Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, Reino Nordin soittaa hinausauton, koska autonrengas puhki!

Vierailija
05.04.2012 |

Eikö osaa todella vaihtaa rengasta? Luulisi Marian haluavn miehen eikä tuollaista vätystä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW-klubin kultajäsenyys...hih! :D Itse en moista kehtais edes suustani ulos päästää. Kikkelinjatke...tai siis sulle tissien jatke..:D

Vierailija
22/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW-klubin kultajäsenyys...hih! :D Itse en moista kehtais edes suustani ulos päästää. Kikkelinjatke...tai siis sulle tissien jatke..:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä millä muut ajavat tai minkä jatke mahtaa mikäkin kenellekin olla, mutta mulle jäsenyydestä on hyötyä, kuten jo sanoin. Tissini eivät tarvitse jatketta, eivät missään tapauksessa. Pukkaavat roikkumaan jo ilman jatkeitakin.

*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

Vierailija
24/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan täysi-ikänen on noin kädetön ettei kykene rengasta vaihtamaan?

No minäpä osaan, mies varsinkin hoitaa käden käänteessä kaikki autoon liittyvät asiat, mut esim työsuhdeautoon ei vaan viitti vaivautua.

Vierailija
25/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällä hetkelläkin parikin bemmiä odottamassa korjausta :)

Mutta joo, ihan hyvä olisi osata vaihtaa se rengas! Joskus voi käydä niin, ettei juuri sillä hetkellä ehdi kukaan auttamaan ja varsinkaan lasten kanssa tien päällä odottelu ei ole mitään herkkua. Siinä odotellessakin ehtisi vaihtaa renkaan.

Vierailija
26/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä vaihdan kesä- ja talvirenkaat ihan sujuvasti, mutta jos tien päällä olisin (ehkä vähän paremmissa vaatteissa jne) ja minulla olisi mahdollisuus teetättää homma jollain muulla, niin miksen niin tekisi?

Vierailija
27/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autossa ei ole vararengasta. Monessa muussakaan uudessa autossa ei ole.

Onko tää ihan totta? Ei mitään trollailua? Toisaalta, noin 20 vuoden autoilu-uran aikana rengasta ei tiellä oo koskaan tarvinnut vaihtaa.

Vierailija
28/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 00.30 yöllä melkein säkkipimeässä hevoskuljetusvaunusta tyttären näyttäessä valoa hiipuvalla taskulampulla ja hevosen möykätessä kuljetuskopissa. Jos vaan olisin voinu teettää sen jollakulla muulla, niin takuulla olisin teettänyt mutta ei vaan voinut. Ikinä ennen en ollut rengasta autosta vaihtanut mut toisaalta enpä ikinä ennen sen hevosen hankkimista ollut ajanut edes kevytperävaunun kanssa.

Vierailija
29/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset persaukiset taas riehumassa, kun itsellä ei autoliiton palveluista ole varaa maksaa. HAHHAH!

Ja tulihan se kikkelinjatkekin taas esiin - toinen osoitus kateudesta.

Vierailija
30/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ihan totta? Ei mitään trollailua? Toisaalta, noin 20 vuoden autoilu-uran aikana rengasta ei tiellä oo koskaan tarvinnut vaihtaa.

Valinnainen varuste. Useimmiten vie vain turhaa tilaa.

Vierailija
31/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kesärenkaat piti vaihtaa talvirenkaiksi, kun yllättäen tuli saatana ainakin -20 astetta. Menin autohalliin vaihtamaan, ei saatana liikahtaneetkaan. Mikä lämpölaajeneminen tai mikä asian taustalla olikaan. Vieressä oli niin bodarityyppi kun vaan. Ja se kisko, ja se kisko, mutta ei saatana sekään saanut niitä irti. Tän kokemuksen jälkeen vaihdatan renkaat aina.

Vierailija
32/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset persaukiset taas riehumassa, kun itsellä ei autoliiton palveluista ole varaa maksaa. HAHHAH!

Ja tulihan se kikkelinjatkekin taas esiin - toinen osoitus kateudesta.

Itselläni ainakin olisi varaa, mutta on nopeampaa vaihtaa itse kuin odotella jossakin tienposkessa :)

+ bemari ei oikeasti niin ihana auto ole, kuin väitetään :)

Vierailija
33/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 00.30 yöllä melkein säkkipimeässä hevoskuljetusvaunusta tyttären näyttäessä valoa hiipuvalla taskulampulla ja hevosen möykätessä kuljetuskopissa. Jos vaan olisin voinu teettää sen jollakulla muulla, niin takuulla olisin teettänyt mutta ei vaan voinut. Ikinä ennen en ollut rengasta autosta vaihtanut mut toisaalta enpä ikinä ennen sen hevosen hankkimista ollut ajanut edes kevytperävaunun kanssa.

Kiitti vitusti tytär ja sun heppaharrastus! Pitäähän lasten saada harrastaa! Grrrrr!

Vierailija
34/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

kateus näkyy nyt pahasti...

Vierailija
35/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kesärenkaat piti vaihtaa talvirenkaiksi, kun yllättäen tuli saatana ainakin -20 astetta. Menin autohalliin vaihtamaan, ei saatana liikahtaneetkaan. Mikä lämpölaajeneminen tai mikä asian taustalla olikaan. Vieressä oli niin bodarityyppi kun vaan. Ja se kisko, ja se kisko, mutta ei saatana sekään saanut niitä irti. Tän kokemuksen jälkeen vaihdatan renkaat aina.

Eikä normaalista renkaidenvaihdosta, jota me ainakaan ei koskaan tehdä itse. Koska ne renkaat pitää myös tasapainottaa. Ja ei tosiaan ole helppoa irrottaa rengasta, jonka autokorjaamo on kiinnittänyt, niillä on näes hieman eri vehkeet kuin tavallisella tallaajalla.

Autoliitto mekin tilattaisiin jos rengas puhkeisi, eipä sellaista tilannetta vielä ole tullut.

Vierailija
36/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät taas uhoavat!

Itse en ole renkaita vaihtanut lähes 20 vuoteen.

Ei huvita, eikä autoissani sitäpaitsi edes ole tunkkia joten ei se onnistuisi muultakaan.

Ja mitä Bemariin tulee... on se vaan niin upea peli kun pellin alla on kunnon moottori eikä mikään viherpiipertäjiä miellyttämään tehty perusmalli.

Vierailija
37/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnainen varuste. Useimmiten vie vain turhaa tilaa.

Meillä on muutaman vuoden vanha 7 paikkainen rellu. Vararengasta ei ole, eikä edes paikkaa missä sitä pitäisi. (Takakonttiin voisi tietenkin heittää, mutta mitään omaa paikkaa ei ole).

Vierailija
38/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinurikaan alkanut sitä vaihtamaan tiellä vaan hinasi syrjempään..ja jos siitä olisin maksanut olisin antanut minäkin hinurin hoitaa hommat loppuun.

Vierailija
39/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha urputtaa työttömyysluvuista, ellei ole valmis itse työllistämään ihmisiä.

Meillä käy siivooja, paidat ja lakanat menevät pesulaan, renkaat vaihtaa ja säilyttää rengasfirma jne. Parempi niidenkin ihmisten on tehdä oikeaa työtä, kuin kuluttaa aikaa jollain valtion kurssilla tai keinotekoisessa työllistämispaikassa.

Monet palveluammatit ovat sellaisia, että niiden tekijät eivät työllistyisi juuri muualle. Työ kunniaan! Siinä ei ole mitään hienoa tai jaloa, että tekee työn, jolla joku toinen voisi elättää perhettään.

Vierailija
40/65 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä autossa kuitenkin renkaat alla (vaikka nyt yksi neljästä vähän löysempi olisikin), niin rivakastihan sen työntää (etenkin MIES) jonnekin sopivampaan paikkaan tarvittavia toimenpiteitä varten.

Kädetöntä meininkiä, ettei autoa osata itse siirtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän