Joitko alkoholia raskausaikana?
Siis ollenkaan, edes lasillista joskus?
Itse en ole juonut, nyt viikolla 14.
Kommentit (48)
En ole hysteerikko, kaukana siitä, mutta lapsiani en altista sen kummemmin lääkkeillekään (joita ei ole PAKKO ottaa) kuin alkoholille tai tupakalle, en raskausaikana tai sen jälkeen.
Terve järki ei ole hysteriaa. Raskausajan voi hyvin olla ilman päihteitä sun muita, vetää sitten vaikka kaksin käsin synnytyksen jälkeen jos on niin paha himo.
neljän äiti
Joskus on muuten PAKKO ottaa lääkkeitä, jokainen migreenistä kärsivä tietää sen.
Kyse onkin lähinnä sellaisesta juomisesta joka ei ole sitä himoa.
t: myöskin neljän äiti
Lääkkeitä on joskus pakko käyttää, alkoholia ei.
Toisen en.
Elämäni suurin virhe tuo ensinmainittu.
Siitä on jo yli 20 vuotta :(
Toisen en.
Elämäni suurin virhe tuo ensinmainittu.
Siitä on jo yli 20 vuotta :(
Kukaan ei tiedä kuinka pienet määrät ovat haitaksi.
Johan sen näkee tästä ketjusta ettei ole haittaa.
olin riipaasut ainakin yhden provinssirokin, eli kolme päivää punkkuu ja bissee aamusta iltaan, pari pulloa Jaloviinaa, en siis kerralla, vaan aamuöisin tissuttelin kun pääsin töistä, 3-6 kertaa viikossa kolme-neljä bisseä töiden jälkeen. Kyllä, työskentelen ravintola-alalla.
Rv 9 huomattiin että hups.
loppuodotusaikana join kaks-kolme kertaa kuussa pari saunakaljaa tai -lonkeroa.
Täysin terve 3v poika, oppi kävelemään ilman tukia 10kk, puhui neljän sanan lauseita 1v.
Kaks kertaa ollut koko elämässään kipeä, tosin itsehän sairastan myös tosi harvoin, että liekö geeneissä.
Ja on se maailman paras vahinko
olin riipaasut ainakin yhden provinssirokin, eli kolme päivää punkkuu ja bissee aamusta iltaan, pari pulloa Jaloviinaa, en siis kerralla, vaan aamuöisin tissuttelin kun pääsin töistä, 3-6 kertaa viikossa kolme-neljä bisseä töiden jälkeen. Kyllä, työskentelen ravintola-alalla.
Rv 9 huomattiin että hups.
loppuodotusaikana join kaks-kolme kertaa kuussa pari saunakaljaa tai -lonkeroa.
Täysin terve 3v poika, oppi kävelemään ilman tukia 10kk, puhui neljän sanan lauseita 1v.
Kaks kertaa ollut koko elämässään kipeä, tosin itsehän sairastan myös tosi harvoin, että liekö geeneissä.
Ja on se maailman paras vahinko
tiedän minä : (
Esim. muutama kulaus olutta pari-kolme kertaa viikossa.
Puhuin aiheesta neuvolassa täysin rehellisesti, ja siellä nuo määrät merkittiin tilastoihin "ei käytä lainkaan alkoholia" -kohtaan.