Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No entäpä jos kuulisit että 24v seurustelee 36-vuotiaan kanssa?

Vierailija
05.04.2012 |

Mitä tuumaisit, jos siis kyseessä veljesi/siskosi/poikasi/tyttäresi tms? Olisiko sukupuolilla merkitystä ajatuksiisi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 22v ja jotenkin tosi ällötävän tuntusta. Sama pätee toisinpäin. Itselleni maksimi ikäero on 6v mua vanhempi nuorempaa en ottais koskaan. Mut me ollaan niin erilaisia että kukin tyylillään, ei ole mun paikkani arvostella. (paitsi täällä anonyyminä)

Vierailija
2/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Aikuisten ihmisten ihmissuhdekuviot ei saatana oo sun asioitas

2) Teinien ihmissuhdekuvioihinkaan en kehottais sormia sotkemaan; ne teinit on varmaan niin kiitollisia "pelastajalleen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin saman ikäisiltä vaikuttavat, tyttäreni on nähnyt maailmaa paljon enemmän kuin miesystävänsä.

Vierailija
4/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyydessä ei ole niin isoa eroa kun kriittinen 18-20v on ylitetty ja lainkin mukaan on ok. Miksikäs ei? Mutta alaikäisiin ei itseään kunnioittava normaali ihminen sotkeennu. Sehän on pedofiliahommaa.

Vierailija
5/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 24v. veljeni seurustelisi 36v. naisen kanssa vakavasti, niin ensimmäisenä ajattelisin kyllä sen naisen biologisen kellon tikittämistä tai sen puutetta. En välttämättä tykkäisi, mutta toisaalta en asiaan voisi juuri myöskään vaikuttaa.

Sukupuolet vaihtaen suhtautuisin hiukan neutraalimmin, mutta en siltikään tykkäisi. Miehen pitäisi kyllä ensin osoittaa olevansa kunnollinen ennen kuin laskisin suojaukseni ja ennakko-oletuksen siitä, että siinä on neljääkymppiä lähestyvä kaveri päättänyt lähteä vähän "nuoriin".

Vierailija
6/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2) Teinien ihmissuhdekuvioihinkaan en kehottais sormia sotkemaan; ne teinit on varmaan niin kiitollisia "pelastajalleen"

kyllä ihan siksi, että on itse tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
7/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan siksi, että on itse tuollaisessa suhteessa.

Vähän huonosti rakennettu provo.

Vierailija
8/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Erosin miehestä "epäkypsyyden" takia)

Vierailija
9/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä siihen pitäis sanoo. Itse olen 26v, naimisissa 38v kanssa, kaksi lasta meillä.

Vierailija
10/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitäpä siitä. Minä olin 32vuotias kun menin naimisiin silloin 22 vuotiaan mieheni kanssa. Edelleen yhdessä.

Vierailija
11/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuumaisit, jos siis kyseessä veljesi/siskosi/poikasi/tyttäresi tms? Olisiko sukupuolilla merkitystä ajatuksiisi?

Itse olin 23 ja mies 34. Se oli 14 vuotta sitten, nyt 3 lasta, edelleen yhdessä ja hyvä olla näin :)

Vierailija
12/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi aikuista ihmistä!

Vierailija
13/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin päin ehkä vähän oudompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme