ansiotyötä elääkseni ja elättääkseni perhettäni. Olis kauheeta jos olisin laiska ja olis pakko käydä duunissa, eihän siitä mitään tulis. Mutta nyt mun oletun työpaikan saa joku sellainen ahkera joka sitä oikeasti tarvitsee, toivottavasti. Oon kyllä ollut työelämässä mutta en mene takaisin edes aseella uhattuna.

isommat kuin miehen vuositulot jotka nekin on isot. Pystyn kyllä elättämään lapset ja itseni, nou hätä. Ja avioliitto kukoistaa ainakin toistaiseksi, tulevia mahdollisia ongelmia on turha murehtia nyt.

Off topic: miksi muuten täällä aina oletetaan että kotiäitinä oleva nainen on rutiköyhä tyhjätasku, joka elää miehensä tulojen varassa ja tulee väistämättä dumpatuksi jossain vaiheessa nuoremman naisen takia?

Vierailija
47/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha urputtaa työttömyysluvuista, ellei ole valmis itse työllistämään ihmisiä.

Meillä käy siivooja, paidat ja lakanat menevät pesulaan, renkaat vaihtaa ja säilyttää rengasfirma jne. Parempi niidenkin ihmisten on tehdä oikeaa työtä, kuin kuluttaa aikaa jollain valtion kurssilla tai keinotekoisessa työllistämispaikassa.

Monet palveluammatit ovat sellaisia, että niiden tekijät eivät työllistyisi juuri muualle. Työ kunniaan! Siinä ei ole mitään hienoa tai jaloa, että tekee työn, jolla joku toinen voisi elättää perhettään.

Mutta perussuomalainen ei sita tajua, valitettavasti ;)

Vierailija
48/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täällä voi joku saada tästäkin aiheesta näin suuret kilarit! Voi elämä.

Mut joo, kertauksen vuoksi.

a) Minä osaiSIN vaihtaa renkaan, mutta en sitä tee koska

1) Autossani ei ole vararengasta (vm 2011)

2) Työsuhdeautoon kuuluu kaikki palvelut, eli soitto vaan, että hakevat auton vaikka mistä huitsin nevadasta ja itselle taksi alle.

Vierailija
49/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat kuin miehen vuositulot jotka nekin on isot. Pystyn kyllä elättämään lapset ja itseni, nou hätä. Ja avioliitto kukoistaa ainakin toistaiseksi, tulevia mahdollisia ongelmia on turha murehtia nyt.

Off topic: miksi muuten täällä aina oletetaan että kotiäitinä oleva nainen on rutiköyhä tyhjätasku, joka elää miehensä tulojen varassa ja tulee väistämättä dumpatuksi jossain vaiheessa nuoremman naisen takia?

Anna ahdistuneiden pienituloisten kotiaitien purkaa pahaa oloa. Moni varmasti vaihtaisi paikaa sun kanssa.

On topic: miksi osan suomalaisista on niin vaikea ostaa (jos on varaa) palvelua? Mina olen 3v Ja 5v ikaisten (keskiluokkainen) kotiaiti Ja asuinmaasta johtuen meilla asuu kotiapulainen. Mika puolestaan ei tarkoita sita, etta en tee mitaan kotitoita. Se tarkoittaa sita, etta saan valita, huvittaako tanaan vai ei.

Mua saalittaa ihmiset, jotka tulevat tanne patemaan, etta minapa teen kaikki itse, vaihdan se renkaankin rantalloskakelissa, koska en voi "alentua" siihen, etta maksan jollekin siita tyosta. Hohhoijaa.....

Vierailija
50/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha urputtaa työttömyysluvuista, ellei ole valmis itse työllistämään ihmisiä.

Meillä käy siivooja, paidat ja lakanat menevät pesulaan, renkaat vaihtaa ja säilyttää rengasfirma jne. Parempi niidenkin ihmisten on tehdä oikeaa työtä, kuin kuluttaa aikaa jollain valtion kurssilla tai keinotekoisessa työllistämispaikassa.

Monet palveluammatit ovat sellaisia, että niiden tekijät eivät työllistyisi juuri muualle. Työ kunniaan! Siinä ei ole mitään hienoa tai jaloa, että tekee työn, jolla joku toinen voisi elättää perhettään.

Ja leikkii oikein rikasta ;)

Vierailija
51/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset ovat mieluummin pahimmillaan 1-2h autossa istumassa lasten kanssa, kuin vaihtaisivat itse sen renkaansa :O

Se kyllä, jos ei ole vararengasta, niin eihän siinä muuta voi, mutta jos on.

Kyllä minä ainakin mieluummin vaihtaisin sen renkaan, kuin tosissani odottaisin apua :)

Vierailija
52/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen kulkee nokka pystyssä ja passauttaa muita ;)

Ja leikkii oikein rikasta ;)

jos työllistää ihmisiä teettämällä palveluja maksua vastaan? Olet hieman hakoteillä...

t: punavihreä

Vierailija
53/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Meillä on rahaa riittämiin, silti molemmat perheen aikuiset osaavat tuollaiset tilanteet hoitaa.

Ensinnäkään mä en ymmärrä millainen tampio ei _osaisi_ vaihtaa rengasta? Jos vaan pultit saa avattua, voipi olla aika tiukassa.

Mutta kun kerran autoa ostettaessa tehdään kaikenlaisia huolto- ym. palvelusopimuksia niin miksi ihmeessä mä rupeaisin itse sitä rengasta paikkaamaan jossain kuraisella tienpientareella(nykyään kun ei tosiaan niitä vararenkaita aina ole)?

Vierailija
54/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan täysi-ikänen on noin kädetön ettei kykene rengasta vaihtamaan?

kunnes kesärenkaat piti vaihtaa talvirenkaiksi, kun yllättäen tuli saatana ainakin -20 astetta. Menin autohalliin vaihtamaan, ei saatana liikahtaneetkaan. Mikä lämpölaajeneminen tai mikä asian taustalla olikaan. Vieressä oli niin bodarityyppi kun vaan. Ja se kisko, ja se kisko, mutta ei saatana sekään saanut niitä irti. Tän kokemuksen jälkeen vaihdatan renkaat aina.

Eikä normaalista renkaidenvaihdosta, jota me ainakaan ei koskaan tehdä itse. Koska ne renkaat pitää myös tasapainottaa. Ja ei tosiaan ole helppoa irrottaa rengasta, jonka autokorjaamo on kiinnittänyt, niillä on näes hieman eri vehkeet kuin tavallisella tallaajalla.

Autoliitto mekin tilattaisiin jos rengas puhkeisi, eipä sellaista tilannetta vielä ole tullut.

Siis jos eivät ole tuliterät renkaat? Vaan tyyliin toista tai kolmatta kesää tulossa käyttöön?

Vierailija
55/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos eivät ole tuliterät renkaat? Vaan tyyliin toista tai kolmatta kesää tulossa käyttöön?

Mulla ainakin autossa hälyttää tota tasapainotusta joka kerta on renkaat vaihdettu. Ja muutenkin, pitäähän ne tasapainottaa.

Vierailija
56/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos kysessä on tienpuoleinen rengas.

Joillakin renkailla kuljettaja voi jatkaa ajamista 80 km enintään 80 km:n tuntinopeudella myös siinä tapauksessa, ettei renkaissa ole ilmanpainetta enää lainkaan. Kuljettaja voi siten ajaa määränpäähän turvallisesti tai ajaa auton lähimmälle huoltoasemalle tai lähimpään renkaan vaihtopaikkaan.

Vierailija
57/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siksi sanoin että on huvittavaa jos mies ei osaa vaihtaa rengasta ja soittaa hinausauton.

turkin on nordinilla työsuhdeauto? keikkamuusikkohan se on.

ja näkeehän sen miten miehekäs ulkomuoto.. :D

muu keskustelun taso on säälittävää. kyllä rikkaat ja laiskat antaa itsestään hienon kuvan täällä.. huh huh

Vierailija
58/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinurikaan alkanut sitä vaihtamaan tiellä vaan hinasi syrjempään..ja jos siitä olisin maksanut olisin antanut minäkin hinurin hoitaa hommat loppuun.

Vierailija
59/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävystäsi päätellen olet kasvanut työläisperheessä. Ilman "rikkaita ja laiskoja" perheenne olisi todennäköisesti ollut sossun varassa, jos vanhempasi ovat tehneet palvelutyötä. Mitä työtä itse teet? Ei kai vain palkkaasi makseta rikkaiden ja laiskojen pussista tulleista rahoista? Hyi kamala, anna ne pois.

että siksi sanoin että on huvittavaa jos mies ei osaa vaihtaa rengasta ja soittaa hinausauton. turkin on nordinilla työsuhdeauto? keikkamuusikkohan se on. ja näkeehän sen miten miehekäs ulkomuoto.. :D muu keskustelun taso on säälittävää. kyllä rikkaat ja laiskat antaa itsestään hienon kuvan täällä.. huh huh

Vierailija
60/65 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 00.30 yöllä melkein säkkipimeässä hevoskuljetusvaunusta tyttären näyttäessä valoa hiipuvalla taskulampulla ja hevosen möykätessä kuljetuskopissa. Jos vaan olisin voinu teettää sen jollakulla muulla, niin takuulla olisin teettänyt mutta ei vaan voinut. Ikinä ennen en ollut rengasta autosta vaihtanut mut toisaalta enpä ikinä ennen sen hevosen hankkimista ollut ajanut edes kevytperävaunun kanssa.

Miksi ei ole kunnon taskulamppua matkassa? Ja miksi vaunua ja hevosta vetää renkaanvaihtotaidoton ihminen? Eikö talossa ole miestä? Hyvä ettei tapahtunut mitään pahempaa kun eläin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan