Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte junttimiehiänne jotka vain örähtelevät vastaukseksi ja..... (OV)

Vierailija
05.04.2012 |

Siskoni avomies on juntti sanan täydessä merkityksessä. Vaatteina aina joko verkkarit tai collegehousut ja t-paita tai collegepaita. Myös juhlissa.

Kotoa lähtiessä käyttää samanlaisia työvaatteita kuin kaupungin talkkareilla. Sekä housut että takki päällä (paitsi juhliin mennessä vain takki).

Kaiket ajat on joko töissä, kotona autotallissa remppaamassa jotain tai ajaa kelkalla tai mönkijällä. Tai on metsällä/kalastamassa. Kaupassa käy vain pakon edessä, kylässä ei käy oikeastaan koskaan. Juhliin lähtee vain jos siskoni pakottaa.

Järkevää keskustelua ei hänen kanssaan saa aikaiseksi. Kun kysyy jotain, vastaa mahdollisimman lyhyesti. Vastaa örähdyksellä jos vastaus on myöntävä. Ei siis sanoo joo vaan kuulostaa lähinnä Örh-äännähdykseltä. Harvoin edes on paikalla jos minä tai kukaan muukaan käy kylässä. Viimeksi on tainnut olla kotona viime kesänä kun olen piipahtanut kylässä. Ja tuossa naapurissa asuvat, joten siskon kanssa nähdään viikottain pari kertaa. Eikä muuten edes tervehdi kun nähdään. Ei tervehdi ketään.

Siskolla ja miehellään ei ole lapsia, joten senkään vuoksi ei tarvitse suhteessa roikkua.

Valottakaa mulle miten te jaksatte tuollaista puolisoa. Eikö teillä hävetä kun puoliso on niin juntti ettei osaa alkeellisia käytöstapoja? Mitä näette tuollaisessa puolisossa? Mitä siinä ihmisessä on niin hyvää että suhteeseen kannattaa jäädä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sun kannattais kysyä siskoltas.

Vierailija
2/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan rehellisesti, en kestäisi sekuntiakaan missä perähikiällä junttimiehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi mennä kritisoimaan siskoa että mitä helvettiä on noin juntin puolison ottanut. Ihmetyttää siksikin että sisko on ihminen joka on hyvin kiinnostunut yhteiskunnallisista asioita, kunnianhimoinen, tahtoo edetä urallaan. Puolisonsa ei ole kertaakaan edes äänestänyt, eikä ole tippaakaan kiinnostunut edellämainitsemistani asioista.

Sinällään ne eivät ole pahoja asioita, mutta siskoani ajatellen mies ei ole hänelle sopivaa tyyppiä. Ovat niin erilaisia kuin ihmiset voivat olla. Kiinnostuksen kohteet ja arvot ovat täysin erit.

Vierailija
4/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mustavalkoiseen mukamas älykköön. Alituinen maailmantuska se vasta onkin rasittavaa. Fiksu suhteellisuudentajuinen mies on paras.

Vierailija
5/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole niinkään ap:n kuvaileman kaltainen, mutta ulospäin aika testosteroninen äijätapaus. Pinnan alta löytyy sitten se herkkä ja ajatteleva puoli, mutta se ei helposti muille näy. Alussa tuo häiritsi koska olen tapaillut enemmän hipsterityyppisiä älykkömiehiä, mutta pääsin siitä kyllä sitten yli koska tärkeintähän on se mitä minä miehestäni ajattelen, ei kaverini. Mutta joskus käy silti mielessä että mahtavat jotkut selän takana päivitellä valintaani.

Vierailija
6/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt että on noin hirveä vimma arvostella toisten tekemisiä ja olemusta. Anna muiden elää omaa elämäänsä ja tehdä omat valintansa, jooko?

Vierailija
7/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muottiin ja tosiaan se mies (torppa ja nasikoita) saada, muuten on epäonnistunut elämässä.

Siskosikaan ei erityisen fiksulta vaikuta jos tuollaisen miehen on itse valinnut, eikä myös varmaan omaa markkina-arvoaan kovin korkealle arvioi. Eräänlainen perfect storm siis jossa palikat osuvat kohdalleen, vaikka tuosta saa sellaisen vaikutelman että olisi hyvinkin harvinainen tilanne. Sitä se ei suinkaan ole.

Taidatte lisäksi asua maalla jossa tarjontaa ei niin ole ja sukupolvien ajan ne fiksummat lähteneet kaupunkiin.

Vierailija
8/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on vapaa-ajan juntti. Työajalla taas on oikein hyväkäytöksinen ja sosiaalisesti lahjakas. Kotona muuttuu ihan toiseksi.

Joskus kun olen sanonut jotain miehelle monta kertaa eikä se vaivaudu millään lailla vastaamaan oon sanonutkin sille et

Röhkäise edes niin tiedän että oot kuullut!!!

Vierailija
9/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt että on noin hirveä vimma arvostella toisten tekemisiä ja olemusta. Anna muiden elää omaa elämäänsä ja tehdä omat valintansa, jooko?

sory

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän