Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisin synnyttänyt "ennen vanhaan" olisin kuollut

Vierailija
28.03.2012 |

verenvuotoon tai ulostaisin nyt emättimen/peräsuolen kautta täysin hallitsemattomasti. No, toista lasta ei ainakaan olisi tullut, koska seksiä ei ainakaan olisi ollut ekan synnytyksen jälkeen.

Kiitos siis nykyaikaisille sairaaloille ja lääkäreille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ikinä edes syntynyt tai päässyt alulle, koska äitini olisi todennäköisesti menehtynyt jo ensimmäiseen synnytykseen. Mikäli hän olisi siitä selvinnyt, niin minä sitten ainakin olisin kuollut, sillä olin perätilassa kaiken lisäksi.

Vierailija
2/4 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävälleni erikoislääkärit sanoivat, että tuleva vauva on vammainen ja suosittelivat aborttia.

Painotin hälle, että lääkärit tosiaankin erehtyvät ettei se välttämättä pidä paikkaansa. Lapsi oli 9 pisteen vauva ja pieni vamma tosiaankin oli, joka luonnostaan korjaantuu alle 1-vuoden iässä. Niin kävi ja voitte uskoa, että on fantastinen muksu, älykäs, reipas ja niin iloinen.

Tämä äiti sai homeopaattisen korjaavan aineen 200 potenssiin liekö ollut vaikutusta:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, aika paattista olis saanut aineet olla jos niillä olis olis nuo repeämät korjannut. Sementti olis voinut toimia.

Vierailija
4/4 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenvuotoon tai ulostaisin nyt emättimen/peräsuolen kautta täysin hallitsemattomasti. No, toista lasta ei ainakaan olisi tullut, koska seksiä ei ainakaan olisi ollut ekan synnytyksen jälkeen.

Kiitos siis nykyaikaisille sairaaloille ja lääkäreille.